Emise na STK "po novu"
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Emise na STK "po novu"
nebezpečnou závadu ti vytvořím jedna dvě. takže záleží na tom kdo to posuzuje a na tvým chování.
Peugeot Boxer 2,2 HDI Renault Scenic 2,0 DCI Škoda Fabia 1,9 SDI
Re: Emise na STK "po novu"
Jasně no, beru věci jako rozbité sklo,světlomet, díra v prahu že tam strčíš pěst, sjeté pneu na dráty, to je jasné, ale někteří příslušníci rádi buzerují a překračují svoje kompetence a jak bylo už někde psáno, jakmile na místě zaplatíš, s přestupkem souhlasíš a nedá se s tím už nic dělat
Re: Emise na STK "po novu"
Tak tak. Jen si teď nejsem jistý, jestli jde zrovna tento přestupek vyřešit namístě, nebo to jde automaticky do správního.
Ale pokud jde o papíry, tak je vždy lepší to nechat hodit do správního jak s tím souhlasit. Někdy se s tím dá něco udělat, nebo minimálně to odložit tak, aby se člověk připravil, že bude bez not. To samý je lepší pokud se jedná o sledovaný přestupek.
Ale pokud jde o papíry, tak je vždy lepší to nechat hodit do správního jak s tím souhlasit. Někdy se s tím dá něco udělat, nebo minimálně to odložit tak, aby se člověk připravil, že bude bez not. To samý je lepší pokud se jedná o sledovaný přestupek.
Re: Emise na STK "po novu"
no údajně je C závada i nefunčkní brzdový na zásuvce tažnýho,v plzni na to upekli technika,kontrola od kupky. Bez vleku,solo auto,takže teoreticky jízda bez stk i s celkově autem v pohodě tě,při chycení aktivním blbem,může pipravit o noty i za banalitu. Jinak taky samozřejmě na stk jedzdim často s prošlou..
Re: Emise na STK "po novu"
Hlavně se z toho neposrat. Svoje auta si hlídám, když zákazníkovi řeknu že mu auto na technickou poveze odtahovka za x peněz, tak půjde jinam, kde to nikdo neřeší. Určitě tam nejedu s vrakem kterému upadávají kola nebo má díry že jde vidět skrz. Takové lidi jsem už vyselektoval a nemám potřebu se s něčím takovým zaobývat. Samozřejmě že když člověk trefí na aktivního blba, může se stavit na hlavu a neudělá nic, ale oni ti policajti nejsou až takoví kreténi. Aspoň ne tady. Stačí neprovokovat, nevyčnívat, nedělat ze sebe haura. I před časem mne zastavili s náklaďákem expertní jednotka, jedno kolo vyškublý špalek ve vzorku, stará Tatra, tak samozřejmě že z ní ukápla kapka, ale byli normální. Dostal jsem tytyty a dál to neřešili. Ten chlap co to řešil byl naprosto v klidu a plně chápal, že utěsnit tatru nejde kdyby se po.... A ten špalek že jsem asi urval jak jsem se hrabal ze stavby, to že taky bez toho abych každým kolem zatočil na heveru nezjistím. Důležité že to nebyl vrak na kolech a papíry kolečka atd bylo všecko v cajku.
Blbý je když nějaká nehoda, ale zas, teď jsem četl vyjádření nějaké pojišťovny, že pokud to auto splňuje podmínky provozu, jediný prohřešek je propadlá prohlídka, tak plnění krátit nebudou.
Blbý je když nějaká nehoda, ale zas, teď jsem četl vyjádření nějaké pojišťovny, že pokud to auto splňuje podmínky provozu, jediný prohřešek je propadlá prohlídka, tak plnění krátit nebudou.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Emise na STK "po novu"
No ale pak taky záleží kdo a jak to bude posuzovat že vozidlo splňuje, jednou jsem byl u toho když přijel pojišťovák řešit havárku na autě který mělo najeto snad 1350km a on tam přeměřoval pneumatiky a já nevím co 

Re: Emise na STK "po novu"
Kdyby to teda někoho zajímalo, udělal jsem komplet motor, třetí výbrus teda, nový výbrusový šály king bearings, nová jedna ojnice, nechal zrepásnout vstřiky, nový pístní kroužky atd. S autem jsem najel cca 30km, dokonce i dneska na STK konečně. Šlo to na emise…
Po emisích volaj že se z toho linou zajímavý zvuky, že to vytlačí ven ať si pro to přijedu. Tak jsem přijel. Je to vysypaný na sračku na klice…
Nevim co se posralo a proč, ale dám si to teda ještě jednou.
Re: Emise na STK "po novu"
to bol benzín alebo diesel motor?
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Re: Emise na STK "po novu"
2.2 tdci/jtd/hdi - puma motor Euro 4 v Ducatu
Re: Emise na STK "po novu"
Tak ked temu davali na volnobeh do omezovaca tak sa ani nedivim
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Re: Emise na STK "po novu"
To já asi taky ne, ale nechápu potom jak se tomu mám vyhnout. Bez STK a emisí jezdit nemůžu, aby se to zajelo a když to chci udělat, tak se mi vysype motor. Babo raď
Re: Emise na STK "po novu"
Taky jsem si jednou složil TDI do auta bez STK. Opatrně jsem po třetích třídách najel 500km než to šlo na emise.
Oct asv 2000, DieselPower
Re: Emise na STK "po novu"
Asi to budu muset taky risknout. Naštěstí je to moje. Dělat to někomu tak mi jebne. Tajně doufám že to vzalo “jen” kliku a šály a ne další ojnici. Aspoň bych nemusel sundavat hlavu znovu..
Re: Emise na STK "po novu"
To teda koukám čoveče, já to nemám ve zvyku nikterak "zabíhat" ty motory, ale jak psáno výše no, tůrují to na místě do plných několik sekund a to není dobrý...
Re: Emise na STK "po novu"
Taky jsem to úplně nečekal. I tak si řikám že by to mělo vydržet. Buď sem něco někde posral, nedotáhl nebo to prostě někde nemaže. Třeba sem jen trefil špatnej matroš nebo něco, uvidim až to rozhodim. Znova…
Fakt doufám, že půjde jenom spodek a nevzalo to ty ojnice..
Fakt doufám, že půjde jenom spodek a nevzalo to ty ojnice..