Závada 00575 - tlak v sacim potrubi- poraďte

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mattiass
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 24 dub 2008, 14:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Habartov

Příspěvek od mattiass »

Cau lidi pri jizde do kopce mi auto pada do nouzaku byl jsem na diagnostice a hlasi mi zavadu 00575 - tlak v sacim potrubi
17-10 regulacni diference - sporadicky
No a tak jsem zaslechl ze mam take zaslepit zpetne vedeni spalin ale nevim kde je tam vic moznosti umisteni ty zaslepky tak jen jestli mi poradite?????
Seat Toledo 1.9 TDi rv 98 (wallbash)
Uživatelský avatar
Red
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 21 kvě 2008, 14:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Red »

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=21262

nejsem si jistej ale myslim ze to je EGR ventil, mrkni na odkaz tam o tom pisou. U vw golfu III vim kde ho najit ale u tebe fakt nevim :o
snad jsem ti aspon trochu pomoh, pokud kecam tak srry...
VW GOLF III_1.9 TDI, 66kW_1Z, *1995
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

Já i kámoš jsem měl tohle (noteeth) http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0 zkus se juknout...
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

hledej nouzový režim je tu o tom poměrně dost psáno jinak s egr to moc společného nemá
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
mattiass
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 24 dub 2008, 14:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Habartov

Zavada odstranena

Příspěvek od mattiass »

tak jsem vsechno kontroloval, cistil jsem ty hadice a trubky na spetny vedeni spalin uz jsem mel v planuzaslepit ten egr ventil no a najednou jsem si vsimnul ze jedna z podtlakovych hadicek ktera ovlada ten egr byla derava tak jsem ji jenom zkratil a modlil se aby to byla ta pricina.
Mel jsem stesti auto ted jede jako nikdy predtim.
Tak rada na zaver - kdo ma podobny problem opravdu zkonrolujte vsechny ty hadicky mejte se
Uživatelský avatar
Red
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 21 kvě 2008, 14:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: Zavada odstranena

Příspěvek od Red »

mattiass píše:tak jsem vsechno kontroloval, cistil jsem ty hadice a trubky na spetny vedeni spalin uz jsem mel v planuzaslepit ten egr ventil no a najednou jsem si vsimnul ze jedna z podtlakovych hadicek ktera ovlada ten egr byla derava tak jsem ji jenom zkratil a modlil se aby to byla ta pricina.
Mel jsem stesti auto ted jede jako nikdy predtim.
Tak rada na zaver - kdo ma podobny problem opravdu zkonrolujte vsechny ty hadicky mejte se

dotaz, zaslepoval si ji na obou stranach a nebo jenom na jedny strane a druhou nechal volne? Ja mel jednu stranu strcenou ve filtru a druhou volne, bez zaslepeni. Potom jsem koupil fitrbox a pri zapojeni hadicky do filtrboxu a naslednyho zaslepeni druhy strany had. se mi zda, ze se to auto akorat tak pekne sere :( zdlouhavy, ale snad pochopite co mam na mysli ;)
VW GOLF III_1.9 TDI, 66kW_1Z, *1995
mattiass
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 24 dub 2008, 14:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Habartov

Příspěvek od mattiass »

nakonec jsem nic nezaslepil ale to jsem psal v poslednim prispevku. Vsimnul jsem si ty roztrzeny hadicky tak jsem ji seriznul dal jsem ji zase zpet tam kam patrila a auto ted jede jako krava
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“