odpojení egr

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

k.h.kh
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 25 srp 2007, 06:35
Odpovědi: 0

odpojení egr

Příspěvek od k.h.kh »

chci se zeptat mám motor agr 66 kw + úpravu jednotky a když odpojim egr ventil bude to všechno v pohodě? nebo by se musela zase dělat úprava softu? zkrátka aby to nějak nezlobilo. dík za odpovědi
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

neměl by být problém
Schöny#7
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 22 úno 2006, 18:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Schöny#7 »

A co u Golf IV 96kw PD? :o
VW Golf IV PD 96kW, 6ti kvaltik:) Powered by Reesha:o) Ale ukradli mi ho..:(
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

Schöny#7 píše:A co u Golf IV 96kw PD? :o
taky by to melo bejt potom vše ok .)
VW T5 GP 103 KW long
Schöny#7
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 22 úno 2006, 18:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Schöny#7 »

Diky...mno jeste uvidim..kamos to ma pry nejak elektronicky omezeny..tak mozna zkusim nejdriv tuhle cestu..bojim se co by na to rekla jednotka u toho PD..ale diky... :)
VW Golf IV PD 96kW, 6ti kvaltik:) Powered by Reesha:o) Ale ukradli mi ho..:(
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

Schöny#7 píše:Diky...mno jeste uvidim..kamos to ma pry nejak elektronicky omezeny..tak mozna zkusim nejdriv tuhle cestu..bojim se co by na to rekla jednotka u toho PD..ale diky... :)
max bude kontrolka si myslim
VW T5 GP 103 KW long
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

este píše:
Schöny#7 píše:Diky...mno jeste uvidim..kamos to ma pry nejak elektronicky omezeny..tak mozna zkusim nejdriv tuhle cestu..bojim se co by na to rekla jednotka u toho PD..ale diky... :)
max bude kontrolka si myslim
Na PD zaslepený mám , je to bez problémů od spoda jde motor líp .
tomjety
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 24 led 2006, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomjety »

85kw PD mám zaslepen,jede to normálně a řekl bych,že i stejně,
akorát to přetalo škubat kolem 1800-2000ot,čož byl důvod proč jsem to dělal
Bora TDi PD 85kw 6-st.
Schöny#7
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 22 úno 2006, 18:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Schöny#7 »

Jasny :) No tak to to asi taky zaslepym a rovnou si tam navrtam diru na barometr protoze porad resim kam ho na PD zapojit..takhle se mi snad vyresi dva problemy najednou..:)
VW Golf IV PD 96kW, 6ti kvaltik:) Powered by Reesha:o) Ale ukradli mi ho..:(
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

proc by jednotka mela neco rikat ? pokud vyradis vsechno vcetne ventilu u N75ky (nevim ted z hlavy jeho presne oznaceni - cerny kloboucek) tak nebude vubec zadnej problem. akorad si budes muset udelat redukci na 130kovy sani, ale to uz tu taky nekdo poblikoval jako svuj vyrobek na zakazku ...
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Tu je mala inspiracia kde robia tie priruby ;) http://www.b3tuning.com/index.php?b3=sani
Kolotoč TUNING
Schöny#7
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 22 úno 2006, 18:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Schöny#7 »

Redukci na 130konovy sani?Proc?Aby mi budik neukazoval nesmysl? :o
VW Golf IV PD 96kW, 6ti kvaltik:) Powered by Reesha:o) Ale ukradli mi ho..:(
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Schöny#7 píše:Redukci na 130konovy sani?Proc?Aby mi budik neukazoval nesmysl? :o
Redukcia sa dava namiesto EGR ventilu lebo ked das dole EGR nemas ako uchytit hadicu privadzajucu vzduch z Intercooleru...ta priruba je len prechod o ktory uchytis hadicu...inac na tej stranke maju prirubu aj s vyvodom pre napojenie na budik...
Kolotoč TUNING
Schöny#7
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 22 úno 2006, 18:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Schöny#7 »

Jo taaak takze je to uz vlastne jakoby predvrtane a pripravene a jeste i s uchyty na hadicku :roll:
VW Golf IV PD 96kW, 6ti kvaltik:) Powered by Reesha:o) Ale ukradli mi ho..:(
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

V podstate hej...staci to zasroubovat na zvody miesto EGR a nasadit hadicu...ten vyvod na budik sa da docasne zaslepit napr tym ze nanho nasadis hadicku ktora bude zaslepena a stiahnes eskapaskou a ked to budes chciet dat dole a napojit na budik tak tu eskapasku len povolis a das dole...
Kolotoč TUNING
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“