Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Redkombik
Nováček
Příspěvky: 0
Registrován: 02 bře 2010, 09:09
Odpovědi: 0

Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Příspěvek od Redkombik »

OK, díky, byl jsem trochu vys....trašenej.
Redkombik
Nováček
Příspěvky: 0
Registrován: 02 bře 2010, 09:09
Odpovědi: 0

Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Příspěvek od Redkombik »

Redkombik píše:
> Ahoj, potřeboval bych pomoct...
> Dělal jsem prvně rozvody na OII, BMM, na přípravek. Trochu to nesedělo,
> musel jsem malnko korigovat vačkovým kolem, abych tam dostak kolík, byly to
> desetiny mm. Ale chci se zeptat, je zásadní, když nesedí značka ve výřezu,
> na obrázku pozice 1 a proti 2 (4Z)?(červených šipek si nevšímej, převzal
> jsem obrázek) Jsem vačkovým kolem tak o zub výš. Ale jak píšu, moc jsem s
> tím nehýbal. Zkusil jsem to protočit rukou na klice několikrát dokola a pak
> to i 2x natočit, auto vrčelo, dlouho jsem ho ale trápit nechtěl jenom s
> podepřeným motorem. Tudíž jsem se ani nemrknul na VAG, na hodnoty.
> Takže, je to zásadí problém v nastavení rozvodů? Dřív než to zakrytuju a
> složím...
> Díky za odpověď.


Tak jsem to tu znovu celé pročetl a dneska jsem to zase natočil a trochu prošlápnul, spíš se to dusí, než že by to šlo do otáček. Zkusil jsem ten VAG, ale nějak jsem se nedokázal dostat na hodnoty.... Zítra to ještě zkusím znovu, hlavně mě uklidňuje, že jsem to celé udělal na přípravkách, ale bohužel je to málo na to aby to vrčelo. Nicméně se ještě bojím to složit.
rami
Aktivista
Příspěvky: 1683
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Příspěvek od rami »

Co ti to ukazuje na VAGu ?
Redkombik
Nováček
Příspěvky: 0
Registrován: 02 bře 2010, 09:09
Odpovědi: 0

Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Příspěvek od Redkombik »

No za studena je to -4,4 a za tepla 0,0
Ale moc se mi ta nula nezdá, ani se nehne, nicméně auto jede dobře, ale teplé starty jsou delší.
Může to taky dělat sporadická a někdy nevěrohodná chyba čidla vačky G40, na kabely jsem ještě nekoukal.
Přílohy
OII studená.jpg
OII studená.jpg (35.46 KiB) Zobrazeno 9099 x
OII teplá.jpg
OII teplá.jpg (43.3 KiB) Zobrazeno 9099 x
rami
Aktivista
Příspěvky: 1683
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Příspěvek od rami »

vypada to ze asi cidlo bude spatne,pokud bude kabelaz dobra.
superuser
Nováček
Příspěvky: 0
Registrován: 14 dub 2014, 10:18
Odpovědi: 0

Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Příspěvek od superuser »

Čau kluci 1.9 BLT 96 kW po rozvodech líné, zvuk ok.
Asi věčné téma co ? Jsem debil, že jsem se nepodíval na aktuální hodnoty.
Moje hodnoty po výměně jsou na obrázku.
Kde je problém? Dík za každý názor.
Přílohy
Screenshot_2025-08-18-19-55-29-816_com.miui.gallery.jpg
Screenshot_2025-08-18-19-55-29-816_com.miui.gallery.jpg (681.33 KiB) Zobrazeno 1161 x
rami
Aktivista
Příspěvky: 1683
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Příspěvek od rami »

Delal jsi to na pripravky nebo na 0 ?
superuser
Nováček
Příspěvky: 0
Registrován: 14 dub 2014, 10:18
Odpovědi: 0

Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Příspěvek od superuser »

Dělal to servis ,a na můj dotaz, jak nastavovali vačku řekli , že vačka se nepohla. Sakra že jsem si to neudělal sám..
Ještě jsem nechal vyměnit termostat propouštěl - takže vlažný motor více paliva , ale na palubaku 0,4..
Teď asi chudší směs když je motor na 90' .
Takže si odpovím sám 💪😎. Výkone kde jsi?
rami
Aktivista
Příspěvky: 1683
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Příspěvek od rami »

Tak to hod na pripravky a zkontroluj to.
superuser
Nováček
Příspěvky: 0
Registrován: 14 dub 2014, 10:18
Odpovědi: 0

Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Příspěvek od superuser »

Přidám stupeň do předstihu a uvidíme 👌
rami
Aktivista
Příspěvky: 1683
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Příspěvek od rami »

ja bych spis ubral na caa -1
superuser
Nováček
Příspěvky: 0
Registrován: 14 dub 2014, 10:18
Odpovědi: 0

Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Příspěvek od superuser »

No tak výsledek potočil jsem VE SMĚRU otáčení mororu - vvacku o 1,6 stupně. Diagnostika to vyhodnotí jako mínus. A je to lepší, spotřeba volnoběh za klidu 0,4 . A zátah je rychlejší. Takže 0 platí jen pro nový motor 👌
Ale ještě mám dotaz na požadované množství vzduchu 880 mg va volnoběh ,ale skutečnou mám 450 mg. je to ok? Možná je už opálený drátek váhy . Tak zase rozbiju prasátko 🙋 ještě zkusím zjistit jaký typ s jakou charakteristikou a nebo se na to už ...
Naposledy upravil(a) superuser dne 24 srp 2025, 22:52, celkem upraveno 2 x.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4295
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Příspěvek od Jarda S. »

blt by se mělo dělat na nulu
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 932
Registrován: 03 úno 2006, 08:04
Odpovědi: 0

Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Příspěvek od passion »

Skôr tá požiadavka 880mg neni na voľnobeh OK. Nemáš tam "chip"?
superuser
Nováček
Příspěvky: 0
Registrován: 14 dub 2014, 10:18
Odpovědi: 0

Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Příspěvek od superuser »

Čip - to nevím ,majitel říká že je bez úprav. Ale nedalo mi to a posunul jsem vačku ještě chlup na 2.5 stupně do předstihu, vzduchu se zvedl na 520 a VAG ukazuje 5.2 mg/ zdvih.
Zase pár koníků a příjemný zátah. Nejsem závodník,tak to tak nechám
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“