EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

To bys tomu dal, v sání máš tlak u 96kw motoru 1,3 bar.Akorát bys foukal do sání teplej luft. A turbo by tlačilo jak o život.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Pavel_H
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 26 kvě 2008, 08:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Pavel_H »

Ale myslím pri mechanicky odpojenom EGR ... Zasleponá podtlaková hadička ...

Ale už mi to došlo je to blbosť (wallbash)
Passat combi, B6, 1,9 TDI PD 74kW, automat 4r.,r.v. 2002, motor AVB,
predošlé:
Seat Ibiza 6L 1,9 TDI 96kW, r.v. 2002
Ford Escort 1,8 16v, r.v. 1996
himi
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 30 zář 2007, 17:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od himi »

porad mi neni jasne jestli je dobre pri zaslepeni EGR zaslepkami ucpat i hadicku. nekdo pise ze ano, nekdo ze ne (at se to hybe a nezatuhne).. diky za odpovedi ;)
VW Golf III GT TDi AFN
VW Golf VII GTD CUNA
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Pokud tam dáš záslepku, tak nic ucpávat nemusíš, ale je ti vcelku jedno jestli to časem zatuhne nebo ne. Pochybuju, že ho ještě někdy budeš chtít zprovoznit. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
mcsolle
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Registrován: 08 srp 2006, 13:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od mcsolle »

o1 2004 96kw nebude padat do nudzaku? niekde som cital ze tie novsie motory padaju
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

2003 mi funguje normálně, 04 nevím
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Hacman
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 11 čer 2008, 14:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hacman »

trojka píše:Řekl bych, že se tu řeší několik typů provedení EGR ventilů najednou a proto ty rozkoly a asi i chyby. Když odpojíte EGR musí se odpojit i funkce uzavírací klapky ta zajišťuje pokles tlaku v sacím potrubí a umožňuje průchod výfukovým plynům přes ventil. V opačném případě dojde při aktivaci funkce k silné pumpáži motoru v důsledku "zašpuntování" sacího potrubí klapkou(hrozné zvuky, mraky chyb v ŘJ, atd.). Když je funkce mechanická stačí ji odpojit a je to. Pokud máte EGR s obtokem mimo klapku třeba na SDI, pak je nutno odpojit obě regulace. U EGRu který je ovládán podtlakem zaslepením hadice a klapku která je ovládána servem nejlépe její demontáží z ovládacího čepu. Drží jen na dvou šroubech. Nejen, že je to jednoduché, ale celý systém se pro ŘJ a i případného technika v servisu(pro případ záruky vozu) tváří normálně. Zaslepení přefukového potrubí je vhodné z důvodu zajištění úplné těsnosti, zož je důležité zejména u ojetých vozů, kde je sedlo ventilu již většinou opotřebováno. Dále se to dělá z důvodu odstranění celého přefukového potrubí pro zamezení již zmíněných pazvuků(pak jsou záslepky dvě. Zrychlení ohřevu motoru, alespoň v té nejdůležitější fázi(do 60*C) je nesmysl, také už to někdo zmínil. Ani se mi moc nezdá, že by docházelo k testování EGRu za jízdy(v tahu), protože v tu chvíli by došlo k výraznému poklesu výkonu(zakopnutí) a to by opravdu nebylo pěkné svezení. Vyloučit toto tvrzení však nemohu, nemám k dispozici zmíněný materiál. Pokud dojde v důsledku odstranění funkce EGRu k nějaké chybě něco jste udělali špatně. Systém až na detaily nemá možnost ověřit funkci. Pokud máte vybavené auto výfukovým filtrem pevných částic funkci EGRu bych neodpojoval, výměna není laciná záležitost.
poraď, ako by som mal postupovať pri Octavii Tour r.v. 2007, 1.9TDI/74kW
petanzl
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 01 čer 2008, 18:50
Odpovědi: 0
Bydliště: uherské hradiště

Příspěvek od petanzl »

himi píše:porad mi neni jasne jestli je dobre pri zaslepeni EGR zaslepkami ucpat i hadicku. nekdo pise ze ano, nekdo ze ne (at se to hybe a nezatuhne).. diky za odpovedi ;)
já jsem jenom zaslepil hadičku a tím zůstal egr zavřený-dnes ráno 800 km jízda a spotřeba 5,3, při průměru 96 km/h, což je pro mě skoro o 0,4l míň než obvykle:-) Takže při ceně nafty si říkám-dobrý tah, zaslepit a nikdy jinak (rofl)
Octavia 1,9 81Kw, kombi, 2000, 300 000
Hardcoreman
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno /Prievidza

Příspěvek od Hardcoreman »

mcsolle píše:o1 2004 96kw nebude padat do nudzaku? niekde som cital ze tie novsie motory padaju
panove, doporucuju http://www.geocities.com/tech4tdi/pages/egrfix.html mam tento princip pouzity i na audi 100, prestalo hazet chybu egr do pameti ;-)
audi 100, 2.5TDi R5 AEL, egr off, kat off, maxidot z a6 4b0920933G + palivomer mod by me, eberspaecher, audi concert CD + md changer, tog sensor emulator, nokia 610, xenon cocky z O2, nova jednotka + fungl nove cerpadlo, turbinka K16 misto puvodni K14
Uživatelský avatar
cutik
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 01 lis 2006, 19:45
Odpovědi: 0
Bydliště: CB

Příspěvek od cutik »

chlapi,delam si na aute hodne veci,ale tak nejak nevim presne jak se egr zaslepuje...mohl by mi nekdo rict navod? :-) diks
Uživatelský avatar
cutik
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 01 lis 2006, 19:45
Odpovědi: 0
Bydliště: CB

Příspěvek od cutik »

hm? :-)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Napiš co máš za auto, ale nejjednoduší způsob je ucpat podltakovou hadičku co ho ovládá :)
Uživatelský avatar
Curda
Přispěvovatel
Příspěvky: 282
Registrován: 07 lis 2006, 17:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Curda »

Můžu to EGR úplně vyhodit? A tu hadičku žlutě označenou mam zaslepit??

Dííky moc
Obrázek
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Hadičku zaslep aby ti neunikal podtlak a EGR můžeš dát do kumbálu když tam dáš záslepky.
Uživatelský avatar
David.GIII.tdi
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 21 led 2007, 11:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od David.GIII.tdi »

Zdárek, když to tu pročítám, tak mám chuť svému mazlíkovi také implantovat
záslepku.
Jen by se mi hodila aspoň fotečka jak na to :? :? :?

díkes

G3 1,9TDi 66Kw/ALE
VW G III 1,9TDi ALE 66kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“