jestli mas 300000km nalítano,tak si rovnou schanej jiný vstrikovací cerpadlo. V tech TDI sou ty cerpadla pekný srace,už kolem 200000km chytaj nahovno studeny a teplý tak 3krat to protocí motor a pak chytne. Ja mel b4 TDI 66kw 1Z 580000Km a porad mi chytala na brnknutí a jezdilo to a chytalo na brnk až do konce,než upad ventil a vylýtla ojnicka. Ted mam octavii 66kw ALh a porad se mrda,regulace turba jedes na dvojku,vytocis ji tak na 3000ot/min a skubne a pak zas tahne a tocí dal,už tam mam asi 3 ventil na regulaci a lopatky chodíl krasne lehce. Porad to nechytalo tak sem koupil,dve cerpadla a obe byly v prdeli tak sem se nasral a koupil v boschi orogos novou vstrikovací hlavu za 12000kc a už to chyta taky na brnk. Už sem to nemoh vydržet jak to dlouho tocí,jak nakej vrak. Starší cerpadlo nekupuj,jen zanovní do 100000km najeto jinak vyhodis prachy,ja za ty dve promrdal 4000Kč. Každa druha octavie tocí dyl,nechyta na brnknutí. A hlavne to stou novou hlavou jede líp,je to živejsí. Este zkus to cerpadlo rozebrat a zkontrolovat pružiny jestli nejsou prasklý,pak to taky nechyta.petanzl píše:no to jsem chtěl vědět:-) jenomže se mi to zlepšilo, tak to teď dělat nebudu...to znamená jen jedno-pokud se závada odstraní sama, za chvíli se to pokazí pořádně
