Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda , Moderátoři
Tomasek1234
Přispěvovatel
Příspěvky: 207 Registrován: 27 kvě 2008, 08:25
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Tomasek1234 » 25 čer 2008, 18:31
Procpak tam asi ten ERG davali? Aby to vic zralo? Myslim ze ne.
Vecernicek
Přispěvovatel
Příspěvky: 400 Registrován: 07 srp 2007, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Btrnio
Příspěvek
od Vecernicek » 25 čer 2008, 19:24
Tomasek1234 píše: Procpak tam asi ten ERG davali? Aby to vic zralo? Myslim ze ne.
ke?
Schöny#7
Přispěvovatel
Příspěvky: 108 Registrován: 22 úno 2006, 18:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov
Příspěvek
od Schöny#7 » 25 čer 2008, 22:18
Ja myslel ze tam davali EGR
Ne nic ve zlym
Davaj ho tam kvuli emisim..to je cely..
VW Golf IV PD 96kW, 6ti kvaltik:) Powered by Reesha:o) Ale ukradli mi ho..
cutik
Přispěvovatel
Příspěvky: 75 Registrován: 01 lis 2006, 19:45
Odpovědi: 0
Bydliště: CB
Příspěvek
od cutik » 29 čer 2008, 16:41
mam motor Ahf 81kw Bora
Bude tedy nekdo tak hodny a da sem navod s fotkou?
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061 Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Příspěvek
od misoVW » 29 čer 2008, 17:30
navod je ten isty ako na GolfIV a Octavia I.
cutik
Přispěvovatel
Příspěvky: 75 Registrován: 01 lis 2006, 19:45
Odpovědi: 0
Bydliště: CB
Příspěvek
od cutik » 29 čer 2008, 19:37
misoVW píše: navod je ten isty ako na GolfIV a Octavia I.
jo to je mi jasne...a kdepak ten navod je? z te fotky co je v tomhle threadu,sem to nepochopil
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061 Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Příspěvek
od misoVW » 29 čer 2008, 19:52
cutik píše: misoVW píše: navod je ten isty ako na GolfIV a Octavia I.
jo to je mi jasne...a kdepak ten navod je? z te fotky co je v tomhle threadu,sem to nepochopil
Treba hladat, je to tu x krat. Napr.:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=9979
Vasekk
Přispěvovatel
Příspěvky: 299 Registrován: 13 říj 2006, 19:07
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Vasekk » 29 čer 2008, 20:45
Má někdo zaslepený EGR na AWX?
Rudolf Diesel
Přispěvovatel
Příspěvky: 109 Registrován: 14 říj 2006, 08:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Pilsen; Czech republic
Příspěvek
od Rudolf Diesel » 03 črc 2008, 20:01
Hobby píše: jsou popsány v ESI Sis nebo servisním manuálu Škoda originál.
Co je ESI Sis?
Audi A6 2.5TDI, 103kW, r.v.1995
(Citroën C15 1.8D,r.v.1997,arbeit-CAR)
Bob1795
Přispěvovatel
Příspěvky: 76 Registrován: 03 črc 2008, 19:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod
Příspěvek
od Bob1795 » 06 črc 2008, 21:20
nazdarek, ma nekdo zaslepeny EGR na motoru AFN? dnes jsem se na to dival, nevim, zda mam dat plech mezi hadici a vstup do egru, nebo staci jen zaslepit podtlak co ho ovlada? Prece kdyz nebude zadny podtlak, egr zustane zvareny. tohle se mi jevi jako jednodussi varianta (ne ze by ta druha byla slozita)
passat B4, AFN
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221 Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Příspěvek
od turbo kamna power » 06 črc 2008, 21:27
Bob1795 píše: nazdarek, ma nekdo zaslepeny EGR na motoru AFN? dnes jsem se na to dival, nevim, zda mam dat plech mezi hadici a vstup do egru, nebo staci jen zaslepit podtlak co ho ovlada? Prece kdyz nebude zadny podtlak, egr zustane zvareny. tohle se mi jevi jako jednodussi varianta (ne ze by ta druha byla slozita)
samozřejmě máš pravdu, jenže to EGR už má něco za sebou, takže nemusí zrovna stokrát těsnit, zaslepení tý trubky co jde z výfuku je jistota
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Vecernicek
Přispěvovatel
Příspěvky: 400 Registrován: 07 srp 2007, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Btrnio
Příspěvek
od Vecernicek » 07 črc 2008, 13:26
lepší je plech, jelikož se ti egr ventil bude otvírat a zavírat a nezasekne se nv jedné poloze. když ho pak budeš třeba kvůli emisim sprovozňovat vyndáš plech a jedeš dál. Když bude zaseklý celý egr tak ho budeš muset vyčistit rozchodit apod...
pepiknet
Přispěvovatel
Příspěvky: 232 Registrován: 07 kvě 2008, 10:46
Odpovědi: 0
Příspěvek
od pepiknet » 10 črc 2008, 18:37
tak já jsem zaslepil plechem a hadičku taky,protože mám nalítáno 150 000km,motor AHF 81kw a vypadalo to takhle:
[/img]
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109 Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko
Příspěvek
od Golfisko » 10 črc 2008, 19:07
No fuuuuuuuuuuuuuuuj, ať záslepka dobře slouží
G3 Variant 1,9
TD i ... only S764
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109 Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko
Příspěvek
od Golfisko » 10 črc 2008, 19:11
Schöny#7 píše: Ja myslel ze tam davali EGR
Ne nic ve zlym
Davaj ho tam kvuli emisim..to je cely..
To by člověk musel měnit i katík, auto bez EGR je 100x ekologičtější než nějaká vejtřaska se studeným motorem
G3 Variant 1,9
TD i ... only S764