1Z jede, nejede, jede, nejede, jede, ...... :)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Racer
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Registrován: 27 led 2006, 00:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Racer »

Když jsem měl špatnej snímač zdvihu jehly tak blikalo žhavení a nechytlo . Ovšem vag na něho hned ukázal .
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14462
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Zajímavý, mě to chytne, bliká žhavení, ale je snížený výkon. Motor nechytne leda když odpojím čidlo polohy klikovky.
Uživatelský avatar
Racer
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Registrován: 27 led 2006, 00:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Racer »

Možná ted poradím blbost ale pokud změříš odpor na snímači zdvihu jehly a bude mít okolo 100 tak je ok . Ale opravdu si nejsem jistý :(
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

Zdeněk M píše:
Bugs.Bunny píše:
Tomas.cz píše:Ráno moudřejší večera :)
To jo, ale jak mám v klidu spát? :roll: Sem k tomu přišel, že vyměním 109 a jede to pryč. (noteeth)
Kdybi to byl ten snimac jehly,tak by to nekdy naprd chytalo, netahlo a hlavne bi blikala kontrolka žhavení. Zkus odpojit vahu a jezdit bez ní,me to delalo taky samo to za jízdy chcíplo a neslo nastartovat. Pak sem odpojil vahu a chytlo to hned,když jsem jí vyndal tak byl ten dratek upadlej,takže vaha ko.
a váha psala tohle?:
Vag píše "odpojovací ventil paliva, přerušení/zkrat na kostru sporadická" , ale to jsem prošel několikrát.
Vrtá mi to v hlavě, že taková jednoduchá stará popelnice po hodině stále nevrčí.
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

pafka píše:rozmotej to vedení k motoru, co je v té chráničce, někde tam jsou prodřené dráty , , jednou jsem to řešil , a hodně kabelů co je v kontaktu s tou chráničkou , bylo prodřených až na měď, a přesně ten co je k ventilu ,byl přerušenej , a někdy to jelo , a někdy ne
To byla první věc na kterou jsem koukl. Kabely jsou OK. Ráno jsem k tomu přišel a chytlo to na první otočení. Zkontroloval jsem vše možné a po několikeré konzultaci s Holtzem si myslím, že to bude cosi s čerpadlem. Nemám tu teď žádné jiné na zkoušku. Vag už nepíše žádnou chybu a vysledoval jsem, že když je teplota paliva pod 30° tak startuje no problem. Okolo 50° a více pokud se drží ve vyšších otáčkách tak běží a při volnoběhu zdochne. Nastartovat lze až po vychladnutí. To jsem si myslel, že nějaká rotačka mě nemůže rozhodit. (wallbash) (wallbash) (wallbash) :)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

to jsou příznaky vyběhané rozdělovací hlavy čerpadla, polej ji vodou , a uvidíš :D
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

pafka píše:to jsou příznaky vyběhané rozdělovací hlavy čerpadla, polej ji vodou , a uvidíš :D
Sviňe jedna nedobrá. (noteeth)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1712
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Jak jsi to vyřešil?
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

dury2 píše:Jak jsi to vyřešil?
nijak, je vikend... 8)
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

On je víkend? :) V Po to jede k Holtzovi a ten už čerpadlo přesvědčí aby fungovalo.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

a zkousels to polit vodou??
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

To jsem nestihl zkusit. :x Už to auto nemám u sebe.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Cus. Co je to za skuska stou vodou, o tomto som este nepocul.
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

pafka píše:to jsou příznaky vyběhané rozdělovací hlavy čerpadla, polej ji vodou , a uvidíš :D
Cus. Co je to za skuska stou vodou, o tomto som este nepocul.
Nissan Primera SW 1,9 DCi
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

ochladíš ji ,ale chce to hodně vody , aby ji byla pořádní zima. pokud to naskočí , je bohužel v háji,asi by to možná spravila úprava softu, ale stává se to i na čerpadlech mechanických , třeba Bugs řekne jak uspěl Holz
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“