BMW 330d zlobí

Moderátoři: šulda, Moderátoři

go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

jestli se ti rozklepe motor tak vyčisti a trochu přiohni kontakty na vstřikách a konektor na snimači tlaku na liště a pak když to bude dělat dál tak nějaký vstřik.. vstřik oddálíš když dáš do plné nádrže tak litr až litr a půl plné syntetiky.. :)
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Ice_man
Přispěvovatel
Příspěvky: 129
Registrován: 14 úno 2007, 22:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ice_man »

čeče taky mi to takhle kolísá u MB 400 cdi, ale tak v rozmezí max 100ot/min :( jinak u toho bmw 330d s tím ekonoměrem je to normální, že když vyřadíš, tak se ručička zvedne a když zastavíš, tak spadne. Dělalo mi to taky...
Fl&sh
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 17 pro 2007, 17:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fl&sh »

Už je to v pohodě, byl to spoj kabele el. nekde v motoru. Jen se vycistil a oblepil silikonem a jeto dobry. Jen porad ta rucicka na spotrebu nafty ,,ergonomická" ručička.
MartyH
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 21 dub 2008, 06:50
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MartyH »

Fl&sh píše:Už je to v pohodě, byl to spoj kabele el. nekde v motoru. Jen se vycistil a oblepil silikonem a jeto dobry. Jen porad ta rucicka na spotrebu nafty ,,ergonomická" ručička.
nevíš přesněji kde byl problém? mam stejné potíže, ted se mi začal dost často motor třást. Otáčky a vše OK, jen se třepe :?
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

přečni si můj příspěvek.. už jsem jich řešil mraky a bylo to vždy toto..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
bbv
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 10 kvě 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od bbv »

caues kluci, prave jsem koupil bmw 330d r.v 2000, tak se s tim seznamuju a potreboval bych par rad od zkusenych ;]
takze
1] na palubni desce netusim k cemu je tlacitko ASC. kdyz ho zmacknu na palubce se objevi oranzovej trojuhelnicek s vykricnikem a okolo nej sipka
2] mam jen jeden klic, kolik tak stoji pridelani dalsiho?
3] kdyz startuju mam na displayi hlasku oilservice 4600KM znamena to ze on sam vi kolik tam ma oleje atd? ze to mam nechat zkontrolovat az tam bude min km, nebo s tim mam radsi uz ted nekam zajet?
4] jak servisy? autorizovany nebo muzu i do nakych normos?
5] nemate nekdo nakej manual k ty palubni desce k tem ikonkam a k palubnimu pocitaci? treba jak nastavit cas, vynulovat km atd ?

diky fakt moc za kazdou radu :)
MartyH
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 21 dub 2008, 06:50
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MartyH »

Tak to třepaní byl fakt vsřik, nepomohla by mu anis věcená voda :( , vyměněno a zas vše super.

to bbv:
ad1) stabilizační systém
ad2) další klíč only original. odahduju to tak na 2-3,5k kč
ad3) je to ukazatel servisního intervalu. ne Množství. Odpočítává toi kdy máš jet do servisu na inspekci resp. výmenu oleje. U 330D je to po 22k km. nech to ještě klidne jezdit, steně ji nevynuluješ dřív než těsne kolem konce.
ad4) výmeny oleje mužeš kdekoliv. zda origo nebo je otázkou financí. ODblokování intervalu se dělá na palubní desce, takže si to klidně uděláš i sám.
ad5) hodiny nastavuješ čudlem vpravo (pootočením), levým nuluješ počíradlo km (stisknutím)

pro hafo info zkus http://www.e46.cz ;)
bbv
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 10 kvě 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od bbv »

MartyH píše:Tak to třepaní byl fakt vsřik, nepomohla by mu anis věcená voda :( , vyměněno a zas vše super.

to bbv:
ad1) stabilizační systém
ad2) další klíč only original. odahduju to tak na 2-3,5k kč
ad3) je to ukazatel servisního intervalu. ne Množství. Odpočítává toi kdy máš jet do servisu na inspekci resp. výmenu oleje. U 330D je to po 22k km. nech to ještě klidne jezdit, steně ji nevynuluješ dřív než těsne kolem konce.
ad4) výmeny oleje mužeš kdekoliv. zda origo nebo je otázkou financí. ODblokování intervalu se dělá na palubní desce, takže si to klidně uděláš i sám.
ad5) hodiny nastavuješ čudlem vpravo (pootočením), levým nuluješ počíradlo km (stisknutím)

pro hafo info zkus http://www.e46.cz ;)
super dik moc ;) klic me stve docela teda :)) na ten cas mrknu dnes odpo :)
MartyH
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 21 dub 2008, 06:50
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MartyH »

každopádně, pokud jsi koupil auto jen s jednim kličem doporučuji fofrem zabezpečit :o
bbv
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 10 kvě 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od bbv »

