Dodge Nitro 2.8 CRD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Dodge Nitro 2.8 CRD
Zdravim. Zkusim zda po ctyrech letech tu nejaka bunka jeste zije.
Mam Voyagera RT 2.8crd s uplne stejnym prubehem zavady, jiz dost dlouho. Po dlouhem patrani sem narazil na toto vlakno.
Kde vysledkem zavady bylo spatne rele na desce...
Mne by zajimalo, zda se jedna o desku v jednotce vozidla nebo nejakou jinou ci o ktere to rele muze jit??
Zda se po te dobe najde jeste nekdo aktivni a s dobrym pamatovakem jak to dopadlo
Kolama dolu a at to frci....
Mam Voyagera RT 2.8crd s uplne stejnym prubehem zavady, jiz dost dlouho. Po dlouhem patrani sem narazil na toto vlakno.
Kde vysledkem zavady bylo spatne rele na desce...
Mne by zajimalo, zda se jedna o desku v jednotce vozidla nebo nejakou jinou ci o ktere to rele muze jit??
Zda se po te dobe najde jeste nekdo aktivni a s dobrym pamatovakem jak to dopadlo
Kolama dolu a at to frci....
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33238
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Dodge Nitro 2.8 CRD
V mem pripade nejsou prepady na vstrikovacich jen centralni na palivove liste. Pres scan diagnostik sem zjistil obcasne nejspis nedava dostatecny tlak podavaci cerpadlo. Nekdy je to 4-4.5 baru a jindy jen 1-1.5 baru. Nejspis to nebude jen jedna pricina, kdyz je tlak dobry tak stejne nenastartuje.
Sundam nadrz, prekontroluju elektriku a stav cerpadla a budu se posouvat smerem dopredu.
Sundam nadrz, prekontroluju elektriku a stav cerpadla a budu se posouvat smerem dopredu.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33238
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Dodge Nitro 2.8 CRD
prosimtě hovoříš o voyager 2,8 crd 110 kW?, u dodge nitro 2,8 crd čerpadlo v nádrži má provozní tlak 3 atm, na tvém místě bych se přihlásil na chrysler club mají přesné manuály já tam mám ban ještě asi deset let
Re: Dodge Nitro 2.8 CRD
Ahoj. Sorry, mohli bychom prejit tu blbou poznamku, ze nemam prepady na vstrikach? Fakt sem jelito. Nejak sem si toho proste nevsiml.
Na Chysleru sem prochazel cely forum, ten problem co mam sem tam nenasel.
Pak mi vyskocilo tohle vlakno s uplne stejnou zavadou.
Vyndal sem cerpadlo z nadrze a zapojil na budik, tlak ukazuje na budiku cca 6-7baru.
Pres Scan na diagnistice 1.5-4baru.
Prepady sem sundal a napojil na sklenicky. Po cca 40vterinach nateklo do trech ze ctyr celkem dost nafty. Viz foto.
Mam chapat, ze pokud nenastartuje motor a z prepadu tece nafta, je tedy spatny vstri?
Predpokladam, ze by nafta mela jit do prepadu u vstrikovace az tehdy, kdy je dosazen adekvatni tlak ve vysokotlakovem okruhu.
Mereni prepadu vstriku trochu kazilo to, ze se zaroven nafta tlacila prepadove hadice ven.
Na Chysleru sem prochazel cely forum, ten problem co mam sem tam nenasel.
Pak mi vyskocilo tohle vlakno s uplne stejnou zavadou.
Vyndal sem cerpadlo z nadrze a zapojil na budik, tlak ukazuje na budiku cca 6-7baru.
Pres Scan na diagnistice 1.5-4baru.
Prepady sem sundal a napojil na sklenicky. Po cca 40vterinach nateklo do trech ze ctyr celkem dost nafty. Viz foto.
Mam chapat, ze pokud nenastartuje motor a z prepadu tece nafta, je tedy spatny vstri?
Predpokladam, ze by nafta mela jit do prepadu u vstrikovace az tehdy, kdy je dosazen adekvatni tlak ve vysokotlakovem okruhu.
Mereni prepadu vstriku trochu kazilo to, ze se zaroven nafta tlacila prepadove hadice ven.
- Přílohy
-
- IMG_20241010_185742.jpg (2.35 MiB) Zobrazeno 2820 x
Re: Dodge Nitro 2.8 CRD
Predpokladam, ze to budou stejne motory, kdyz se jedna o stejny rok. 2.8crd 110kw, 2008.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33238
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Dodge Nitro 2.8 CRD
pokud dáš téměř jakékoliv čerpadlo s vyšším tlakem jak O.5 tak ti napřímo do budíku natlačí až 7 tak to čerpadlo je v pořádku
ale té nafty z přepadů ti tam chčije mooooc, nechce se mi hledat ale pokud ti nateče za tři minuty dohromady 2 deci tak jak se ochladí po ránu už nenastartuješ,
můžeš tasit vstřiky na repas a budeš startovat
ale té nafty z přepadů ti tam chčije mooooc, nechce se mi hledat ale pokud ti nateče za tři minuty dohromady 2 deci tak jak se ochladí po ránu už nenastartuješ,
můžeš tasit vstřiky na repas a budeš startovat
Re: Dodge Nitro 2.8 CRD
S tím souhlasím, podavací čerpadlo je v pořádku.
K těm vstřikům, odměřil sem kolik toho nateklo a nejvíce na jednom vstřiku 36ml za tech 40-50 vteřin. Na dalším 20ml, 15ml a na jednom nic. Coz by se dalo odhadnout, že při startování 2min, 2dl by nenatekl. Je to jen odhad.
Bude to nejspíš stejné jako u Nitra, klíčkem se dá jen impulz ke startování a startuje to pak samo. Po cca 25 vterinach to vypne.
Chtělo by to zaslepit celkově tu přepadovou hadici od vstřiků, aby se natlačila ven. Pak by měření mohlo dopadnout i jinak. Zítra to zkusím prověřit.
Je to už takový rodinný ležák a nemám na to moc času, při volném odpoledni se na to podívám.
Dekuji i tak za trpělivost a ochotu o tom debatovat.
K těm vstřikům, odměřil sem kolik toho nateklo a nejvíce na jednom vstřiku 36ml za tech 40-50 vteřin. Na dalším 20ml, 15ml a na jednom nic. Coz by se dalo odhadnout, že při startování 2min, 2dl by nenatekl. Je to jen odhad.
Bude to nejspíš stejné jako u Nitra, klíčkem se dá jen impulz ke startování a startuje to pak samo. Po cca 25 vterinach to vypne.
Chtělo by to zaslepit celkově tu přepadovou hadici od vstřiků, aby se natlačila ven. Pak by měření mohlo dopadnout i jinak. Zítra to zkusím prověřit.
Je to už takový rodinný ležák a nemám na to moc času, při volném odpoledni se na to podívám.
Dekuji i tak za trpělivost a ochotu o tom debatovat.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33238
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Dodge Nitro 2.8 CRD
zaslepit přepady to bude asi blbost, pokud nedáš aspon ty dva vstřiky 36 a 20 na repas prostě startovat nebudeš, možná vlétě