Kluci umí někdo najít servočerpadlo na tohle auto - i podle VIN na realoembmw mi to nabízí nějaké jakože základní a pak nějaké adaptivní, nerad bych objednal něco co pak budu složitě vracet
VIN : WBAFF41020L145518
díky
Servočerpadlo X5 E70 3.0D
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Servočerpadlo X5 E70 3.0D aneb jak se zadrbat..
Takže krátký popis jak se zadrbat se zdánlivě jednoduchou věcí
Auto najeto asi 180tis.km,čerpadlo začalo kvílet,celkem nepříjemný zvuk měnící se s otáčkami motoru,na místě to jakoby pocukávalo při točení volantem,výměna oleje samozřejmě nepomohla,čerpadlo ko
Dobře, co je na tom...
Tohle auto XDrive 173kw se vyrábělo jen 2008-2010 a čerpadlo které tam má se podle znalců montovalo jen asi rok, Ixetic BMW č. 678390401, nový čerpadlo jen origo za cenu poloviny auta a navíc NELZE dodat,prostě 16 let starý auto,není a nebude ( info Renocar ), starší stejný nesehnatelný
Podle přečíslování dílů jsem se dostal k náhradě za toto čerpadlo Ixetic BMW č. 678390208,ale ta má jinak tlakový výstup, tady byla příruba s o-kroužkem,ten druhý typ má normálně banjo M14x1,5 takže je samozřejmě potřeba jiná tlaková trubka od čerpadla k řízení,jo,ale ta je smotaná až kamsi k nápravnici a pak vede dopředu do řízení,no budiž,nová správná trubka 12000,-!!
Takže shánění trubky,staré kontakty zafungovaly p.Šmíd v Moravanech za 2tis.super
Namontováno,nalitý nový správný zelený olej Ravenol SSF,start,chvíli to kňučelo jak to bylo prázdné,pak ticho,říkám si super,nooo,volant jako kámen a rozsvítila se kontrolka volantu a na displeji servomatic porucha,ještě lepší
,nechal jsem to chvíli stát,olej zatím probublal,znovu start,kontrolka zhasnula...že by ? Volant cukal ale chvílemi už šel pěkně,pořád bubliny,tak z rejdu do rejdu a asi dvakát dolil olej na max,jel sjem to projet,sedlo si to tak snad dobrý...
Na volnoběh na místě se mi to zdá ale nic moc,jakoby tuhý - teď otázka,v tom banju co mi dal k té hadici je jakýsi ventilek,možná spíš regulátor tlaku,v původní hadici nic takového nebylo,mám tam zkusit dát banjo jen obyč bez ventilku ? Musím to teda zase rozebrat altík ven abych se tam dostal ale pokud nebude zbytí...
Auto najeto asi 180tis.km,čerpadlo začalo kvílet,celkem nepříjemný zvuk měnící se s otáčkami motoru,na místě to jakoby pocukávalo při točení volantem,výměna oleje samozřejmě nepomohla,čerpadlo ko
Dobře, co je na tom...

Tohle auto XDrive 173kw se vyrábělo jen 2008-2010 a čerpadlo které tam má se podle znalců montovalo jen asi rok, Ixetic BMW č. 678390401, nový čerpadlo jen origo za cenu poloviny auta a navíc NELZE dodat,prostě 16 let starý auto,není a nebude ( info Renocar ), starší stejný nesehnatelný

Podle přečíslování dílů jsem se dostal k náhradě za toto čerpadlo Ixetic BMW č. 678390208,ale ta má jinak tlakový výstup, tady byla příruba s o-kroužkem,ten druhý typ má normálně banjo M14x1,5 takže je samozřejmě potřeba jiná tlaková trubka od čerpadla k řízení,jo,ale ta je smotaná až kamsi k nápravnici a pak vede dopředu do řízení,no budiž,nová správná trubka 12000,-!!

Takže shánění trubky,staré kontakty zafungovaly p.Šmíd v Moravanech za 2tis.super

Namontováno,nalitý nový správný zelený olej Ravenol SSF,start,chvíli to kňučelo jak to bylo prázdné,pak ticho,říkám si super,nooo,volant jako kámen a rozsvítila se kontrolka volantu a na displeji servomatic porucha,ještě lepší

Na volnoběh na místě se mi to zdá ale nic moc,jakoby tuhý - teď otázka,v tom banju co mi dal k té hadici je jakýsi ventilek,možná spíš regulátor tlaku,v původní hadici nic takového nebylo,mám tam zkusit dát banjo jen obyč bez ventilku ? Musím to teda zase rozebrat altík ven abych se tam dostal ale pokud nebude zbytí...