JAK NA ROZVODY PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no, tak otoč motorem ještě o jednu otáčku a máš to tam
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

to řikam ale přijde mi že máš dost v krajní poloze ty tři šrouby


jinak většinou platí že klika má poměr vůči vačce 2:1 tzn za jednu otáčku vačky se klika otočí dvakrát
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Pepa1111
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 19 úno 2008, 09:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pepa1111 »

Ano díky. :worthy:

Ale ty šrouby jsem nepovoloval, pouze sem sundal původní řemen a dal nový. Vše jsem si označil barvou jak je vidět. Myslíte že bych to měl ještě poštelovat?
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

tohle kolo by mělo být vždy na středu ale takovou žkušenost s pd motorem ještě nemam každopádně jak koliv jsem s tím na mojem autě hnul tak to přestalo i startovat
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“