Motor žere olej...poraďte

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

vwp
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 24 led 2006, 13:30
Odpovědi: 0

Motor žere olej...poraďte

Příspěvek od vwp »

Zdravím, mám HTP 47 kW takže žádné sprinty, ale auto mi žere olej a to dost (cca 1l/1500km) nevíte jestli to půjde opravit za nějakou solidní cenu ( třeba jestli pomůžou jenom kroužky bez výbrusu ) nebo je potřeba drahá oprava. Jo mimochodem na nějaké záchranné oleje s příměsí kovu fakt nevěřím a nikdy bych to do auta nenalil. Za vaše rady díky
sliva
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Registrován: 23 led 2006, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. semily

Příspěvek od sliva »

(hm) vím že to je docela dost,ale řekl bych že se to vejde do normy udavané vyrobcem :o
dřive octa 81kw,pak 307 hdi a už zase vw-touran-konečne!!!turan prodan,nyni vw passat 3C,2007,BKP,octa combi ASV 2004,octa II-BJB-2005, yamaha Fazer FZ6,VW golf 5 variant BLS 2009,golf VI 2,0tdi,gilera nexus 500,ktm exc 450,octa III 2,0tdi...
vwp
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 24 led 2006, 13:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od vwp »

sliva píše:(hm) vím že to je docela dost,ale řekl bych že se to vejde do normy udavané vyrobcem :o
No to je sice fakt, ale jak by se asi jezdilo tobě s něčím podobným...a to už ani nemluvím o tom jaký vliv má spalování oleje na další díly jako lambda, katalyzátor, EGR, svíčky... (crazy)
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Většinou to dělají simeringy na ventilech. Zkus vyměnit.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
vwp
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 24 led 2006, 13:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od vwp »

origoš píše:Většinou to dělají simeringy na ventilech. Zkus vyměnit.
Díky za tip, zkusím si nechat zjistit v jakém jsou stavu
VW Polo 1,2 47 kW
...jezdí....a to mi stačí...
tmracing
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 23 led 2006, 19:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od tmracing »

kolko km ma nabehnute ten motor? chodis s tym kratke alebo dlhe trasy? a kolko to tocis?... nastudeno/nateplo... (rozlisujes to vobec?)
on to ten motor moze mat kludne taktrosku za sebou uz :-).... cize lapovat a prekruzkovat :-)..... mozu to byt naozaj len tie guferka.. treba popozerat, poskusat....
Peugeot 406, HDI, 110ps
vwp
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 24 led 2006, 13:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od vwp »

tmracing píše:.... mozu to byt naozaj len tie guferka.. treba popozerat, poskusat....
Motor už má za sebou 90k a jsem třetí majitel. Nejdšív zkusím mrknout na ty simeringy na ventilech. A pokud to nebude v nich, budu se ptát dál. Jo s tím autem jezdím opatrně, tj. studené ho netočím nad 3,3k a zahřátý motor vyjímečně při předjíždění až nad 5k jinak okolo 2-3k.
Nemáte někdo kontakt na někoho kdo by mi v krajním případě prodal celý motor (nějaký lehce zajetý...z bouračky, ne kradený)
VW Polo 1,2 47 kW
...jezdí....a to mi stačí...
Uživatelský avatar
Zdenda
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 25 led 2006, 16:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Zdenda »

Se ti divim, ze se ti vyplatí měnit motor. Mě to žere tak 3/4l na 1000 km, olej kupuju stáčenej u Parama, 1 kg za 42 Kč =1 l tak za 32 Kč. A tim jak furt dolejváš, se ti prodlouží celkovej interval výměny...
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
sliva
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Registrován: 23 led 2006, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. semily

Příspěvek od sliva »