MartyH píše:každopádně, pokud jsi koupil auto jen s jednim kličem doporučuji fofrem zabezpečit :o
ta webovka pro e46 je dobra, nasel sem si tam manual a tak :)
jinak k tomu zabezpeceni...
jakoze nejak prekodovat ten klic? nebo mas na mysli treba zamykani razeni ci jak? kolik tohle muze tak stat...nebo prekodovani toho klice?
jako sam si to neudelal pac tomu vubec nerozumim a nechci tam neco podelat :(
MartyH
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 21 dub 2008, 06:50
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MartyH »

jakykoliv jiný zabezpečení. Takovýhle auto s jedním klíčem....ja osobně bych byl opatrnej. nechci strašit ale mě osobně by se lépe spalo že bych věděl že je oproti zbylým klíčům imuní.
Překodovaní ne, ani nevím zda to jde. spíš něco jinýho, elektronika či mechanika.
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

tohle auto s jedním klíčem??? (rofl)
jestě řekni žes ho koupil před týdnem v pražskym bazaru
a velkej a malej techničák ti ještě neposlali !

jestli je to tak tak se leŤ podívat jestli to auto ještě máš

-na zamek řadičky se vy**r ten je venku za 4minuty (osobní zkušenost)
-já ti doporučuji jet do servisu koupit druhej klíč a nechat nakodovat
oba dva a ten třetí nakoduješ na ten první a je zameteno
-jestli ti to stojí v noci před panelákem tak bych koupil PAGER od jablotronu
(když projde kolem auto ožralec tak o tom víš ,nepočítaje zloděje)
hlavně ho nenapojuj přes anténu ale napoj ho samotetně ať se nedá odpálit

jinak pořeš atypický startování třeba nenastartuješ pokud namáž zaplí -
-zadní mlhovky
-zařerenou zpátečku
-zaplí stěrače
-atd...
bbv
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 10 kvě 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od bbv »

bombastiq píše:tohle auto s jedním klíčem??? (rofl)
jestě řekni žes ho koupil před týdnem v pražskym bazaru
a velkej a malej techničák ti ještě neposlali !

jestli je to tak tak se leŤ podívat jestli to auto ještě máš

-na zamek řadičky se vy**r ten je venku za 4minuty (osobní zkušenost)
-já ti doporučuji jet do servisu koupit druhej klíč a nechat nakodovat
oba dva a ten třetí nakoduješ na ten první a je zameteno
-jestli ti to stojí v noci před panelákem tak bych koupil PAGER od jablotronu
(když projde kolem auto ožralec tak o tom víš ,nepočítaje zloděje)
hlavně ho nenapojuj přes anténu ale napoj ho samotetně ať se nedá odpálit

jinak pořeš atypický startování třeba nenastartuješ pokud namáž zaplí -
-zadní mlhovky
-zařerenou zpátečku
-zaplí stěrače
-atd...

nene kupil sem to pred 3 tejdny nekde za berounem :) a technicak a vsechno mam, uz to mam i na sebe prihlaseny a pojisteny :o)
ale zabezpeceny jeste ne no :(
to atypicky startovani se mi libi no ;) to by chtelo nak poresit, musim jeste zjistit kam jezdit do servisu a tak :) jinak dik ;)

a dalsi dotaz, nikde sem to tu nenasel :)
nevite jak nasadit multifunkcni volant? ;) mam ten panel od toho ale nevim jak to nasadit, nemyslim ze bude treba jet nekam do servisu ne?..koukal sem ze zespodu jsou naky sroubky, ale bojim se abych neco nepodelal s aribagem a tak.

dik ;)
MartyH
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 21 dub 2008, 06:50
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MartyH »

montáž si uděláš sám, kabeláž by tam na to měla bejt. ale servis tě podle toho co vím na sprovoznění nemine.
bbv
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 10 kvě 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od bbv »

ahoj,
tak me po nejake dobe zastihla prvni zavada :(
otevrel sem pravy zadni okno (el.stahovani) a najednou sem slysel takovy divny praskavy zvuky no a ted uz nejde ovladat. jen je slyset ze moturek nebo neco tam vrci a okno se nehejbe a musim ho rucne vytahnout nahoru..ale pri jizde se zas sklepe dolu :(
nevite kolik to muze stat?...nebo se mam jen mrknout dovnitr...nak rozebrat ten tapecirung ci jak se tomu rika a podivat se?..ale nerad bych to nejak ponicil nevim jak to sundat a tak.

diky
Odpovědět

Zpět na „BMW“