nove vstriky na 2.5TDI

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

764 asi bosche,rovnou to v boschi necham sestelovat na stolici

pak se uvidi co dal.jeste bude treba nahnat trosku vzduchu k ty nafte:-)
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

kdyz mam vymeneny ty vstriky, mam jeste pridavat naftu na cerpadle nebo neco?
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

proc naftu?spis by mozna chtelo trosku vic nafoukat vzduch.uvidis.ja ted budu davat vstriky tak jsme zvedav jak to pojede.a nakonec jeste zmena a definitivne se montuji S764
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

tak jsou tam a je to dost znat.na to jaky je docela teplo,to pohuluje trosku pri plnym.dve kila tam jsou jak nic a to jsem se predtim dostal tak na 180 a uz byl max.do tech 160 to taky jelo pekne ted to jde dal...

a spodek se taky zlepsil,uz neni tak tragickej jako byva normalne
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

KaCzaba píše:tak jsou tam a je to dost znat.na to jaky je docela teplo,to pohuluje trosku pri plnym.dve kila tam jsou jak nic a to jsem se predtim dostal tak na 180 a uz byl max.do tech 160 to taky jelo pekne ted to jde dal...

a spodek se taky zlepsil,uz neni tak tragickej jako byva normalne
no ja jsem taky spokojenej. mel jsem plny auto a plnej kufr a do tahlyho dlouhyho kopce to svistelo na 6st. 120km/h a porad to slo za plynem, takze zatim spokojenost, casem jeste chip
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

no vecer jsme to zkouseli jeste na jedny rychlostni silnici tady u nas s kamosem s Alfou 156 2.4 JTD.ma tu silnejsi verzi neco kolem 140HP.Zrovna si vyzvedl ten den auto v servise,menili mu turbo.Nechaval jim tam 35K za opravu.
Ale k veci.Po te rovince jsme to zkouseli,mel navrch,to je jasny,ale babicka se ho drzela pekne :D
Akorat jsem zjistil,ze to potrebuje sestku,jelioz to ve 200 toci nejakych 4300.

Ale cim vic s tim jezdim,tim vic vidim ten rozdil v kazdem rezimu otacek.V tyhle lodi to holt diru do sedacek mackat nebude,vse je takove prijemne plynule :D

Chtelo by to jeste odladit krapet svaba v RJ,trosku vic to mozna nafouknout,nebo vymenit turbo za Geom. Uvidi se casem
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Tak co, jak to jezdí? Včera se DEFINITIVNĚ potvrdila Reeshova znalost. 103kW AEL 7/97 je osazen z továrny tryskama 502.
Takže mi tam namontili také trysečky S764. Můj pověstný strach z pavouků. Eeee, chtěl jsem napsat z kouře se nekonal. Ani po městě na semaforu, když za mnou stál někdo z xenonama nebylo vidět dym.
Nárůst výkonu na hranici znatelnosti. Spíš se zlepšil náběh a pak mírné zlepšení 4000 až omezovač. Cestou domů jsem si říkal jestli jsem neměl skočit do PP, ale ten nárůst bez chipu pro mne neopodstatňuje zvýšenou investici.

BTW> 6ka u C4 nepomůže. Co vím, tak maximálka je shodná s pětikvaltem.
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

lt.kubosh píše:Tak co, jak to jezdí? Včera se DEFINITIVNĚ potvrdila Reeshova znalost. 103kW AEL 7/97 je osazen z továrny tryskama 502.
Takže mi tam namontili také trysečky S764. Můj pověstný strach z pavouků. Eeee, chtěl jsem napsat z kouře se nekonal. Ani po městě na semaforu, když za mnou stál někdo z xenonama nebylo vidět dym.
Nárůst výkonu na hranici znatelnosti. Spíš se zlepšil náběh a pak mírné zlepšení 4000 až omezovač. Cestou domů jsem si říkal jestli jsem neměl skočit do PP, ale ten nárůst bez chipu pro mne neopodstatňuje zvýšenou investici.

BTW> 6ka u C4 nepomůže. Co vím, tak maximálka je shodná s pětikvaltem.
aha tak to je zajimavy zjisteni.vi nekdo k tomu neco vic,zda to tak opravdu je?tady nekdo ma ten 6kvalt.kolik ti to toci pri 200 na 6tku?me ten 5kvalt 4300

a co treba kdyby pasovala prevodovka z C5tky V6?
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

KaCzaba píše:
lt.kubosh píše:Tak co, jak to jezdí? Včera se DEFINITIVNĚ potvrdila Reeshova znalost. 103kW AEL 7/97 je osazen z továrny tryskama 502.
Takže mi tam namontili také trysečky S764. Můj pověstný strach z pavouků. Eeee, chtěl jsem napsat z kouře se nekonal. Ani po městě na semaforu, když za mnou stál někdo z xenonama nebylo vidět dym.
Nárůst výkonu na hranici znatelnosti. Spíš se zlepšil náběh a pak mírné zlepšení 4000 až omezovač. Cestou domů jsem si říkal jestli jsem neměl skočit do PP, ale ten nárůst bez chipu pro mne neopodstatňuje zvýšenou investici.

