Na passatu AVF pozoruji od koupi (posledních 20tis. km - nezhoršuje se to) následující nešvar. Při rozjezdu s trochou plynu auto škube po dobu částečného záběru spojky. Při rozjezdu bez plynu je to bez škubání. Jakmile je spojka sepnutá už žádné škubání není. Lze jet na volnoběh a přidat plyn a bez škubání. Na zkoušku (normálně to nedělám) lze na jakýkoli kvalt akcelerovat hladce bez škubání už od volnoběhu. Zvuky žádné. Spojka zabírá stále ve stejné poloze. Kvalty tam padají hladce za jízdy i na místě. V okamžiku škubání to jde cítit i v pedálu spojky.
Škubání je přesně v rytmu a ve stejné frekvenci jako jsou otáčky motoru - čili jeden škub za otáčku.
Problém je jen a pouze, když spojka ještě prokluzuje. Při pokusu rozjezdu na vysoké otáčky (nad 2000) je to také bez škubání.
Je to projev dvouhmoty nebo to může být nějaký křivý přítlačák nebo něco takového?
