Vyjadri sa mi niekto k logom.............

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ma.li
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 05 led 2007, 18:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od ma.li »

Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

je zvláštní, že v obou případech je stejná regulační střída ovládání toho ventilu, krom teto zvláštnosti, co to dělá, chybová paměť je prázdná, pokud nepočítám tu jízdu s odpojeným N75?
ma.li
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 05 led 2007, 18:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od ma.li »

Chybu mi vag nasiel len odpojeny N75...to som po zapojeni zmazal.Ten N75 niekedy cvaka,niekedy nie...nemoze byt ten vadny?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

opravdu byly oba logy měřený každej jinak (jednou odpojený a jednou připojený) a co je to vlastně za auto?
ma.li
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 05 led 2007, 18:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od ma.li »

Je to Octavia rok 1999 1,9TDI.....momentalne nemam notebook doma,ale cez vikend isto spravim nove logy...pozries mi to potom? Dik
ma.li
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 05 led 2007, 18:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od ma.li »

Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no to je jiná a teď, co to dělá? ;) jsou dost krátký, aby z toho bylo něco extra poznat, váha vypadá ok, chtělo by to s tím zapojeným trochu delší ten log, možná je ten N75 trochu horší, ale jak jsem psal, je to moc krátký, jestli to má při zrychlování houpání výkonu, bude to tou N75kou, nejpravděpodobněji ;)
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

N75trochu nestíhá, tak ještě ho přepoj na ventil z EGR a naloguj ho , máš to nejjednodušší a nejrychlejší kontrolu, pokud nemáš jiný N75 na vyzkoušení
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

to je AGR, takže přehodit s ventilem z EGR nebude možný, proto tipuju, že bude asi fakt špatnej, dost se serou, někdy pomůže pročištění tech. benzínem a profoukání
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

(wallbash) to jsem přehlíd AGR, ale mám zkušenost, že tak 50% problémů jsou projebaný hadičky
Uživatelský avatar
Tec
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 23 čer 2006, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: ZV (SK)

Příspěvek od Tec »

Ja som tu mal kolísavý výkon ako veľkú, dlhú tému v minulosti. Ale robilo to len v špičkoevej záťaži a v logoch nebolo temer nič vidno, všetko bolo v tolerancii, aj keď pár hodnôt na spodnej hranici. Viac faktorov dokopy dalo ten problem. Trošku slabšia váha, poriadne zasratý EGR, turbenko pred dôchodkom. Hadičky dobré, N75, N18, hadičky, hadice, snímač tlakua teploty, intercooler..všetko OK. Pomohla vymena a zamena vahy, turba a vycistenie EGR. Na jednu vahu to robilo viac, na druhu menej. Dal som tu, ktora to robila menej. No a potom sa naraz vymenilo turbo a vycistil EGR a je pokoj.
Octavia I combi r.98, 1.9 TDI, 90HP, AGR, +cip vraj 25HP a 60Nm
ma.li
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 05 led 2007, 18:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od ma.li »

Zatial dik.Co to robi?Niekedy sa mi zda ze to auto nema vykon.....nedavno som isiel z Prahy a 130-140km/h a dost.V lete som mu troška skušobne prižnul a na tachači kolo 200km/h.Tak asi bude chyba niekde ...skusim ten N75 vyumyvat.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“