BTW> 6ka u C4 nepomůže. Co vím, tak maximálka je shodná s pětikvaltem.
aha tak to je zajimavy zjisteni.vi nekdo k tomu neco vic,zda to tak opravdu je?tady nekdo ma ten 6kvalt.kolik ti to toci pri 200 na 6tku?me ten 5kvalt 4300

a co treba kdyby pasovala prevodovka z C5tky V6?
ja mam 6kvalta a u 190 me toci kolem 3000
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

jinak i po vymene me to kouri, kdyz mu slapnu, tak z toho vyletej cerny saze jako z lokomotivy a to uz na nich mam najezdeno kolem 5000km. nevite, cim to muze bejt?
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

roti píše:
KaCzaba píše:
lt.kubosh píše:Tak co, jak to jezdí? Včera se DEFINITIVNĚ potvrdila Reeshova znalost. 103kW AEL 7/97 je osazen z továrny tryskama 502.
Takže mi tam namontili také trysečky S764. Můj pověstný strach z pavouků. Eeee, chtěl jsem napsat z kouře se nekonal. Ani po městě na semaforu, když za mnou stál někdo z xenonama nebylo vidět dym.
Nárůst výkonu na hranici znatelnosti. Spíš se zlepšil náběh a pak mírné zlepšení 4000 až omezovač. Cestou domů jsem si říkal jestli jsem neměl skočit do PP, ale ten nárůst bez chipu pro mne neopodstatňuje zvýšenou investici.

BTW> 6ka u C4 nepomůže. Co vím, tak maximálka je shodná s pětikvaltem.
aha tak to je zajimavy zjisteni.vi nekdo k tomu neco vic,zda to tak opravdu je?tady nekdo ma ten 6kvalt.kolik ti to toci pri 200 na 6tku?me ten 5kvalt 4300

a co treba kdyby pasovala prevodovka z C5tky V6?
ja mam 6kvalta a u 190 me toci kolem 3000
Tak to ti to meri dost blbe. Ja to pocital a pri 4500 bych mel mit 235-240. Takze 6ka u C4 je mirne rychlejsi nez 5ti kvalt. Andree z fora narouboval do A6C4 šestikvalt z B5 Passata.
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

ja prevodovku z B5 nacpal do B2 na mTDI,ale uz se mi nechce delat takovy zverstva u audiny jako u pasika.proc myslis ze mi promeruje tacho?ty mas 6kvalt ne?
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

lt.kubosh píše:
roti píše:
KaCzaba píše: aha tak to je zajimavy zjisteni.vi nekdo k tomu neco vic,zda to tak opravdu je?tady nekdo ma ten 6kvalt.kolik ti to toci pri 200 na 6tku?me ten 5kvalt 4300

a co treba kdyby pasovala prevodovka z C5tky V6?
ja mam 6kvalta a u 190 me toci kolem 3000
Tak to ti to meri dost blbe. Ja to pocital a pri 4500 bych mel mit 235-240. Takze 6ka u C4 je mirne rychlejsi nez 5ti kvalt. Andree z fora narouboval do A6C4 šestikvalt z B5 Passata.
no ja tam mam origo 6kvalta a tachak meri dobre (podle gps). Nevim kolik mam u 200, ale od 150 se to drzi kolem 3000. 190 tak kolem 3200, ale nevim. jak se zitra budu vracet z nemecka, tak to na dalnici zkusim
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Co takhle pouzit matiku nez neco placnes? Kdybys to udelal, tak bys neuvadel rozdil 40km/h na 200ot.

Dneska jsem to meril. Pri 80km/h mam 1500ot (oba udaje odecteny na tempomat z climatronicu).
Jednoducha trojclenka. Pokud jedu na 3000ot, tak mam "presne" 160km/h. Pokud jedu na 4500ot, tak bych jel 240km/h
MareC3k
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 06 úno 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Sabinov

Příspěvek od MareC3k »

dneska som skusal na dialnici.. 200km/h pri cca 3700ot. 6kvalt
Audi A6, 3.0TDi AvantQ, BMK 165kW@220kW, VW Touran, 1.9TDi, BKC 77kW@96kW, '06
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“