jestli je to AHF a 764 trysky, tak se musí cca 1 litr na 100 připočítat....miš píše:No tak cesta z Budějovic s modrým bráškou (Brouk 1972) byla to předpisovka - kilo furt...
pochvalte sa svojou spotrebou
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


No když to tak čtu tak že sem si nekoupil oktávku
S pasátem co jezdím vetšinou po měste tak je tam prumer tak 8L
dálky klidnou třeba i 5,5 - 6 ale je normální že v tom městě to PDčko bere takhle?? Stačí se normálně rozjíždět a ta okamžitá tam fakt lítá a to tomu ani nák nešlapu tak pak je jasný že tam nemuže být pruměr 6-7 když tam lítá stále 13-20 okamžitá! Spíš mě zaráží že to ani nák nehonim,pač to neni pořádně prohřátý!


OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Ta spotřeba jakou máš je normální, nejde přirovnávat Octavii TDi k těžšímu Passatovi PD.live 69 píše:No když to tak čtu tak že sem si nekoupil oktávkuS pasátem co jezdím vetšinou po měste tak je tam prumer tak 8L
dálky klidnou třeba i 5,5 - 6 ale je normální že v tom městě to PDčko bere takhle?? Stačí se normálně rozjíždět a ta okamžitá tam fakt lítá a to tomu ani nák nešlapu tak pak je jasný že tam nemuže být pruměr 6-7 když tam lítá stále 13-20 okamžitá! Spíš mě zaráží že to ani nák nehonim,pač to neni pořádně prohřátý!
TDi
Jo jo díky tak je to teda normál no!
já jen že jsem tu někde na foru četl že někomu to taky tak bralo a něco udělal, náké základní nastavení či co tomu sakra nerozumim a bere mu to prý o litr méně! 


OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
No díky, na egr se taky chystám což tomu věřím, ale váhám s katem to už se huř vrací do puvod stavu! 

OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Svezení v Passatu a Octavii je rozdíl, který za nějaký ten litr stojí.
Raději bych připlatil za naftu a jezdil v Passatu, než ušetřit pár korun a být neustále nasranej z jízdy tou plechovkou jakou Octavia je.
Alespoň Oc I je jenom trochu lepší Favorit.
Octávia je proti Škodě 120 super vůz, ale může s ní být spokojen jenom někdo, kdo nikdy neseděl v něčem normálním, pohodlném a prostorném.
Raději bych připlatil za naftu a jezdil v Passatu, než ušetřit pár korun a být neustále nasranej z jízdy tou plechovkou jakou Octavia je.
Alespoň Oc I je jenom trochu lepší Favorit.
Octávia je proti Škodě 120 super vůz, ale může s ní být spokojen jenom někdo, kdo nikdy neseděl v něčem normálním, pohodlném a prostorném.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 255
- Registrován: 19 říj 2007, 16:21
- Bydliště: Bratislava
Odpovědi: 0
Viem presne o com hovorisRichi píše:Svezení v Passatu a Octavii je rozdíl, který za nějaký ten litr stojí.
Raději bych připlatil za naftu a jezdil v Passatu, než ušetřit pár korun a být neustále nasranej z jízdy tou plechovkou jakou Octavia je.
Alespoň Oc I je jenom trochu lepší Favorit.
Octávia je proti Škodě 120 super vůz, ale může s ní být spokojen jenom někdo, kdo nikdy neseděl v něčem normálním, pohodlném a prostorném.


nogis píše:GIV AHF s čipem, trasa cca 60km, křeč v nozeŠlo o sázku.
Jinak teď Bora ASZ @122kW, dl. průměr 7,2, ale je to neskutečně závislé na stylu jízdy. Jezdím cca 40km do práce a stejnou trasu jsem schopný jet za 4,6, ale i za 10,2!


Jinak moje spotřeba je 10/100 a výš nikdy jsem to neměřil
FUCK-OFF TDi
- daniel.987
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 560
- Registrován: 22 úno 2006, 23:41
- Bydliště: Krkonoše
Odpovědi: 0
Tohle se dá přece jednoduše udělat. Vymažu průměr a pojedu cvíli lehkou nohou ustálenou rychlostí a je to tam. Myslím že by spíše každýho zajímala dlouhodobá spotřeba u toho daného modelu, aby mohl porovnat.Sopťa píše:nogis píše:GIV AHF s čipem, trasa cca 60km, křeč v nozeŠlo o sázku.
Jinak teď Bora ASZ @122kW, dl. průměr 7,2, ale je to neskutečně závislé na stylu jízdy. Jezdím cca 40km do práce a stejnou trasu jsem schopný jet za 4,6, ale i za 10,2!![]()
To je magořina tam máš motor s fichtla ne?
Jinak moje spotřeba je 10/100 a výš nikdy jsem to neměřil
I když má každý jiný poměr město, mimo, dálnice a jinak těžkou nohu.
Já mám u OCTA I AGR dlouhodobou 6,5l 80% město, ale 2,5l nafotím
s palubáku klidně hned.

Sharan ASZ
Octavia AGR
Octavia AGR
Jak píše Daniel 987!!!! Přesně tak neni problém to vymazat a hnet vyfotit! to snad pujde aby tam bylo i méně
spíš psát MODEL,KOLIK KM, a PROMĚRNOU! hlavně ty km at je to 1000 a více a ne 50 to dokáže každy za 5L

OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Že jsem se na ten obrázek nevysral. Promiňte, že jsem sprostej, ale přesně tohle jsem čekal. Vždycky se najde nějaký blb, který ví všechno nejlíp a nikdo nemůže být lepší.
to live 69: Co chceš víc? Psal jsem GIV, AHF s čipem, trasa 60km. Zbytek vidíš na budíkách. Je to pár let zpátky, ale co si pamatuju, tak jsem jezdil dlouhodobě za 4,9. Nebyl problém najet na nádrž přes 1100km. Sere mě, že nemám video se všemi hodnotami. Nejsem z těch, co si vymýšlí, aby něco dokázali, ale vy jste normální zoufalci...
a to Richi: co je na tom Passatu tak super? Prostě obyčejné auto, jen o něco větší, ale v max. výbavě kromě prostoru moc rozdílů nenajdeš. Vlastně jo, na passatech jsou hrozný ty přední nápravy...
to live 69: Co chceš víc? Psal jsem GIV, AHF s čipem, trasa 60km. Zbytek vidíš na budíkách. Je to pár let zpátky, ale co si pamatuju, tak jsem jezdil dlouhodobě za 4,9. Nebyl problém najet na nádrž přes 1100km. Sere mě, že nemám video se všemi hodnotami. Nejsem z těch, co si vymýšlí, aby něco dokázali, ale vy jste normální zoufalci...

a to Richi: co je na tom Passatu tak super? Prostě obyčejné auto, jen o něco větší, ale v max. výbavě kromě prostoru moc rozdílů nenajdeš. Vlastně jo, na passatech jsou hrozný ty přední nápravy...
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Přesně tohle. Nejde tak o výbavu jako o to, že udělat pár set kilometrů za den v starý Octavii je solidně za trest.nogis píše:....
a to Richi: co je na tom Passatu tak super? Prostě obyčejné auto, jen o něco větší, ale v max. výbavě kromě prostoru moc rozdílů nenajdeš. Vlastně jo, na passatech jsou hrozný ty přední nápravy...
Vlastní prdel a záda mi nahání husí kůži vždy když mám v tom rozhrkaným škopku jet někam dál a to jsem pouze asi 175cm vysoký a 75kg vážící, takže nijak náročný na prostor.