nove vstriky na 2.5TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tak jsou tam a je to dost znat.na to jaky je docela teplo,to pohuluje trosku pri plnym.dve kila tam jsou jak nic a to jsem se predtim dostal tak na 180 a uz byl max.do tech 160 to taky jelo pekne ted to jde dal...
a spodek se taky zlepsil,uz neni tak tragickej jako byva normalne
a spodek se taky zlepsil,uz neni tak tragickej jako byva normalne
EX passat B2 mTDI
aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
no ja jsem taky spokojenej. mel jsem plny auto a plnej kufr a do tahlyho dlouhyho kopce to svistelo na 6st. 120km/h a porad to slo za plynem, takze zatim spokojenost, casem jeste chipKaCzaba píše:tak jsou tam a je to dost znat.na to jaky je docela teplo,to pohuluje trosku pri plnym.dve kila tam jsou jak nic a to jsem se predtim dostal tak na 180 a uz byl max.do tech 160 to taky jelo pekne ted to jde dal...
a spodek se taky zlepsil,uz neni tak tragickej jako byva normalne
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

no vecer jsme to zkouseli jeste na jedny rychlostni silnici tady u nas s kamosem s Alfou 156 2.4 JTD.ma tu silnejsi verzi neco kolem 140HP.Zrovna si vyzvedl ten den auto v servise,menili mu turbo.Nechaval jim tam 35K za opravu.
Ale k veci.Po te rovince jsme to zkouseli,mel navrch,to je jasny,ale babicka se ho drzela pekne
Akorat jsem zjistil,ze to potrebuje sestku,jelioz to ve 200 toci nejakych 4300.
Ale cim vic s tim jezdim,tim vic vidim ten rozdil v kazdem rezimu otacek.V tyhle lodi to holt diru do sedacek mackat nebude,vse je takove prijemne plynule
Chtelo by to jeste odladit krapet svaba v RJ,trosku vic to mozna nafouknout,nebo vymenit turbo za Geom. Uvidi se casem
Ale k veci.Po te rovince jsme to zkouseli,mel navrch,to je jasny,ale babicka se ho drzela pekne
Akorat jsem zjistil,ze to potrebuje sestku,jelioz to ve 200 toci nejakych 4300.
Ale cim vic s tim jezdim,tim vic vidim ten rozdil v kazdem rezimu otacek.V tyhle lodi to holt diru do sedacek mackat nebude,vse je takove prijemne plynule
Chtelo by to jeste odladit krapet svaba v RJ,trosku vic to mozna nafouknout,nebo vymenit turbo za Geom. Uvidi se casem
EX passat B2 mTDI
aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
Tak co, jak to jezdí? Včera se DEFINITIVNĚ potvrdila Reeshova znalost. 103kW AEL 7/97 je osazen z továrny tryskama 502.
Takže mi tam namontili také trysečky S764. Můj pověstný strach z pavouků. Eeee, chtěl jsem napsat z kouře se nekonal. Ani po městě na semaforu, když za mnou stál někdo z xenonama nebylo vidět dym.
Nárůst výkonu na hranici znatelnosti. Spíš se zlepšil náběh a pak mírné zlepšení 4000 až omezovač. Cestou domů jsem si říkal jestli jsem neměl skočit do PP, ale ten nárůst bez chipu pro mne neopodstatňuje zvýšenou investici.
BTW> 6ka u C4 nepomůže. Co vím, tak maximálka je shodná s pětikvaltem.
Takže mi tam namontili také trysečky S764. Můj pověstný strach z pavouků. Eeee, chtěl jsem napsat z kouře se nekonal. Ani po městě na semaforu, když za mnou stál někdo z xenonama nebylo vidět dym.
Nárůst výkonu na hranici znatelnosti. Spíš se zlepšil náběh a pak mírné zlepšení 4000 až omezovač. Cestou domů jsem si říkal jestli jsem neměl skočit do PP, ale ten nárůst bez chipu pro mne neopodstatňuje zvýšenou investici.
BTW> 6ka u C4 nepomůže. Co vím, tak maximálka je shodná s pětikvaltem.
aha tak to je zajimavy zjisteni.vi nekdo k tomu neco vic,zda to tak opravdu je?tady nekdo ma ten 6kvalt.kolik ti to toci pri 200 na 6tku?me ten 5kvalt 4300lt.kubosh píše:Tak co, jak to jezdí? Včera se DEFINITIVNĚ potvrdila Reeshova znalost. 103kW AEL 7/97 je osazen z továrny tryskama 502.
Takže mi tam namontili také trysečky S764. Můj pověstný strach z pavouků. Eeee, chtěl jsem napsat z kouře se nekonal. Ani po městě na semaforu, když za mnou stál někdo z xenonama nebylo vidět dym.
Nárůst výkonu na hranici znatelnosti. Spíš se zlepšil náběh a pak mírné zlepšení 4000 až omezovač. Cestou domů jsem si říkal jestli jsem neměl skočit do PP, ale ten nárůst bez chipu pro mne neopodstatňuje zvýšenou investici.
BTW> 6ka u C4 nepomůže. Co vím, tak maximálka je shodná s pětikvaltem.
a co treba kdyby pasovala prevodovka z C5tky V6?
EX passat B2 mTDI
aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
ja mam 6kvalta a u 190 me toci kolem 3000KaCzaba píše:aha tak to je zajimavy zjisteni.vi nekdo k tomu neco vic,zda to tak opravdu je?tady nekdo ma ten 6kvalt.kolik ti to toci pri 200 na 6tku?me ten 5kvalt 4300lt.kubosh píše:Tak co, jak to jezdí? Včera se DEFINITIVNĚ potvrdila Reeshova znalost. 103kW AEL 7/97 je osazen z továrny tryskama 502.
Takže mi tam namontili také trysečky S764. Můj pověstný strach z pavouků. Eeee, chtěl jsem napsat z kouře se nekonal. Ani po městě na semaforu, když za mnou stál někdo z xenonama nebylo vidět dym.
Nárůst výkonu na hranici znatelnosti. Spíš se zlepšil náběh a pak mírné zlepšení 4000 až omezovač. Cestou domů jsem si říkal jestli jsem neměl skočit do PP, ale ten nárůst bez chipu pro mne neopodstatňuje zvýšenou investici.
BTW> 6ka u C4 nepomůže. Co vím, tak maximálka je shodná s pětikvaltem.
a co treba kdyby pasovala prevodovka z C5tky V6?
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

