přehřívání 1.9TDi 81kW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

u-geen píše:Pricina je asi v tom mereni emisi, vrtulka se pri prudkym ubrani nebo pridani nejspis utrhla.
(wallbash) (wallbash) (wallbash)
No ještě, že se Ti prudkým ubráním nebo přidáním neutrhlo kolo na klice :D :D :D

Příčina je v tom, že Ti tam namontovali lacinej šmejd (LOL) (LOL) (LOL)
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14463
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Co vím tak u motoru TDi konstrukční skupiny A4 se po demontáži termostatu cirkulace nějak zblázní a motor se začne přehřívat.
Doporučuji dát termostat zpět.
Bosis
Přispěvovatel
Příspěvky: 327
Registrován: 15 pro 2007, 19:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od Bosis »

No ono to platí u všeho kde je dvoučinný (dvoupukličkový) termostat a ten je tet snad u všeho.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

neviděl jsem umřelej termostat na skupině A4.... orig je snad nesmrtelnej....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
u-geen
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 31 kvě 2006, 20:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od u-geen »

no termostat samozrejme prijde zpet, ale mam tam teda jednoduchej. Jeden uz mi umrel, tenhle vypada taky jako nefunkcni, zkousel sem ho porvarit v omacce :-) ale mozna jsem byl moc nedockavej.


EDIT: tak sem kecal, mam dvoupoklickovej termostat :-)
U-Geen - Seat Toledo TDi 81kW MAGNUS
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

u-geen píše:no termostat samozrejme prijde zpet, ale mam tam teda jednoduchej. Jeden uz mi umrel, tenhle vypada taky jako nefunkcni, zkousel sem ho porvarit v omacce :-) ale mozna jsem byl moc nedockavej.


EDIT: tak sem kecal, mam dvoupoklickovej termostat :-)
TDI prehrivaním netrpí,pokud ti to vaří a chladic mas studenej,tak mas v haji termostat. Pokud je chladic horkej a vrtule beží,tak je tesnení pod hlavou pric ale spis hlava,skroucena nebo praskla. Tak co vic resit. :D
Uživatelský avatar
skoda405
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 25 led 2006, 00:11
Odpovědi: 0
Bydliště: PD

Příspěvek od skoda405 »

ahoj sorry za ciastocny off topic, ale ked je rec o vodnej pumpe mne tiez pri vymene rozvodov dali od firmy Febi a ma plastovu vrtulku .trocha mi to vadilo ale stara pumpa bola tiez plastova vrtulka tak neviem ci je to nejaky rozdiel kov a plast(to asi nebude nejaky smejd)... motor ASZ r.v. 2004
toledo sport TDI PD upravy rok2009:kat off.
opel astra TDS


Yamaha FZ6S
Uživatelský avatar
u-geen
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 31 kvě 2006, 20:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od u-geen »

Zdeněk M píše: TDI prehrivaním netrpí,pokud ti to vaří a chladic mas studenej,tak mas v haji termostat. Pokud je chladic horkej a vrtule beží,tak je tesnení pod hlavou pric ale spis hlava,skroucena nebo praskla. Tak co vic resit. :D
no vidis a relane je treti moznost, chcipla vodni pumpa. podobnej stav jako s umrelym termostatem s tim rozdilem, ze voda nekoluje ani v malem okruhu
U-Geen - Seat Toledo TDi 81kW MAGNUS
Uživatelský avatar
u-geen
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 31 kvě 2006, 20:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od u-geen »

skoda405 píše:ahoj sorry za ciastocny off topic, ale ked je rec o vodnej pumpe mne tiez pri vymene rozvodov dali od firmy Febi a ma plastovu vrtulku .trocha mi to vadilo ale stara pumpa bola tiez plastova vrtulka tak neviem ci je to nejaky rozdiel kov a plast(to asi nebude nejaky smejd)... motor ASZ r.v. 2004
nevim proc mam dojem , ze FEBI neni uplne nejhorsi. Plastova vrtulka je asi normal, nicmene ma urcite vetsi tendenci k trhnuti se, nez kovova... i kdyz dnesni plasty... tezko rict.
U-Geen - Seat Toledo TDi 81kW MAGNUS
Uživatelský avatar
u-geen
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 31 kvě 2006, 20:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od u-geen »

tak auto uz jezdi, pumpa SKF na miste. stara pumpa jde na reklamaci, vrtulka preskakovala v zubech (cili po ohrati se nejspis netocila vubec)
U-Geen - Seat Toledo TDi 81kW MAGNUS
jenousch
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 17 čer 2010, 16:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od jenousch »

Alhambra 99 81kw AFN, jaka je zivotnost origo vodni pumpy, mam najeto 220.000 a pumpa zatim funguje normalne.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“