Karoq tdi- dlouhé ranní starty

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1155
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Odpovědi: 0

Karoq tdi- dlouhé ranní starty

Příspěvek od boobika »

Ahoj,
měl byste někdo tip, proč Karoq 2020, 2.0tdi 110kW, 98.000km, každé ráno dlouho točí než chytne? Přes odpoledne a noc auto stojí cca. 13h a pak točí cca. 5-6sekund. Jediný, co jsem vypozoroval, tak když jsem stál 3dny předkem z kopce, tak chytl na drc. Dřív mi tohle dělávalo PDčko, kde padala nafta kvůli o-kroužkům u vstřiků, ale tady ta "vymoženost" už není.
Pocitově mi přijde, že se to horší s vyššími teplotami po ránu. Během dne, po 9h stání je start v pohodě.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5055
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Re: Karoq tdi- dlouhé ranní starty

Příspěvek od martinsidlo »

Ta nafta ti padá. Sám jsi to potvrdil čumákem dolu. Zřejmě na naftovém filtru netěsnost.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1155
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Odpovědi: 0

Re: Karoq tdi- dlouhé ranní starty

Příspěvek od boobika »

Můžu zkusit vyměnit. Dá se udělat jen s nářadím nebo je k tomu potřeba i diagnostika?
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 759
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Kaznějov

Re: Karoq tdi- dlouhé ranní starty

Příspěvek od Jarda-k »

Když filtr zaleješ, tak diag. není potřeba.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: Karoq tdi- dlouhé ranní starty

Příspěvek od Jirka. »

Hele ve filtru bych nehledal, však to je cr, to ti i s prázdným filtrem chytí na drc a pak teprve chcípne. To spíš že by nějaký vstřik pouštěl. A tohle klasicky dělal vadný nastavovač vaček, ale to bylo jen u 2015-16, u takhle nového auta jsem se s tím ještě nesetkal. Většinou pak bývá v paměti závad G40 a zkušené ucho to i pozná ze zvuku po nastartování. To s tím kopcem bude spíš náhoda.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33630
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Karoq tdi- dlouhé ranní starty

Příspěvek od slovacek.milos »

taky bych to viděl vcds pamět závad?? pak tlak paliva měřené hodnoty a ranní start vývoj tlaku paliva??? a projít měřené hodnoty zda to odpovídá podmínkám startu??
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1155
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Odpovědi: 0

Re: Karoq tdi- dlouhé ranní starty

Příspěvek od boobika »

Mám jen starej kabel na Fábii apod., co obyčejného se dá pořídit, abych mohl aspoň číst chyby a hodnoty u Karoq 2020 a Kamiq 2025?

Jirka: jak se projevuje vadný nastavovač po startu na zvuku? Všimnul jsem si, že po startu není slyšet motor vyrovnaně, ale spíše houpavě. Jinak to ale jede v pohodě.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33630
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Karoq tdi- dlouhé ranní starty

Příspěvek od slovacek.milos »

něco si pořid temu vcds 800 kč, jinak je to tápání
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: Karoq tdi- dlouhé ranní starty

Příspěvek od Jirka. »

boobika: takový jakoby zadrnčení a zakolísání. Ale nechci tě navádět na hledání blbým směrem, na to trpí např CRLB v Passatu model 2015-16, u takhle nového auta jsem to nikdy neviděl.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33630
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Karoq tdi- dlouhé ranní starty

Příspěvek od slovacek.milos »

když nemáš diag co třeba dát večer nabíječku na aku do rána, aku se špatnou kapacitou dokáže u nových aut vyvolat spoustu nelogických závad (wallbash) i odstraněná závada v paměti dokáže start znemožnit :roll: to jsem měl za poslední měsíc 2x, naposledy 001299
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1155
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Odpovědi: 0

Re: Karoq tdi- dlouhé ranní starty

Příspěvek od boobika »

nabíječka není problém ... zkusím
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33630
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Karoq tdi- dlouhé ranní starty

Příspěvek od slovacek.milos »

taky jsme zapoměli na přepadový test, sdělej celý přepad ze vstřiků a krátce postartuj, nějaká kapka nevadí ale vstřik který bude poblitý naftou už budeš vědět :o
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“