(LOL) tím že dolívaš stale olej (hm) vyměnu neprodloužíš a taky zanesenej filtr,ale jestli ten motor to ma už za sebou (offtopic) tak budiž :o
dřive octa 81kw,pak 307 hdi a už zase vw-touran-konečne!!!turan prodan,nyni vw passat 3C,2007,BKP,octa combi ASV 2004,octa II-BJB-2005, yamaha Fazer FZ6,VW golf 5 variant BLS 2009,golf VI 2,0tdi,gilera nexus 500,ktm exc 450,octa III 2,0tdi...
Venousz
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 25 led 2006, 16:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Venousz »

vwp píše:Motor už má za sebou 90k a jsem třetí majitel. Nejdšív zkusím mrknout na ty simeringy na ventilech. A pokud to nebude v nich, budu se ptát dál. Jo s tím autem jezdím opatrně, tj. studené ho netočím nad 3,3k a zahřátý motor vyjímečně při předjíždění až nad 5k jinak okolo 2-3k.
Nemáte někdo kontakt na někoho kdo by mi v krajním případě prodal celý motor (nějaký lehce zajetý...z bouračky, ne kradený)
Neznám rok výroby, ale pokud nemáš pečlivě vedenou servisní knížku tak při třetím majiteli 90 tis. nevim nevim. Ten motor může mít klidně najeto taky 250 tis. a to už bych opravdu začal uvažovat o výměně motoru. Ale znám pár lidí co s touhle závadou u Fabie v záruce neuspěli, takže to asi nebude problém jen vyběhaných motorů.
vwp
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 24 led 2006, 13:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od vwp »

Zdenda píše:Se ti divim, ze se ti vyplatí měnit motor. Mě to žere tak 3/4l na 1000 km, olej kupuju stáčenej u Parama, 1 kg za 42 Kč =1 l tak za 32 Kč. A tim jak furt dolejváš, se ti prodlouží celkovej interval výměny...
Do starého auta bych to taky jenom dolíval. ale je to docela nový kus 2002 (hm)
VW Polo 1,2 47 kW
...jezdí....a to mi stačí...
Uživatelský avatar
automeda
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 24 led 2006, 09:42
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

To sou věci?

Příspěvek od automeda »

Dle mě je to určitě guferama...jak slyším olej Paramo tak je mi špatně a ještě k tomu jen dolejvat... (LOL)
Nejlepší auto je žádné auto !
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

vwp píše:
tmracing píše:.... mozu to byt naozaj len tie guferka.. treba popozerat, poskusat....
Motor už má za sebou 90k a jsem třetí majitel. Nejdšív zkusím mrknout na ty simeringy na ventilech. A pokud to nebude v nich, budu se ptát dál. Jo s tím autem jezdím opatrně, tj. studené ho netočím nad 3,3k a zahřátý motor vyjímečně při předjíždění až nad 5k jinak okolo 2-3k.
Nemáte někdo kontakt na někoho kdo by mi v krajním případě prodal celý motor (nějaký lehce zajetý...z bouračky, ne kradený)
gufirka rovnou vymen,stoji jedno 20 korun a ty jich tam zrovna moc nemas
TTom
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 26 led 2006, 09:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od TTom »

chiptuning píše:
vwp píše:
tmracing píše:.... mozu to byt naozaj len tie guferka.. treba popozerat, poskusat....
Motor už má za sebou 90k a jsem třetí majitel. Nejdšív zkusím mrknout na ty simeringy na ventilech. A pokud to nebude v nich, budu se ptát dál. Jo s tím autem jezdím opatrně, tj. studené ho netočím nad 3,3k a zahřátý motor vyjímečně při předjíždění až nad 5k jinak okolo 2-3k.
Nemáte někdo kontakt na někoho kdo by mi v krajním případě prodal celý motor (nějaký lehce zajetý...z bouračky, ne kradený)
gufirka rovnou vymen,stoji jedno 20 korun a ty jich tam zrovna moc nemas
Musí se při výměně těch gufer vyndat ven hlava motoru ?
Skype Me: lerunka
gumi
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 23 led 2006, 14:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Bukovník u Sušice

Příspěvek od gumi »

Abych řek pravdu, ty těesnění na ventilech se mi nezdaj. To dělalo u nepřeplňovanýho motoru, kde to kolem dříku sacího ventilu přisávalo olej. Ale u přeplňovanýho to myslím moc nehrozí :? . No a měnění - chce to mít vždy příslušný válec v horní úvrati, aby nemoh dovnitř spadnout ventil ;) . Pak opravdu musí hlava dolů (noteeth) (wallbash) . A konec konců je dobrý na němít vytahovák a na nový naražeč 8) .
VW Transporter s MTDI, Golf III 4x4
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“