Fiat Stilo nekomunikuje ŘJ motoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fiat Stilo nekomunikuje ŘJ motoru
Tak mám tu dalšího Fiata. Je to Stilo 1,4 66kW r.v. 2006. Auto má navíc i LPG. Dělal jsem tam kompletně hlavu, protože byly podpálené ventily jeden dokonce vyštípnutý. Ventily jsem dal nové nová guferka zafrézování, zabroušení a také nové rozvody. Složil jsem, ale auto nechce nastartovat. Napojil jsem diagnostiku Ficom, ale píše, že ŘJ neodpovidá. Na otáčkoměru svítí kontrolka ,,silueta auta s visacím zámkem." Prošel jsem už několikrát elektriku jestli mám všechno zapojené. Přecejen s tím LPG je tam dvojnásobek konektorů. Všechno je jak má být. Všechny konektory jsou zapojené, pojistky jsem kontroloval.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Re: Fiat Stilo nekomunikuje ŘJ motoru
Dnes jsem to napojil ještě jednou na diagnostiku. ŘJ motoru stále neodpovidá. Načetl jsem tedy BODY CONTROL MODULE (BSI) a na této adrese jsou tyto chyby: U1701 - Engine control (NCM) - Test kompletní nebo nedostupný - chyba uložena. U1600 - Minicrypt - žádný signál - test komletní nebo nedostupný. Ta chyba U1600 jde vymazat, ale po startu se tam objeví znovu. Chyba U1701 nejde vymazat vůbec. Celé se mi to jeví jako by nebyla spárována ŘJ motoru s imobilizérem. Ale netuším proč. Nic jsem s imem a ni s ŘJ nedělal jen jsem měl odpojenou baterii. Asi před 14 dny jsem řešil také Stilo 1,4 16V 70kW, což je v podstatě stejný motor. Měnil jsem tam těsnění pod hlavou a rovněž jsem měl odpojenou baterii. Po složení jsem normálně nastatorval. Něco jsem tady udělal jinak, ale zatím nevím co. Je tu navíc to LPG, ale to by nemělo mít žádný vliv jen kopa drátů navíc. Já osobně bych to teda do auta nedal i kdybych jezdil za 20 litrů.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Re: Fiat Stilo nekomunikuje ŘJ motoru
Tak Stilo jede. Chyba byla na kostře ŘJ. Jak už jsem psal auto má i LPG. Z ŘJ motoru byla zvlášť vyvedena kostra, která šla do nějaké krabičky pravděpodobně ŘJ LPG a odtud teprve na kostru auta. Takové zapojení nechápu. Pravděpodobně odpojením baterie došlo v té ŘJ k přerušení kostry a tím neměla kostru ani ŘJ motoru. Vyvedl jsem tudíž z každé jednotky kostru extra a zapojil na motor. A ejhle začalo to fungovat a to jak benzín, tak LPG. Motor jede perfektně bez škubání i volnoběh už nekolísá drží pěkně. Jen jeden problém a to když startuju studený motor, tak ani po pěti sekundách nelapne. Déle jsem nezkoušel. Při opakovaném startování už chytne na drc a pak už startuje perfektně. Když nechám auto stát např. přes noc je to opět - studený start první startování nic na druhý pokus okamžitě. Diagnostika bez chyb.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33959
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Fiat Stilo nekomunikuje ŘJ motoru
tak to chodí, děláš hlavu a posere se řj motoru, si vzpomínám partner 2,0 se rozletěla dvouhmotnostní řemenice na klice, štyři šroubky dal jsem novou a už jsem nenastartoval, řj motoru pamět prázdná vše ok, tak na osciloskop kde borec zjistil synchronizace vačka klika, přehodil jsem rozvody o zub a drb jelo
, rozvody byly dělány asi před půl rokem auto normálně jezdilo vše oK


Re: Fiat Stilo nekomunikuje ŘJ motoru
Problém je ten že LPG montuje každý kdo má do prdele díru, objedná si sadu z Polska, nabastlí to tam a pak to tak vypadá, nedávno jsem řešil ameriku, domontáž zjevně samodomo, ale to by fakt prase udělalo líp, dráty jen smotaný k sobě a zamotaný hadrovou páskou na kabeláže, samozřejmě se tam dostala vlhkost a už byl problém, LPG nedělám a s problémy slušně posíláme jinam, úplně nejraději ty, kteří si to nechali někde domontovat a za tebou pak jezdí fňukat že to dělá toto nebo tamto,že svítí kontrolky,cuká to, už po nikom nic řešit a dodělávat nebudu, mám toho akorát tak dost, každej shrábne prachy a jak je problém,nebere telefon a nemá čas, nasrat 
