Jezdí z Vás někdo s motorem CRDi, např.: Hyundai 2.0 CRDi, na RO? Jaké máte zkušensti? Nebo jezdíte na naftu s RO v nějakém poměru? Díky za info. Doufám , že to není
RO a CRDi
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
RO a CRDi
Jezdí z Vás někdo s motorem CRDi, např.: Hyundai 2.0 CRDi, na RO? Jaké máte zkušensti? Nebo jezdíte na naftu s RO v nějakém poměru? Díky za info. Doufám , že to není
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34090
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: RO a CRDi
Krtek II píše:Všechny Vás zdravím a mám jeden dotaz.
![]()
Jezdí z Vás někdo s motorem CRDi, např.: Hyundai 2.0 CRDi, na RO? Jaké máte zkušensti? Nebo jezdíte na naftu s RO v nějakém poměru? Díky za info. Doufám , že to neníKrtek II
přilévej podle strachu, co vím tak se tam kazí akorát těsnění u vstřiků, za pár okroužků dáš 3500, průvodní znak špatně startuje zatepla i zastudena, dělám servis na matrix, jezdí na naftu, 40.000 km odnova, zatím žádný problém miloš
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34090
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
u CRDi to neni o strachu, riziko převažuje rentabilitu. Tzn. dvounádrž, oventrop jezdit jenom na kvalitní olej, nebo perfektně vyfiltrovanej, vždycky tam nechat aspoň 10% nafty aby to nezatuhlo tolik, větší filtr vyhřívanej, podávací čerpadlo, vodní výměnník nebo hadici, a na konci el. termostaticky regulovanej dohřev(záleží jestli má čerpadlo tepelný čidlo aby se tam nevalilo horký palivo, to musíš ozkoušet a pokud by to bylo po 50`-60`C, tak jedině přeprogramovat.. kvalitní motorák, často kontrolovat a měnit. Nový žhaviče, vstřiky musí prášit i olej(ozkoušet-příp nastavit větší tlak) jinak půjdou písty do kytek. Ale asi si to budeš muset udělat všechno sám, ptz pokud by ti to měl někdo dělat, tak se nedoplatíš a nevrátí se to. A motor je dobrý na olej víc honit-větší teploty-lepší spalování-menší riziko.
escort 1,8D Bosch již minulost
MB 124 200D
MB 190 250D
MB 124 200D
MB 190 250D
RO a CRDi
Při dnešních cenách nafty a ND .............radluk píše:Napsal bych to jednoduse, pokud neprovedes zadne upravy na palivove soustave, tak bych to do CR v zadnem pripade nenaleval... A kdyz redit, tak si myslim, ze max. 30 % RO v nafte.
Naposledy upravil(a) Krtek II dne 28 led 2010, 09:20, celkem upraveno 1 x.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34090
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
směšná má 35%, a taky to jede, já bych to klidně nalil, i plnou, to vstřikování je pořád dokola na množství vzduchu je množství paliva, a pak rúzné vychytávky, co se týče hadic a gumiček tak se výrobci usnesli od roku 2000 používat hadice odolné ME třeba s modrým pruhem M10, felda je tok 97 mám hadice staré i nové nic mi metylester nerožezral, ani olej, milošradluk píše:Napsal bych to jednoduse, pokud neprovedes zadne upravy na palivove soustave, tak bych to do CR v zadnem pripade nenaleval... A kdyz redit, tak si myslim, ze max. 30 % RO v nafte.
to krtek: bez přestavby nejezdi TEČKA nebo radši VYKŘIČNÍK, můžeš si tam máznout 10%RO, ale zbytečně tim zhoršíš viskozitu nafty, kvůli doslova pár korunám podstoupíś riziko poškození(nebo rychlejšího opotřebení) relativně novýho motoru.
Ale řeknu to takhle, mam známýho co dělá do aut, tzn. žádný se u něj neohřeje dýl jak 2000km a leje použitej friťák přes punčochu do všech, a že von má hlavně nový káry, pokud to máš takhle podobně tak se toho taky neboj, tady se bavíme o dlouhodobějších(cca 5-10tis.km) dopadech.
to milos: pleteš sem celkem nedůležitý pojmy k naśí diskuzi(krtek chce jezdit na pro něj dostupnej RO, nikoliv meřo nebo směsku), btw CR je CR, to už je jiná branže než fabie nebo zlatej dobrej MB
Ale řeknu to takhle, mam známýho co dělá do aut, tzn. žádný se u něj neohřeje dýl jak 2000km a leje použitej friťák přes punčochu do všech, a že von má hlavně nový káry, pokud to máš takhle podobně tak se toho taky neboj, tady se bavíme o dlouhodobějších(cca 5-10tis.km) dopadech.
to milos: pleteš sem celkem nedůležitý pojmy k naśí diskuzi(krtek chce jezdit na pro něj dostupnej RO, nikoliv meřo nebo směsku), btw CR je CR, to už je jiná branže než fabie nebo zlatej dobrej MB
escort 1,8D Bosch již minulost
MB 124 200D
MB 190 250D
MB 124 200D
MB 190 250D
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34090
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
a v čem to riziko spatřuješ co by mohlo odejít, zařízení je v podstatě jednoduché dalo by se přirovnat ke vstřikování Mpi u felicie,wiguf píše:u CRDi to neni o strachu, riziko převažuje rentabilitu. Tzn. dvounádrž, oventrop jezdit jenom na kvalitní olej, nebo perfektně vyfiltrovanej, vždycky tam nechat aspoň 10% nafty aby to nezatuhlo tolik, větší filtr vyhřívanej, podávací čerpadlo, vodní výměnník nebo hadici, a na konci el. termostaticky regulovanej dohřev(záleží jestli má čerpadlo tepelný čidlo aby se tam nevalilo horký palivo, to musíš ozkoušet a pokud by to bylo po 50`-60`C, tak jedině přeprogramovat.. kvalitní motorák, často kontrolovat a měnit. Nový žhaviče, vstřiky musí prášit i olej(ozkoušet-příp nastavit větší tlak) jinak půjdou písty do kytek. Ale asi si to budeš muset udělat všechno sám, ptz pokud by ti to měl někdo dělat, tak se nedoplatíš a nevrátí se to. A motor je dobrý na olej víc honit-větší teploty-lepší spalování-menší riziko.
mám jednu osobní zkušenost, byla to dodávka snad renault trafic, obsah motoru si nepamatuji, jezdili stím ukrajinci a lili do toho kde co, prachy za naftu si nechali, až se motor zastavil, chytl na volnoběh a nešlo tomu přidat, přitáhli to do servisu v čechách, vstřikování v háji, oprava 70.000 kč, nakonec se v tom vrtali v břeclavi EGR přepouštěč, pořád nic motor chytl ale dál nešel, pak se do toho vložil zas ivan z YU měnili kde co, při diagnostice se dá proměřit tlak a pokud motor běží jdou odpojovat jednotlivé vstřiky a to také hodně napoví, i když povolíš přívod paliva jde zjisit vysoký tlak, na osciloskopu jsem zjisti že průběh napětí na tryskách je pořád stejný a konečné řešení? vadny pin v konektoru na váhu vzduchu, váha nevážila řj nedala víc paliva jen volnoběh, v nádži byla v té době červená nafta z francie + RO miloš
