Dodge Nitro 2.8 CRD

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Faltyn
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 12 zář 2024, 15:10
Odpovědi: 0

Re: Dodge Nitro 2.8 CRD

Příspěvek od Faltyn »

Zdravim. Zkusim zda po ctyrech letech tu nejaka bunka jeste zije.
Mam Voyagera RT 2.8crd s uplne stejnym prubehem zavady, jiz dost dlouho. Po dlouhem patrani sem narazil na toto vlakno.
Kde vysledkem zavady bylo spatne rele na desce...
Mne by zajimalo, zda se jedna o desku v jednotce vozidla nebo nejakou jinou ci o ktere to rele muze jit??
Zda se po te dobe najde jeste nekdo aktivni a s dobrym pamatovakem jak to dopadlo :-)
Kolama dolu a at to frci....
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33238
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Dodge Nitro 2.8 CRD

Příspěvek od slovacek.milos »

Faltyn píše: 12 zář 2024, 15:39 Zdravim. Zkusim zda po ctyrech letech tu nejaka bunka jeste zije.
Mam Voyagera RT 2.8crd s uplne stejnym prubehem zavady,


pokud máš dlouhé starty nejprve sdělej přepady u vstřiku a krátce startuj, vstřik který bude poblitý od nafty tam hledej závadu, repas ;)
Faltyn
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 12 zář 2024, 15:10
Odpovědi: 0

Re: Dodge Nitro 2.8 CRD

Příspěvek od Faltyn »

V mem pripade nejsou prepady na vstrikovacich jen centralni na palivove liste. Pres scan diagnostik sem zjistil obcasne nejspis nedava dostatecny tlak podavaci cerpadlo. Nekdy je to 4-4.5 baru a jindy jen 1-1.5 baru. Nejspis to nebude jen jedna pricina, kdyz je tlak dobry tak stejne nenastartuje.
Sundam nadrz, prekontroluju elektriku a stav cerpadla a budu se posouvat smerem dopredu.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33238
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Dodge Nitro 2.8 CRD

Příspěvek od slovacek.milos »

Faltyn píše: 17 zář 2024, 07:40 V mem pripade nejsou prepady na vstrikovacich jen centralni na palivove liste.
prosimtě hovoříš o voyager 2,8 crd 110 kW?, u dodge nitro 2,8 crd čerpadlo v nádrži má provozní tlak 3 atm, na tvém místě bych se přihlásil na chrysler club mají přesné manuály já tam mám ban ještě asi deset let
Faltyn
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 12 zář 2024, 15:10
Odpovědi: 0

Re: Dodge Nitro 2.8 CRD

Příspěvek od Faltyn »

Ahoj. Sorry, mohli bychom prejit tu blbou poznamku, ze nemam prepady na vstrikach? 🤦 Fakt sem jelito. Nejak sem si toho proste nevsiml.
Na Chysleru sem prochazel cely forum, ten problem co mam sem tam nenasel.
Pak mi vyskocilo tohle vlakno s uplne stejnou zavadou.
Vyndal sem cerpadlo z nadrze a zapojil na budik, tlak ukazuje na budiku cca 6-7baru.
Pres Scan na diagnistice 1.5-4baru.
Prepady sem sundal a napojil na sklenicky. Po cca 40vterinach nateklo do trech ze ctyr celkem dost nafty. Viz foto.
Mam chapat, ze pokud nenastartuje motor a z prepadu tece nafta, je tedy spatny vstri?
Predpokladam, ze by nafta mela jit do prepadu u vstrikovace az tehdy, kdy je dosazen adekvatni tlak ve vysokotlakovem okruhu.
Mereni prepadu vstriku trochu kazilo to, ze se zaroven nafta tlacila prepadove hadice ven.
Přílohy
IMG_20241010_185742.jpg
IMG_20241010_185742.jpg (2.35 MiB) Zobrazeno 2820 x
Faltyn
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 12 zář 2024, 15:10
Odpovědi: 0

Re: Dodge Nitro 2.8 CRD

Příspěvek od Faltyn »

Predpokladam, ze to budou stejne motory, kdyz se jedna o stejny rok. 2.8crd 110kw, 2008.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33238
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Dodge Nitro 2.8 CRD

Příspěvek od slovacek.milos »

pokud dáš téměř jakékoliv čerpadlo s vyšším tlakem jak O.5 tak ti napřímo do budíku natlačí až 7 tak to čerpadlo je v pořádku

ale té nafty z přepadů ti tam chčije mooooc, nechce se mi hledat ale pokud ti nateče za tři minuty dohromady 2 deci tak jak se ochladí po ránu už nenastartuješ,
můžeš tasit vstřiky na repas a budeš startovat ;)
Faltyn
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 12 zář 2024, 15:10
Odpovědi: 0

Re: Dodge Nitro 2.8 CRD

Příspěvek od Faltyn »

S tím souhlasím, podavací čerpadlo je v pořádku.
K těm vstřikům, odměřil sem kolik toho nateklo a nejvíce na jednom vstřiku 36ml za tech 40-50 vteřin. Na dalším 20ml, 15ml a na jednom nic. Coz by se dalo odhadnout, že při startování 2min, 2dl by nenatekl. Je to jen odhad.
Bude to nejspíš stejné jako u Nitra, klíčkem se dá jen impulz ke startování a startuje to pak samo. Po cca 25 vterinach to vypne.
Chtělo by to zaslepit celkově tu přepadovou hadici od vstřiků, aby se natlačila ven. Pak by měření mohlo dopadnout i jinak. Zítra to zkusím prověřit.
Je to už takový rodinný ležák a nemám na to moc času, při volném odpoledni se na to podívám.
Dekuji i tak za trpělivost a ochotu o tom debatovat.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33238
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Dodge Nitro 2.8 CRD

Příspěvek od slovacek.milos »

zaslepit přepady to bude asi blbost, pokud nedáš aspon ty dva vstřiky 36 a 20 na repas prostě startovat nebudeš, ;) možná vlétě
Odpovědět

Zpět na „Americké vozy“