Fabia PD 74 KW - padá do nouzáku.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
matesssss
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 12 srp 2008, 11:59
Odpovědi: 0

Fabia PD 74 KW - padá do nouzáku.

Příspěvek od matesssss »

Pořád mi Fabia PD 74kw padá do nouzáku. Ventil plnění nový. Turbo vyčištěno,odkarbonováno a je to stejné. Zvažuji koupit nové turbo a chtěl bych dát z 96kw. Nevíte někdo jestli v tom nebude problém?Pasuje na přírubu? A jak si stím poradí jednotka:?
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

samotnou vymenou turba nic nedosiahnes, bude treba upravit soft. V prvom rade ale musis vyriesit ten nudzak .
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
RC51
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 23 led 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: PRESOV

Příspěvek od RC51 »

Samotnou vymenou turba dosiahne, ze tam bude mat ine turbo.
Ak budu tie priruby sediet, tak to je vsetko.
Na co upravovat soft pri vymene turba ?
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
Tom.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 20 srp 2008, 17:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Tom.s »

RC51 píše:Samotnou vymenou turba dosiahne, ze tam bude mat ine turbo.
Ak budu tie priruby sediet, tak to je vsetko.
Na co upravovat soft pri vymene turba ?
Soft se upravuje proto, že chce dát větší turbo které tlačí víc,
ale s origo softem ho řj zreguluje na hodnoty původního,
takže by mu koupě silnějšího turba byla k ho... (LOL)

ale jak píše misoVW radši vyřeš ten nouzák abys nedopadl tak, že
koupíš turbo cca kolem 10000kč a bude ti to padat do nouzáku pořát!

jinak to tubo když koupíš z OI tak by mělo jít bez uprav zeptej se člena Laďas ti něco nabídne ;)
matesssss
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 12 srp 2008, 11:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od matesssss »

A čím by to ještě mohlo být? Všeci říkají právě turbem- i když bylo vyčištěno,ale má najeto 185000 km. Tak právě pokud to bude pravděpodobně turbem,tak už bych chtěl něco silnějšího. K motoru mám digit.powerbox od firmy PSI,na 96KW,tak právě proto bych koupil turbo z 96KW-pokud je teda stejné? Ale VAG píše pořád překročení plnícího tlaku. Tak já už nevím,čím by to mohlo být.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

co snimac tlaku? Podtlakove hadicky O.K.?
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
smrcke
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Registrován: 07 led 2007, 15:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Kadan

Příspěvek od smrcke »

a co VAG ? hadičky jsou vyměněny?spravně zapojeny?
RC51
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 23 led 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: PRESOV

Příspěvek od RC51 »

Ked mas powerbox, tak by som ho urcite odpojil, a vyskusal auto bez neho.
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
matesssss
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 12 srp 2008, 11:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od matesssss »

Hadičky OK,snímač tlaku na inercoleru taky OK,a Vag píše překročení plnícího tlaku. Už si fakt nevím rady.A power box mně napadl jako první,tak jsem ho vyndal,jestli to nedělá on, a je to ještě horší!
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Registrován: 02 srp 2008, 22:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od e36power »

A ta plechovka co je na turbu funguje OK??
matesssss
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 12 srp 2008, 11:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od matesssss »

Tou plechovkou myslíš ten váleček co ovládá natáčení klapek? jestli jo,tak to je OK,chodí to.,akorát by to mělo být nastaveno a zabarveno a nevím jestli s tím někdo předemnou už nic nedělal. Já to auto koupil již stouhle závadou. Dá se to nějak nastavit do základní polohy?
adosk
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 30 srp 2007, 21:18
Odpovědi: 0

Tak ...

Příspěvek od adosk »

asi tam je pes zakopany... uz som mal raz taky problem na sharane dakto zle nastavil regulaciu. Proste ked bola ta regulacna tycka z turba na spodnom doraze vakuovy ovladac uz bol trochu stlaceny. Tym padom potrebovalo vacsi podlak aby ten ovladac dosiel na druhy koniec. Ked mas dobry pristup k turbu tak daj dole zavlacku a pozri na to...
matesssss
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 12 srp 2008, 11:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od matesssss »

Ještě jsem dostal radu,podívat se na ŘJ:,může tam být studenák,tak to zkusím někam dát a uvidíme. Pak už půjde turbo znovu ven.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“