jinak i po vymene me to kouri, kdyz mu slapnu, tak z toho vyletej cerny saze jako z lokomotivy a to uz na nich mam najezdeno kolem 5000km. nevite, cim to muze bejt?
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

Tak to ti to meri dost blbe. Ja to pocital a pri 4500 bych mel mit 235-240. Takze 6ka u C4 je mirne rychlejsi nez 5ti kvalt. Andree z fora narouboval do A6C4 šestikvalt z B5 Passata.roti píše:ja mam 6kvalta a u 190 me toci kolem 3000KaCzaba píše:aha tak to je zajimavy zjisteni.vi nekdo k tomu neco vic,zda to tak opravdu je?tady nekdo ma ten 6kvalt.kolik ti to toci pri 200 na 6tku?me ten 5kvalt 4300lt.kubosh píše:Tak co, jak to jezdí? Včera se DEFINITIVNĚ potvrdila Reeshova znalost. 103kW AEL 7/97 je osazen z továrny tryskama 502.
Takže mi tam namontili také trysečky S764. Můj pověstný strach z pavouků. Eeee, chtěl jsem napsat z kouře se nekonal. Ani po městě na semaforu, když za mnou stál někdo z xenonama nebylo vidět dym.
Nárůst výkonu na hranici znatelnosti. Spíš se zlepšil náběh a pak mírné zlepšení 4000 až omezovač. Cestou domů jsem si říkal jestli jsem neměl skočit do PP, ale ten nárůst bez chipu pro mne neopodstatňuje zvýšenou investici.
BTW> 6ka u C4 nepomůže. Co vím, tak maximálka je shodná s pětikvaltem.
a co treba kdyby pasovala prevodovka z C5tky V6?
no ja tam mam origo 6kvalta a tachak meri dobre (podle gps). Nevim kolik mam u 200, ale od 150 se to drzi kolem 3000. 190 tak kolem 3200, ale nevim. jak se zitra budu vracet z nemecka, tak to na dalnici zkusimlt.kubosh píše:Tak to ti to meri dost blbe. Ja to pocital a pri 4500 bych mel mit 235-240. Takze 6ka u C4 je mirne rychlejsi nez 5ti kvalt. Andree z fora narouboval do A6C4 šestikvalt z B5 Passata.roti píše:ja mam 6kvalta a u 190 me toci kolem 3000KaCzaba píše: aha tak to je zajimavy zjisteni.vi nekdo k tomu neco vic,zda to tak opravdu je?tady nekdo ma ten 6kvalt.kolik ti to toci pri 200 na 6tku?me ten 5kvalt 4300
a co treba kdyby pasovala prevodovka z C5tky V6?
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

Co takhle pouzit matiku nez neco placnes? Kdybys to udelal, tak bys neuvadel rozdil 40km/h na 200ot.
Dneska jsem to meril. Pri 80km/h mam 1500ot (oba udaje odecteny na tempomat z climatronicu).
Jednoducha trojclenka. Pokud jedu na 3000ot, tak mam "presne" 160km/h. Pokud jedu na 4500ot, tak bych jel 240km/h
Dneska jsem to meril. Pri 80km/h mam 1500ot (oba udaje odecteny na tempomat z climatronicu).
Jednoducha trojclenka. Pokud jedu na 3000ot, tak mam "presne" 160km/h. Pokud jedu na 4500ot, tak bych jel 240km/h