

Řeším to už cca 2 roky, protože jezdím hodně dálnice a není to drobné vibrování, ale docela dost znatelné.
Problém neustále přetrvává a aktuálně je to asi nejhorší.
Dělá to na různých kolech, různých pneu s vyřazenou i zařazenou rychlostí.
Prvotní jemné vibrace a neklid v řízení je kolem 70-80km/h, pak je klid a od 115-120km/h se intenzita vibrací zvyšuje a graduje to kolem 130-140km/h kdy to hází do karoserie, volantu, třepe se loketní opěrka i telefon v pevném držáku.
V bodě kdy vibrace gradují je cítit neklid v řízení- drobná vůle, ale jinak je řízení přesné.
Dnes úplně čerstvá geometrie na Hunteru, srovnány drobné rozdíly a beze změny.
2 sady kol - vy
1. origo 18" neptune + nové zimní pneu Hankook
2. keskin 18" + 3-4 leté dunlop sport maxx rt2
Vyměněno: tlumiče+pružiny ST suspensions, horní uložení tlumičů plné z TTRS, přední uložení předních ramen plné z RS3, zadní uložení předních ramen powerflex, tyčky stabilizátoru, přední čepy, levá přední poolosa, brzdové třmeny zadní oba, zadní kotouče brembo vrtané + desky, uložení převodovky, zadní ramena řídicí a zadní ramena spodní.
Nenapadá někoho na co se zaměřit?
Díky
