Volnobežný chod 74kw PD typ (AXR)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Volnobežný chod 74kw PD typ (AXR)
Čaute, mám golf IV motor 1,9TDI PD s označením AXR a výkonom 74kw. Pri volnobehu (900 ot/min) aj keď je motor teplý pozorujem nepravidelný chod v podobe otrasov celého auta, a síce raz za čas celým autom zatrase asi tak raz za 3-5 sekúnd. Táto perióda medzi zatraseniami je vcelku pravidelná. Je to koncepciou motora alebo mám tam nejaký problém ? VAG nehlási žiadnu chybu, chip tam nemám a motor ťahá velmi dobre taktiež kombinovaná spotreba je v pohode (4,7l/100km).
Dík Igor
Dík Igor
Mám úplně to samí, AXR 74kW a taky vibroval. A vibroval i po výměně setrváku! Nakonec mi to opravil chlápek z VW za 4 kilča ale neprozradil čím to bylo. Nicméně kdybych to víc než rok neignoroval, tak jsem mohl ušetřit desítku za setrvák, kterej se za tu dobu pěkně vyklepal! Měl vůle a byl dost slyšet.
Kolik ti palubák ukazuje u ohřátýho motoru bez klimi na volnoběh?
Já tam měl 0,5l/h a po tom co se mi v tom pohrabal ten chlapík, tak tam mám 0,7l/h a motor jde krásně plynule bez vibrací! Jenom bych ale podotknul, že já to mám chipnutý a tak mám reálné hodnoty spotřeby celkově někde jinde.
Kolik ti palubák ukazuje u ohřátýho motoru bez klimi na volnoběh?
Já tam měl 0,5l/h a po tom co se mi v tom pohrabal ten chlapík, tak tam mám 0,7l/h a motor jde krásně plynule bez vibrací! Jenom bych ale podotknul, že já to mám chipnutý a tak mám reálné hodnoty spotřeby celkově někde jinde.
Golf IV 1.9 TDI PD 74kW
Re: Volnobežný chod 74kw PD typ (AXR)
Tiež mám tento motor a mal som podobný problém ale nemusíš to mat. Bolo upchaté sitko v palivovej nádrži. Slabý tlak paliva. Hlavne po naštartovaní mi to zo začiatku jemne robilo a potom sa to dáko ustálilo. Chceli sme zvýšit dávku na štart lebo sme si mysleli že to bude v tom ale kdeže ked sme to spravili tak stále to bolo tak sme to dali spat.. Ked ideš na nom a zošliapneš na plno zatrasie alebo nie. Dva roky mi chalani nič iné nevraveli RJ, trysky a kompresia na nič. Až nakoniec 10min oprava. Banálna vecIgino píše:Čaute, mám golf IV motor 1,9TDI PD s označením AXR a výkonom 74kw. Pri volnobehu (900 ot/min) aj keď je motor teplý pozorujem nepravidelný chod v podobe otrasov celého auta, a síce raz za čas celým autom zatrase asi tak raz za 3-5 sekúnd. Táto perióda medzi zatraseniami je vcelku pravidelná. Je to koncepciou motora alebo mám tam nejaký problém ? VAG nehlási žiadnu chybu, chip tam nemám a motor ťahá velmi dobre taktiež kombinovaná spotreba je v pohode (4,7l/100km).
Dík Igor
Slovensko
VW Passat B7
VW Passat B7
Nabehané to má pravých 178000 a na iných ako volnobežných otáčkach to ide bez vibrácií. Taktiež po zošlápnutí plynu sa mi zdá že je to ok ale preverím, tie vibrácie nie sú až také silné ale znervózńuje ma to, je to cítiť hlavne na križovatke ke´d dávam prednosť, a auto stojí. Spotreba na volnobeh je pri zohriatom motore bez klimi 0,4l/h. Že by bol problem vo volnobežnej zmesi ? Ale otáčky sú dosť vysoké (kúsok pod 1000) môžem cez VAG pozreť kolko presne.
Díky moc a týmto sa nastavuje pravdepodobne volnobeh na otáčky ak som správne pochopil, ale existuje aj možnosť nejakého nastavenia vollnobehu i keď sú otáčky správne ? Neviem síce čo by sa tam malo nastavovať jedine snáď predstrek ale radšej sa pýtam. Mal som na mysli niečo ako na benzíne zmes aj keď na diesli to asi odpadá keďže vzduch sa neškrtí, išlo mi slkôr o to čo mohol v príspevku od Higinsa77 nastavovať ten chlapík za 4kila.Huml píše:volnoběh jde přes VAGa, login 12233, přizpůsobení 10, kanál 02, sériová hodnota je 32768, takže pro zvýšení volnoběhu zvýšit, pro snížení snížit
Dík