Jak povolit sroub?

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Jak povolit sroub?

Příspěvek od lt.kubosh »

Chlapi mam velkej problem.

Ne a ne povolit sroub od vicka na zasobniku brzdove kapaliny na motorce.
Je to krizak se zapustnou hlavou M5.

Predchozi majitel tu krizovou drazku nacal a ja ji dneska dodelal. Ani kdybych porodil hejno jezku, tak se nehnul. A to jsem ho zalejval WDckem, poklepaval. Druhej sel jako po masle. (wallbash)

Zitra se na to chci vrhnout znovu, ale nerusim jak.
Moje napady:
1) Odmastit a zkusit do zbytku te drazky prilepit krizovej sroubovak lepidlem na kovy Loctite. Oblozit ledem a za chvili zkusit zabrat.

2) Odvrtat hlavu sunday vicko a doufat, ze zbytek toho sroubu bude koukat dost aby za nej slo chytit klestema.

Origos, Huml a spol. fachmani poraddte.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Nemám představu, jak tohle víčko vypadá, ale v podobném případě, pokud není víčkon z plastu, na hlavu šroubu položím matičku M8 a dírou přivařím CO2 svářečkou k hlavě. Počkám až zchladne a vyšroubuji.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Asi bych to zkusil odvrtat, ale sežeň si na to levej vrták, často to při vrtání povolí.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
stinger
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od stinger »

Na povoleni zapustenych sroubu se servanou krizovou drazkou je super takovy sajrajt v tube, obsahuje to snad diamantovy prasek nebo co a i kdyz tam je jenom naznak puvodni drazky, tak se sroubovak zakousne a ve vetsine pripadu to jde povolit. Ten pripravek je docela tekuty, staci toho trochu kapnout do mista kde byla drazka a zabrat. Mozna by jako nahrada sla pouzit nejaka vhodna brusna pasta.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Jo, tahle chemie funguje, jen ji mít po ruce a nekoupit nějakej podvod v tubě. Všemocná taky není. Ta navařená matička neumožní jen otočit se šroubem, ale i rychlý ohřev šroub pomůže uvolnit.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

V podstatě souhlasím s Origošem, ale těžko radit, když fakt nevím jak to vypadá. Kouká hlava toho šroubu nějak nad úroveň té nádobky? Na to by možná stačily blicky, jinak COčko je COčko.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Teď to čtu znova a šroub je se zápustnou hlavou, hm tak asi COčko.
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

COcko asi bude fajn, ale ja ho v dosahu nemam.

Vypada to zhruba takhle...

Obrázek
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Jasně, COčko je na toto super, ale pokud je to víčko plastový, tak nevím, nevím. Abys potom nemusel shánět jiný víčko!
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Víčko sice stojí cca 500-1000, ale vzal ho čert, bez přední brzdy si namelu držku.

Tak dneska to jdu ještě jednou zkusit, pak jedu ke kamosovi s CO.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

A co takhle bouchací šroubovák? Při úderu na něj se zároveň o kousek potočí, tím by to taky mohlo jít, kdyby byl.
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Tak nakonec kamosuv tatik - sikovny mechanik obetoval dlatko a poklepem proti smeru rucicek asi po 5 minutach zvitezil.

Diky vsem
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“