EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

prostě mezi přírubu a EGR dáš plechovou záslepku a do hadičky nacpeš kuličku z ložiska(aby byla fest) a nasadíš jí zpátky. všechno vypadá jako dřív
CFHC
Uživatelský avatar
octavie81
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 26 pro 2006, 22:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od octavie81 »

ok,prvně si objednám záslepku,pak to udělám a vyfotím,uvidíme,kolik tam bude sazí...mám teprve najeto 80tis,ahf 81kw,pak to nafotím
SVKKlobasa
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 22 úno 2008, 12:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od SVKKlobasa »

octavie81 píše:
oktáf píše:to SVKKlobasa
nemáš se čeho bát, zaslep přírubu a jestli chceš i hadičku. Nic se nestane(žádná chyba)
a pak ji zpátky nasadit?Nebo ji nechat volně....Taky do toho pujdu...
Dopočul som sa o tom, že hadičku teda zaslepiť, a potom ju už nevracať naspat, iba ju niekde upevniť aby voľne nelietala.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

SVKKlobasa píše:
octavie81 píše:
oktáf píše:to SVKKlobasa
nemáš se čeho bát, zaslep přírubu a jestli chceš i hadičku. Nic se nestane(žádná chyba)
a pak ji zpátky nasadit?Nebo ji nechat volně....Taky do toho pujdu...
Dopočul som sa o tom, že hadičku teda zaslepiť, a potom ju už nevracať naspat, iba ju niekde upevniť aby voľne nelietala.
Kup si v mototechne za 10SK "ciapocku" zaslepku na koniec prepadu zo vstrekov (posledny vstrek) a hadicku zo solenoidu stiahni dole a daj tam tu zaslepku. Neviem naco ti tam bude volne vysiet hadicka!?
pepiknet
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 07 kvě 2008, 10:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od pepiknet »

hadičku nasadit zpátky,egr drží na třech šroubech,jde to sundat jednoduše zvládne to každej,stačí imbusy,kleště na sponku na hadici a trošku šikovnosti,není se čeho bát
SEAT Toledo II,1.9 TDI AHF 81kw,EGR off
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

Nechci tady spamowat, ale jestli toto čte Bursík tak mu musejí vstávají vlasy hrůzou :) . Stop ekologii - start čistému sání. O víkendu to možná budu rozdělávat tak to nafotím ( možná i natočím pokud seženu kameru ) a dám tady celou demontáž a montáž.
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

borelli: pokud nekdo jezdi porad plny plyn, tak se vlastne nic nedeje :D teda az na stani na krizovatce, ale tam to muzes turovat taky (LOL)
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Nikdy jsem se zasíráním sání neměl problém, ani po pár stech tisících km. Nechápu, čím to krmíte...
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od travel242fx »

nogis píše:Nikdy jsem se zasíráním sání neměl problém, ani po pár stech tisících km. Nechápu, čím to krmíte...
taktiez mozem potvrdit mam uz vyxe 200 tisic a pozeram do EGR je v pohode troska cierneho povlaku tam je ale to je nic...staci handrou utret.
A auto nezadymi ani oblacek dymu .
Nechapem od coho to moze byt take zasrate nekvalitny olej? alebo nafta?
SVKKlobasa
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 22 úno 2008, 12:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od SVKKlobasa »

Takže som to dnes zaslepil. Robota to bola nechutná nakoľko v tej zamrdanej octavii je tažký prístup k spodnému šróbu čo drží cely ten EGR ventil. Ale ked sa mi to podarilo rozobrat skoro som odpadol. Tolko bordelu som ani vo sne nečakal! na to že mam najazdených 128.000km tam toho bolo za DVE plne HRSTE ! A tu vám prinášam aj fotografie aby ste verili!

ObrázekObrázek ObrázekObrázek ObrázekObrázek ObrázekObrázek ObrázekObrázek ObrázekObrázek
Škoda Octavia 1, 1.9 TDI, 81KW, SLX, EGR-OFF
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

SVKKlobasa: Tak teď by jsi měl říct, jakou naftou a oleji to krmíš. Vsadím se, že u neznačkových pump asi naftu netankuješ co...
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Uživatelský avatar
octavie81
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 26 pro 2006, 22:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od octavie81 »

toby66kw píše:Druhou na erg ventil,pokut chceš tu trubku vyhodit ven ;)
Ale nemusí se vytahovat ne?Tak bude pak stačit jen jedna....?
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

borelli píše:SVKKlobasa: Tak teď by jsi měl říct, jakou naftou a oleji to krmíš. Vsadím se, že u neznačkových pump asi naftu netankuješ co...
Nevim ale myslim si že to je spíš jízdním stylem než olejem a naftou. Největší podíl na tom asi bude mít podtáčení a užívání si záběru motoru od nízkých otáček. Já osobně jezdím radši ve vyšších (klidně i ke 4tis/min) a pár aut jsem už vystřídal a nikdy jsem problém se zasranym sánim neměl. A to jsem jezdil na různý značky i kvality oleje a samo i nafty. (hm)
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

jj, mám stejnej názor podle mě kdo tahá nízký otáčky, jezdí po městě, stojí na křižovatkách a v kolonách a podobně, tak má to sání výrazně zanesenější. oleje a nafta na to nebudou mít až tak podstatnej vliv.
CFHC
SVKKlobasa
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 22 úno 2008, 12:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od SVKKlobasa »

Ako ste písali, pravdepodobnou príčinou toho zasvinenia je to že jazdím v nizkych otáčkach a vačšinou po meste. Naftu tankujem kvalitnu (slovnaft, Avanti, OMV) a olej dávam Castrol Magnetic 10W 40
Škoda Octavia 1, 1.9 TDI, 81KW, SLX, EGR-OFF
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“