
Octavia 3 1,6 TDi 77kw hlásí přehřívání
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia 3 1,6 TDi 77kw hlásí přehřívání
Kluci je to Octavia 3 1,6 TDi 77kw 2015 (nevím teď kód - doplním). Za jízdy začlá pípat a hlásit na maxidotu stop zastavte motor z důvodu přehřátí. Několik sekund, pak hláška zmizela. Budík teploměru ukazoval normálně na prostředek tak jak má. V chybách ve VCDS nic. Měřené hodnoty čidel budu dělat až večer. Ale na první dobrou nevěděl by někdo? Bylo to prostě jen pár vteřin a pak to zmizelo. Tady tuším je více čidel vody? Dvě? Popř nějaká notorická závada? Jak je to tady s vodní pumpou? Tady je elektrická, nebo mechanická a jen s tou el. klapkou? Nemohla zazlobit ta klapka? Ale dle budíku bylo vše OK 

Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Re: Octavia 3 1,6 TDi 77kw hlásí přehřívání
Seknutá clona na vodní pumpě, pokud by se závada opakovala.
Re: Octavia 3 1,6 TDi 77kw hlásí přehřívání
Že by zablbla G62 je blbost, viď? Je nějaká možnost jak to lépe zjistit?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Re: Octavia 3 1,6 TDi 77kw hlásí přehřívání
Pokud by se závada opakovala, tak za horkého motoru zkontrolovat jestli z přepadu do expanzky čůrá kapalina, pokud ne nebo bude z hadice se tlačit jen takový šlem je to jasné.
Ideálně to kdyžtak projet, při seknuté cloně jde teplota nad 100st. a teploměr jde za 90st.
Ideálně to kdyžtak projet, při seknuté cloně jde teplota nad 100st. a teploměr jde za 90st.
Re: Octavia 3 1,6 TDi 77kw hlásí přehřívání
Najlepšie tam dat vodnu pumpu bez clonky
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33630
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Octavia 3 1,6 TDi 77kw hlásí přehřívání
a co ji odpjit???
Re: Octavia 3 1,6 TDi 77kw hlásí přehřívání
Z vratky nic neteče, na chvilku sice čůrala růžovka, ale pak zase nic.... rozdíl mezi G83 a G62 byl 8st..... takže asi fakt ta vodní pumpa...nic.... udělají se nové rozvody....najeto 145k a dva roky auto stálo, takže to i vychází
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Re: Octavia 3 1,6 TDi 77kw hlásí přehřívání
77kw bude CLHA
Pumpu GRAF PA1360A-8 a je pokoj...
Pumpu GRAF PA1360A-8 a je pokoj...
Re: Octavia 3 1,6 TDi 77kw hlásí přehřívání
Má někdo odpozorovaný jaký je rozdíl v rychlosti ohřívání motoru když se dá pumpa bez té clonky?
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33630
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Octavia 3 1,6 TDi 77kw hlásí přehřívání
čím dřív ohřeješ, tím víc kurvíš kvalitu chladící kapaliny a tím dřív si zaneseš topení a zrezne ti i ta pumpa, poteče 

Re: Octavia 3 1,6 TDi 77kw hlásí přehřívání
Já nikdy žádný extra rozdíl nepozoroval
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33630
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Octavia 3 1,6 TDi 77kw hlásí přehřívání
já už jo na pěti kilometrch třeba 50metrů
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5055
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: Octavia 3 1,6 TDi 77kw hlásí přehřívání
Chces-li topit,tak jedine benzin a nebo nezavisle topeni.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33630
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Octavia 3 1,6 TDi 77kw hlásí přehřívání
přesně, nemůžeš mít všechno
Re: Octavia 3 1,6 TDi 77kw hlásí přehřívání
Já mám ten motor v Rapidu a přijde mi, že na naftu se to ohřívá poměrně brzo a nerad bych o to přišel.
Jde mi o to, že v cca 130k jsem měnil ty prsíčka protože teklo gufero. Dal jsem i nové rozvody (INA) a vodní pumpu (origo).
Teď po 5 letech má auto cca dvojnásobek km a pomalu uvažuju, jestli by ty rozvody nechtělo udělat zas.
Otázka je jestli to není zbytečně brzo, nedávno jsem nahlídl pod dekl a řemen vypadá pěkně a pumpa taky drží. Prsíčka též těsní. Chladící kapalina vypadá v pořádku - při výměně jsem tenkrát dal klasickou G12+, přičemž jsem se jí snažil vypustit co nejvíce, rozpojení více spojů.
Jde mi o to, že v cca 130k jsem měnil ty prsíčka protože teklo gufero. Dal jsem i nové rozvody (INA) a vodní pumpu (origo).
Teď po 5 letech má auto cca dvojnásobek km a pomalu uvažuju, jestli by ty rozvody nechtělo udělat zas.
Otázka je jestli to není zbytečně brzo, nedávno jsem nahlídl pod dekl a řemen vypadá pěkně a pumpa taky drží. Prsíčka též těsní. Chladící kapalina vypadá v pořádku - při výměně jsem tenkrát dal klasickou G12+, přičemž jsem se jí snažil vypustit co nejvíce, rozpojení více spojů.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002