Jdu se podívat,díky
golf tdi-velmi špatný start
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Píšeš, že z relé ti prúd nejde. Vyber relé žhavenia a pri zapnutom klúči zmeraj, či na ovládaciu cievku ide (+). Keď je zapnutý kľúč, je kontakt stále pod napätím. Relé je ovládané (-) z riadiačky motora. Zmeraj čo tam chýba.renno.o píše:to mi prý měřili.Říkali,že do relé jde proud a z relé nejde.Ale je to divný,dnes jsem zkoušel funkční a nic to neudělá!Pořád stejné.Když je to zahřáté,má to relé spínat taky,nebo né?Co to čidlo,jestli to nehlásí,že je to pořád zahřáté?
To mi říkali,když to měřili!Tak nevím,jsem z toho už nějaký špatný!Já si to sám neudělám,ani nevím,jak to změřitkamo205 píše:Píšeš, že z relé ti prúd nejde. Vyber relé žhavenia a pri zapnutom klúči zmeraj, či na ovládaciu cievku ide (+). Keď je zapnutý kľúč, je kontakt stále pod napätím. Relé je ovládané (-) z riadiačky motora. Zmeraj čo tam chýba.renno.o píše:to mi prý měřili.Říkali,že do relé jde proud a z relé nejde.Ale je to divný,dnes jsem zkoušel funkční a nic to neudělá!Pořád stejné.Když je to zahřáté,má to relé spínat taky,nebo né?Co to čidlo,jestli to nehlásí,že je to pořád zahřáté?
a co pojistka zhaveni? ted menil bracha na audi 1.9 TDI a i ja na 2.5 TDI. ja tocil tak 10s az 30s a nic. po vymene pretavene 80A pojistce to rano v -10°C naskoci na drc 

SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

25tis je celkem dost...vyměn a kup hlavně nějakej pořádnej, ne nějakej za dvě stofky..., pak změřit, jestli ti jde na žhavice napětí...popřípadně si je nahževit sám přes baterku a pak zkusit nastartovat a jsi doma..renno.o píše:Na ten mám najeto tak kolem 25 tisíc si myslím.Myslíš,že u startování by měl na to vliv?Za jízdy je to v pohodě,žádný problém!rooney222 píše:v prvom rade skus vymenit palivovy filter!!!
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Re: golf tdi-velmi špatný start
Ahoj ,já mám PD 74 kw. Startování mi zlobilo a Vag hlásil sporadickou závadu snímač otáček motoru. nakonec jsem ho vyměnil a vše je O.K.renno.o píše:Prosím kdo poradí,mám golfa IV 66kw a když takhle mrzne,tak to nemůžu vůbec nastartovat,dlouho točím,až po 5 startech to trochu čapne a běží.Žhavící svíčky nové,relátko nové....a nevím jak dál.Co třeba čidlo ,nebo někdo nějaký nápad??Díky moc
Pojistka žhavení je v takovém tom plastovém boxu na baterce... relé žhavení (103? už nevím) )je nad pedálama... dole jsou svorky a k jedné z nich vede kabel ke žhavičům (moc si už nepamatuji 78F?) Relé musí spínat, kontrolka žhavení a spínání relé jsou dva nezávislé výstupy řj motoru.
Pokud si hoši mysleli, že relé žhevení je v motorovém prostoru, tak to jsou relata předehřevu vody
... častý omyl starých garážníků...
Co Ti radí odpojit čidlo teploty vody, tak je na pravém boku motoru zezadu (stojíš před autem a koukáš pod kapotu) pod vakuovou pumpou... pak motor žhaví a dávkuje naftu jako na start při -40C...
Startér Ti točí dost rychle nebo se to jenom převaluje?
Pokud si hoši mysleli, že relé žhevení je v motorovém prostoru, tak to jsou relata předehřevu vody

Co Ti radí odpojit čidlo teploty vody, tak je na pravém boku motoru zezadu (stojíš před autem a koukáš pod kapotu) pod vakuovou pumpou... pak motor žhaví a dávkuje naftu jako na start při -40C...
Startér Ti točí dost rychle nebo se to jenom převaluje?
GIV Variant TDi ???kW
Tak jsem zjistil,že ten jeden plíšek na baterce,co to tam mezi sebou propojuje,je v hajzlu,je přelomený!!Mohlo by to být tím??Nevím,kde ho seženu,zkusím vrakoviště??Co ty na to?Dozbec píše:mrkni na baterku tam jsou tri pojistky normalni a vedle vypadaji jako plysky to jsou na velky odbery musi byt ok popripade vycistit kontakty jestli nejsou zaoxidovany
Nejlépe FOTO... jedná se o tu "rozvodnou šínu" nebo páskovou pojistku? Jinak to opravdu může být zdroj tvého problému, nicméně trochu tomu odporuje to, že Ti naměřili napětí na vstupu relé žhavení (pokud neměřili jinde nebo tam bez zátěže může být...)renno.o píše:Tak jsem zjistil,že ten jeden plíšek na baterce,co to tam mezi sebou propojuje,je v hajzlu,je přelomený!!Mohlo by to být tím??Nevím,kde ho seženu,zkusím vrakoviště??Co ty na to?Dozbec píše:mrkni na baterku tam jsou tri pojistky normalni a vedle vypadaji jako plysky to jsou na velky odbery musi byt ok popripade vycistit kontakty jestli nejsou zaoxidovany
GIV Variant TDi ???kW