Motor žere olej...poraďte
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Motor žere olej...poraďte
Zdravím, mám HTP 47 kW takže žádné sprinty, ale auto mi žere olej a to dost (cca 1l/1500km) nevíte jestli to půjde opravit za nějakou solidní cenu ( třeba jestli pomůžou jenom kroužky bez výbrusu ) nebo je potřeba drahá oprava. Jo mimochodem na nějaké záchranné oleje s příměsí kovu fakt nevěřím a nikdy bych to do auta nenalil. Za vaše rady díky


dřive octa 81kw,pak 307 hdi a už zase vw-touran-konečne!!!turan prodan,nyni vw passat 3C,2007,BKP,octa combi ASV 2004,octa II-BJB-2005, yamaha Fazer FZ6,VW golf 5 variant BLS 2009,golf VI 2,0tdi,gilera nexus 500,ktm exc 450,octa III 2,0tdi...
kolko km ma nabehnute ten motor? chodis s tym kratke alebo dlhe trasy? a kolko to tocis?... nastudeno/nateplo... (rozlisujes to vobec?)
on to ten motor moze mat kludne taktrosku za sebou uz :-).... cize lapovat a prekruzkovat :-)..... mozu to byt naozaj len tie guferka.. treba popozerat, poskusat....
on to ten motor moze mat kludne taktrosku za sebou uz :-).... cize lapovat a prekruzkovat :-)..... mozu to byt naozaj len tie guferka.. treba popozerat, poskusat....
Peugeot 406, HDI, 110ps
Motor už má za sebou 90k a jsem třetí majitel. Nejdšív zkusím mrknout na ty simeringy na ventilech. A pokud to nebude v nich, budu se ptát dál. Jo s tím autem jezdím opatrně, tj. studené ho netočím nad 3,3k a zahřátý motor vyjímečně při předjíždění až nad 5k jinak okolo 2-3k.tmracing píše:.... mozu to byt naozaj len tie guferka.. treba popozerat, poskusat....
Nemáte někdo kontakt na někoho kdo by mi v krajním případě prodal celý motor (nějaký lehce zajetý...z bouračky, ne kradený)
VW Polo 1,2 47 kW
...jezdí....a to mi stačí...
...jezdí....a to mi stačí...
Se ti divim, ze se ti vyplatí měnit motor. Mě to žere tak 3/4l na 1000 km, olej kupuju stáčenej u Parama, 1 kg za 42 Kč =1 l tak za 32 Kč. A tim jak furt dolejváš, se ti prodlouží celkovej interval výměny...
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007




dřive octa 81kw,pak 307 hdi a už zase vw-touran-konečne!!!turan prodan,nyni vw passat 3C,2007,BKP,octa combi ASV 2004,octa II-BJB-2005, yamaha Fazer FZ6,VW golf 5 variant BLS 2009,golf VI 2,0tdi,gilera nexus 500,ktm exc 450,octa III 2,0tdi...
Neznám rok výroby, ale pokud nemáš pečlivě vedenou servisní knížku tak při třetím majiteli 90 tis. nevim nevim. Ten motor může mít klidně najeto taky 250 tis. a to už bych opravdu začal uvažovat o výměně motoru. Ale znám pár lidí co s touhle závadou u Fabie v záruce neuspěli, takže to asi nebude problém jen vyběhaných motorů.vwp píše:Motor už má za sebou 90k a jsem třetí majitel. Nejdšív zkusím mrknout na ty simeringy na ventilech. A pokud to nebude v nich, budu se ptát dál. Jo s tím autem jezdím opatrně, tj. studené ho netočím nad 3,3k a zahřátý motor vyjímečně při předjíždění až nad 5k jinak okolo 2-3k.
Nemáte někdo kontakt na někoho kdo by mi v krajním případě prodal celý motor (nějaký lehce zajetý...z bouračky, ne kradený)
Do starého auta bych to taky jenom dolíval. ale je to docela nový kus 2002Zdenda píše:Se ti divim, ze se ti vyplatí měnit motor. Mě to žere tak 3/4l na 1000 km, olej kupuju stáčenej u Parama, 1 kg za 42 Kč =1 l tak za 32 Kč. A tim jak furt dolejváš, se ti prodlouží celkovej interval výměny...

VW Polo 1,2 47 kW
...jezdí....a to mi stačí...
...jezdí....a to mi stačí...
To sou věci?
Dle mě je to určitě guferama...jak slyším olej Paramo tak je mi špatně a ještě k tomu jen dolejvat... 

Nejlepší auto je žádné auto !
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
gufirka rovnou vymen,stoji jedno 20 korun a ty jich tam zrovna moc nemasvwp píše:Motor už má za sebou 90k a jsem třetí majitel. Nejdšív zkusím mrknout na ty simeringy na ventilech. A pokud to nebude v nich, budu se ptát dál. Jo s tím autem jezdím opatrně, tj. studené ho netočím nad 3,3k a zahřátý motor vyjímečně při předjíždění až nad 5k jinak okolo 2-3k.tmracing píše:.... mozu to byt naozaj len tie guferka.. treba popozerat, poskusat....
Nemáte někdo kontakt na někoho kdo by mi v krajním případě prodal celý motor (nějaký lehce zajetý...z bouračky, ne kradený)
Musí se při výměně těch gufer vyndat ven hlava motoru ?chiptuning píše:gufirka rovnou vymen,stoji jedno 20 korun a ty jich tam zrovna moc nemasvwp píše:Motor už má za sebou 90k a jsem třetí majitel. Nejdšív zkusím mrknout na ty simeringy na ventilech. A pokud to nebude v nich, budu se ptát dál. Jo s tím autem jezdím opatrně, tj. studené ho netočím nad 3,3k a zahřátý motor vyjímečně při předjíždění až nad 5k jinak okolo 2-3k.tmracing píše:.... mozu to byt naozaj len tie guferka.. treba popozerat, poskusat....
Nemáte někdo kontakt na někoho kdo by mi v krajním případě prodal celý motor (nějaký lehce zajetý...z bouračky, ne kradený)
Skype Me: lerunka
Abych řek pravdu, ty těesnění na ventilech se mi nezdaj. To dělalo u nepřeplňovanýho motoru, kde to kolem dříku sacího ventilu přisávalo olej. Ale u přeplňovanýho to myslím moc nehrozí
. No a měnění - chce to mít vždy příslušný válec v horní úvrati, aby nemoh dovnitř spadnout ventil
. Pak opravdu musí hlava dolů
. A konec konců je dobrý na němít vytahovák a na nový naražeč
.





VW Transporter s MTDI, Golf III 4x4