motor v pohodě nastartuje a běží, jak se ohřeje tak někdy zdechne, jak schládne jde opět nastartovat, výměna heláku na vačce nepomohla, stav se horší, pokud se vypne motor teplý tak už musí chládnout na 40 stupnů než zas chytne, tak třeba hodinu, jinak jen točí lehce skočit nechce, co se týče závad tak si motor stěžuje spíš na LPG vynecháváníí zážehu, kyslííková sonda,
snímač otáček na klice je dvoupin generátor impulzů, na vačce hal,
závady P 0304, 0305,0150, 0301, 0303, 0300, 0305, po výměně svíček 0150, 0155,0161, 0141
po čem jít??
ML 320 3,2 160 kW LPG
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: ML 320 3,2 160 kW LPG
slovacek.milos:
asi bych nejdřív změřil na prohřátém motoru kompresní tlaky, jestli zahřáté ventily těsní v sedlech ventilů (pokud vyloučíme pístní kroužky).
asi bych nejdřív změřil na prohřátém motoru kompresní tlaky, jestli zahřáté ventily těsní v sedlech ventilů (pokud vyloučíme pístní kroužky).
Pokud vám nezvedám telefon, řídím letadlo.
Re: ML 320 3,2 160 kW LPG
Mildo kedysi švagrová vlastnila feliciu na LPG a tam sa tiež dialo niečo podobne a ten motor bol komplet vylágrovaný nízke tlaky a zaklepane a popodpalovane ventily že ani budka tu hlavu nevedel spravit
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: ML 320 3,2 160 kW LPG
éééé na hlavu to auto není
zhruba dvacet minut to jede, poté spadnou ručičky, nerožnou se kontrolky, cvakne ventil na nádrži LPG a nic, kontrolky nesvítí, je to stttejné jak když vypneš klíček, pak vypneš klíček zapneš klíček kontrolky se roznou startuje točí a nechytne
já v žabkách v trenkách a běž pěšky dom 
zhruba dvacet minut to jede, poté spadnou ručičky, nerožnou se kontrolky, cvakne ventil na nádrži LPG a nic, kontrolky nesvítí, je to stttejné jak když vypneš klíček, pak vypneš klíček zapneš klíček kontrolky se roznou startuje točí a nechytne


Re: ML 320 3,2 160 kW LPG
Moc bych za to nedal že to fakt bude bez tlaků, ty motory nejsou na plyn stavěný, každej to tam nasere aby ušetřil a pak mudruje co s tím, kámoš to má v americe HEMI5.4 a pořád je s tím nějakej problém...
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5071
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: ML 320 3,2 160 kW LPG
Kdyz padnou rucicky a kontrolky,zavre LPG, hledej v elektrice. Mechanicky je motor vpohode.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené