Volnobežný chod 74kw PD typ (AXR)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Igino
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 14 bře 2007, 17:19
Odpovědi: 0

Volnobežný chod 74kw PD typ (AXR)

Příspěvek od Igino »

Čaute, mám golf IV motor 1,9TDI PD s označením AXR a výkonom 74kw. Pri volnobehu (900 ot/min) aj keď je motor teplý pozorujem nepravidelný chod v podobe otrasov celého auta, a síce raz za čas celým autom zatrase asi tak raz za 3-5 sekúnd. Táto perióda medzi zatraseniami je vcelku pravidelná. Je to koncepciou motora alebo mám tam nejaký problém ? VAG nehlási žiadnu chybu, chip tam nemám a motor ťahá velmi dobre taktiež kombinovaná spotreba je v pohode (4,7l/100km).
Dík Igor
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

setrvák....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Igino
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 14 bře 2007, 17:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od Igino »

V akom zmisle by bol v prdeli, nevyvážený ? A ako by sa to stalo ? Mám na to kašlať alebo to riešiť ? (môže to niečo poškodiť ?)
Dík
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

kolik máš najeto?
Higins77
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 28 dub 2006, 08:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Higins77 »

Mám úplně to samí, AXR 74kW a taky vibroval. A vibroval i po výměně setrváku! Nakonec mi to opravil chlápek z VW za 4 kilča ale neprozradil čím to bylo. Nicméně kdybych to víc než rok neignoroval, tak jsem mohl ušetřit desítku za setrvák, kterej se za tu dobu pěkně vyklepal! Měl vůle a byl dost slyšet.
Kolik ti palubák ukazuje u ohřátýho motoru bez klimi na volnoběh?
Já tam měl 0,5l/h a po tom co se mi v tom pohrabal ten chlapík, tak tam mám 0,7l/h a motor jde krásně plynule bez vibrací! Jenom bych ale podotknul, že já to mám chipnutý a tak mám reálné hodnoty spotřeby celkově někde jinde.
Golf IV 1.9 TDI PD 74kW
TRULI 1
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Registrován: 24 bře 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Re: Volnobežný chod 74kw PD typ (AXR)

Příspěvek od TRULI 1 »

Igino píše:Čaute, mám golf IV motor 1,9TDI PD s označením AXR a výkonom 74kw. Pri volnobehu (900 ot/min) aj keď je motor teplý pozorujem nepravidelný chod v podobe otrasov celého auta, a síce raz za čas celým autom zatrase asi tak raz za 3-5 sekúnd. Táto perióda medzi zatraseniami je vcelku pravidelná. Je to koncepciou motora alebo mám tam nejaký problém ? VAG nehlási žiadnu chybu, chip tam nemám a motor ťahá velmi dobre taktiež kombinovaná spotreba je v pohode (4,7l/100km).
Dík Igor
Tiež mám tento motor a mal som podobný problém ale nemusíš to mat. Bolo upchaté sitko v palivovej nádrži. Slabý tlak paliva. Hlavne po naštartovaní mi to zo začiatku jemne robilo a potom sa to dáko ustálilo. Chceli sme zvýšit dávku na štart lebo sme si mysleli že to bude v tom ale kdeže ked sme to spravili tak stále to bolo tak sme to dali spat.. Ked ideš na nom a zošliapneš na plno zatrasie alebo nie. Dva roky mi chalani nič iné nevraveli RJ, trysky a kompresia na nič. Až nakoniec 10min oprava. Banálna vec
Slovensko
VW Passat B7
Igino
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 14 bře 2007, 17:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od Igino »

Nabehané to má pravých 178000 a na iných ako volnobežných otáčkach to ide bez vibrácií. Taktiež po zošlápnutí plynu sa mi zdá že je to ok ale preverím, tie vibrácie nie sú až také silné ale znervózńuje ma to, je to cítiť hlavne na križovatke ke´d dávam prednosť, a auto stojí. Spotreba na volnobeh je pri zohriatom motore bez klimi 0,4l/h. Že by bol problem vo volnobežnej zmesi ? Ale otáčky sú dosť vysoké (kúsok pod 1000) môžem cez VAG pozreť kolko presne.
Igino
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 14 bře 2007, 17:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od Igino »

Vedel by teda niekto poradiť ako sa dá zoštelovať volnobeh ?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

volnoběh jde přes VAGa, login 12233, přizpůsobení 10, kanál 02, sériová hodnota je 32768, takže pro zvýšení volnoběhu zvýšit, pro snížení snížit
Igino
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 14 bře 2007, 17:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od Igino »

Huml píše:volnoběh jde přes VAGa, login 12233, přizpůsobení 10, kanál 02, sériová hodnota je 32768, takže pro zvýšení volnoběhu zvýšit, pro snížení snížit
Díky moc a týmto sa nastavuje pravdepodobne volnobeh na otáčky ak som správne pochopil, ale existuje aj možnosť nejakého nastavenia vollnobehu i keď sú otáčky správne ? Neviem síce čo by sa tam malo nastavovať jedine snáď predstrek ale radšej sa pýtam. Mal som na mysli niečo ako na benzíne zmes aj keď na diesli to asi odpadá keďže vzduch sa neškrtí, išlo mi slkôr o to čo mohol v príspevku od Higinsa77 nastavovať ten chlapík za 4kila.
Dík
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Zeby nastavoval volnobeznu davku?
Higins77
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 28 dub 2006, 08:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Higins77 »

Já být tebou, tak asi nechám zkontrolovat nastavení rozvodů. Někde jsem četl, nevím jestli je to pravda, že i to má vliv na volnoběžnou dávku. Jinak fakt nevim. Kdyby jsi byl z vč tak Tě za ním pošlu, určo by ti to vyřešil.
Golf IV 1.9 TDI PD 74kW
Igino
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 14 bře 2007, 17:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od Igino »

Dík
skusím pozreť ešte predvstrek
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ani volnoběžná dávka ani předvstřik na PD nastavit nejdou, jen správně nastavit rozvody, o toho se to vše odvíjí
superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Registrován: 01 říj 2007, 20:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od superb10 »

podla mna to je kablovy zvazok na vstreky alebo tesnenie vstrekovacov (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“