Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
OK, díky, byl jsem trochu vys....trašenej.
Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
Redkombik píše:
> Ahoj, potřeboval bych pomoct...
> Dělal jsem prvně rozvody na OII, BMM, na přípravek. Trochu to nesedělo,
> musel jsem malnko korigovat vačkovým kolem, abych tam dostak kolík, byly to
> desetiny mm. Ale chci se zeptat, je zásadní, když nesedí značka ve výřezu,
> na obrázku pozice 1 a proti 2 (4Z)?(červených šipek si nevšímej, převzal
> jsem obrázek) Jsem vačkovým kolem tak o zub výš. Ale jak píšu, moc jsem s
> tím nehýbal. Zkusil jsem to protočit rukou na klice několikrát dokola a pak
> to i 2x natočit, auto vrčelo, dlouho jsem ho ale trápit nechtěl jenom s
> podepřeným motorem. Tudíž jsem se ani nemrknul na VAG, na hodnoty.
> Takže, je to zásadí problém v nastavení rozvodů? Dřív než to zakrytuju a
> složím...
> Díky za odpověď.
Tak jsem to tu znovu celé pročetl a dneska jsem to zase natočil a trochu prošlápnul, spíš se to dusí, než že by to šlo do otáček. Zkusil jsem ten VAG, ale nějak jsem se nedokázal dostat na hodnoty.... Zítra to ještě zkusím znovu, hlavně mě uklidňuje, že jsem to celé udělal na přípravkách, ale bohužel je to málo na to aby to vrčelo. Nicméně se ještě bojím to složit.
> Ahoj, potřeboval bych pomoct...
> Dělal jsem prvně rozvody na OII, BMM, na přípravek. Trochu to nesedělo,
> musel jsem malnko korigovat vačkovým kolem, abych tam dostak kolík, byly to
> desetiny mm. Ale chci se zeptat, je zásadní, když nesedí značka ve výřezu,
> na obrázku pozice 1 a proti 2 (4Z)?(červených šipek si nevšímej, převzal
> jsem obrázek) Jsem vačkovým kolem tak o zub výš. Ale jak píšu, moc jsem s
> tím nehýbal. Zkusil jsem to protočit rukou na klice několikrát dokola a pak
> to i 2x natočit, auto vrčelo, dlouho jsem ho ale trápit nechtěl jenom s
> podepřeným motorem. Tudíž jsem se ani nemrknul na VAG, na hodnoty.
> Takže, je to zásadí problém v nastavení rozvodů? Dřív než to zakrytuju a
> složím...
> Díky za odpověď.
Tak jsem to tu znovu celé pročetl a dneska jsem to zase natočil a trochu prošlápnul, spíš se to dusí, než že by to šlo do otáček. Zkusil jsem ten VAG, ale nějak jsem se nedokázal dostat na hodnoty.... Zítra to ještě zkusím znovu, hlavně mě uklidňuje, že jsem to celé udělal na přípravkách, ale bohužel je to málo na to aby to vrčelo. Nicméně se ještě bojím to složit.
Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
Co ti to ukazuje na VAGu ?
Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
No za studena je to -4,4 a za tepla 0,0
Ale moc se mi ta nula nezdá, ani se nehne, nicméně auto jede dobře, ale teplé starty jsou delší.
Může to taky dělat sporadická a někdy nevěrohodná chyba čidla vačky G40, na kabely jsem ještě nekoukal.
Ale moc se mi ta nula nezdá, ani se nehne, nicméně auto jede dobře, ale teplé starty jsou delší.
Může to taky dělat sporadická a někdy nevěrohodná chyba čidla vačky G40, na kabely jsem ještě nekoukal.
- Přílohy
-
- OII studená.jpg (35.46 KiB) Zobrazeno 9099 x
-
- OII teplá.jpg (43.3 KiB) Zobrazeno 9099 x
Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
vypada to ze asi cidlo bude spatne,pokud bude kabelaz dobra.
Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
Čau kluci 1.9 BLT 96 kW po rozvodech líné, zvuk ok.
Asi věčné téma co ? Jsem debil, že jsem se nepodíval na aktuální hodnoty.
Moje hodnoty po výměně jsou na obrázku.
Kde je problém? Dík za každý názor.
Asi věčné téma co ? Jsem debil, že jsem se nepodíval na aktuální hodnoty.
Moje hodnoty po výměně jsou na obrázku.
Kde je problém? Dík za každý názor.
- Přílohy
-
- Screenshot_2025-08-18-19-55-29-816_com.miui.gallery.jpg (681.33 KiB) Zobrazeno 1161 x
Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
Delal jsi to na pripravky nebo na 0 ?
Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
Dělal to servis ,a na můj dotaz, jak nastavovali vačku řekli , že vačka se nepohla. Sakra že jsem si to neudělal sám..
Ještě jsem nechal vyměnit termostat propouštěl - takže vlažný motor více paliva , ale na palubaku 0,4..
Teď asi chudší směs když je motor na 90' .
Takže si odpovím sám 💪😎. Výkone kde jsi?
Ještě jsem nechal vyměnit termostat propouštěl - takže vlažný motor více paliva , ale na palubaku 0,4..
Teď asi chudší směs když je motor na 90' .
Takže si odpovím sám 💪😎. Výkone kde jsi?
Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
Tak to hod na pripravky a zkontroluj to.
Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
Přidám stupeň do předstihu a uvidíme 👌
Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
ja bych spis ubral na caa -1
Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
No tak výsledek potočil jsem VE SMĚRU otáčení mororu - vvacku o 1,6 stupně. Diagnostika to vyhodnotí jako mínus. A je to lepší, spotřeba volnoběh za klidu 0,4 . A zátah je rychlejší. Takže 0 platí jen pro nový motor 👌
Ale ještě mám dotaz na požadované množství vzduchu 880 mg va volnoběh ,ale skutečnou mám 450 mg. je to ok? Možná je už opálený drátek váhy . Tak zase rozbiju prasátko 🙋 ještě zkusím zjistit jaký typ s jakou charakteristikou a nebo se na to už ...
Ale ještě mám dotaz na požadované množství vzduchu 880 mg va volnoběh ,ale skutečnou mám 450 mg. je to ok? Možná je už opálený drátek váhy . Tak zase rozbiju prasátko 🙋 ještě zkusím zjistit jaký typ s jakou charakteristikou a nebo se na to už ...
Naposledy upravil(a) superuser dne 24 srp 2025, 22:52, celkem upraveno 2 x.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
blt by se mělo dělat na nulu
Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
Skôr tá požiadavka 880mg neni na voľnobeh OK. Nemáš tam "chip"?
Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
Čip - to nevím ,majitel říká že je bez úprav. Ale nedalo mi to a posunul jsem vačku ještě chlup na 2.5 stupně do předstihu, vzduchu se zvedl na 520 a VAG ukazuje 5.2 mg/ zdvih.
Zase pár koníků a příjemný zátah. Nejsem závodník,tak to tak nechám
Zase pár koníků a příjemný zátah. Nejsem závodník,tak to tak nechám