golf tdi-velmi špatný start

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

renno.o
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 03 lis 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od renno.o »

Jdu se podívat,díky
kamo205
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 04 říj 2007, 13:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Handlová

Příspěvek od kamo205 »

renno.o píše:to mi prý měřili.Říkali,že do relé jde proud a z relé nejde.Ale je to divný,dnes jsem zkoušel funkční a nic to neudělá!Pořád stejné.Když je to zahřáté,má to relé spínat taky,nebo né?Co to čidlo,jestli to nehlásí,že je to pořád zahřáté?
Píšeš, že z relé ti prúd nejde. Vyber relé žhavenia a pri zapnutom klúči zmeraj, či na ovládaciu cievku ide (+). Keď je zapnutý kľúč, je kontakt stále pod napätím. Relé je ovládané (-) z riadiačky motora. Zmeraj čo tam chýba.
renno.o
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 03 lis 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od renno.o »

kamo205 píše:
renno.o píše:to mi prý měřili.Říkali,že do relé jde proud a z relé nejde.Ale je to divný,dnes jsem zkoušel funkční a nic to neudělá!Pořád stejné.Když je to zahřáté,má to relé spínat taky,nebo né?Co to čidlo,jestli to nehlásí,že je to pořád zahřáté?
Píšeš, že z relé ti prúd nejde. Vyber relé žhavenia a pri zapnutom klúči zmeraj, či na ovládaciu cievku ide (+). Keď je zapnutý kľúč, je kontakt stále pod napätím. Relé je ovládané (-) z riadiačky motora. Zmeraj čo tam chýba.
To mi říkali,když to měřili!Tak nevím,jsem z toho už nějaký špatný!Já si to sám neudělám,ani nevím,jak to změřit
rooney222
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 25 zář 2007, 10:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra - Slovakia

Příspěvek od rooney222 »

jasne ze to moze robit pri startovani....skus to a uvidis mas to najlacnejsie...
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

a co pojistka zhaveni? ted menil bracha na audi 1.9 TDI a i ja na 2.5 TDI. ja tocil tak 10s az 30s a nic. po vymene pretavene 80A pojistce to rano v -10°C naskoci na drc :)
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
renno.o
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 03 lis 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od renno.o »

roti píše:a co pojistka zhaveni? ted menil bracha na audi 1.9 TDI a i ja na 2.5 TDI. ja tocil tak 10s az 30s a nic. po vymene pretavene 80A pojistce to rano v -10°C naskoci na drc :)
Kde je ta pojistka,normálně u pojistek,nebo jinde a jaká to je ?DXíky
Dozbec
Přispěvovatel
Příspěvky: 860
Registrován: 25 bře 2008, 10:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dozbec »

mrkni na baterku tam jsou tri pojistky normalni a vedle vypadaji jako plysky to jsou na velky odbery musi byt ok popripade vycistit kontakty jestli nejsou zaoxidovany
Octavia combi 2FL 2.0TDI 103Kw
Fabia Greenline 1.2TDI
renno.o
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 03 lis 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od renno.o »

Dozbec píše:mrkni na baterku tam jsou tri pojistky normalni a vedle vypadaji jako plysky to jsou na velky odbery musi byt ok popripade vycistit kontakty jestli nejsou zaoxidovany
Jsou tam 3 normální,to jsou OK a pak jaké ještě myslíš?Jen ty plíšky propojený
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

renno.o píše:
rooney222 píše:v prvom rade skus vymenit palivovy filter!!!
Na ten mám najeto tak kolem 25 tisíc si myslím.Myslíš,že u startování by měl na to vliv?Za jízdy je to v pohodě,žádný problém!
25tis je celkem dost...vyměn a kup hlavně nějakej pořádnej, ne nějakej za dvě stofky..., pak změřit, jestli ti jde na žhavice napětí...popřípadně si je nahževit sám přes baterku a pak zkusit nastartovat a jsi doma..
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

ty tak to nevim, ja ji na audi 2.5tdi mel pod kobercem u ECU. bracha na audi 1.9tdi u pojistek v motoru. kde to ma G, to nevim. ale je to takovel plisek 80A tusim
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
Dozbec
Přispěvovatel
Příspěvky: 860
Registrován: 25 bře 2008, 10:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dozbec »

jj jsou to ty plysky mrkni na ne taky popripade povoli a ocistit mozna vytahnout i ty pojistky a podivat se jak na tom jsou ten filtr zkus taky stoji par korun hlavne ho zalit naftou poradne pri vymene
Octavia combi 2FL 2.0TDI 103Kw
Fabia Greenline 1.2TDI
ffrufru
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 30 lis 2008, 20:01
Odpovědi: 0

Re: golf tdi-velmi špatný start

Příspěvek od ffrufru »

renno.o píše:Prosím kdo poradí,mám golfa IV 66kw a když takhle mrzne,tak to nemůžu vůbec nastartovat,dlouho točím,až po 5 startech to trochu čapne a běží.Žhavící svíčky nové,relátko nové....a nevím jak dál.Co třeba čidlo ,nebo někdo nějaký nápad??Díky moc
Ahoj ,já mám PD 74 kw. Startování mi zlobilo a Vag hlásil sporadickou závadu snímač otáček motoru. nakonec jsem ho vyměnil a vše je O.K.
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Pojistka žhavení je v takovém tom plastovém boxu na baterce... relé žhavení (103? už nevím) )je nad pedálama... dole jsou svorky a k jedné z nich vede kabel ke žhavičům (moc si už nepamatuji 78F?) Relé musí spínat, kontrolka žhavení a spínání relé jsou dva nezávislé výstupy řj motoru.
Pokud si hoši mysleli, že relé žhevení je v motorovém prostoru, tak to jsou relata předehřevu vody :) ... častý omyl starých garážníků...
Co Ti radí odpojit čidlo teploty vody, tak je na pravém boku motoru zezadu (stojíš před autem a koukáš pod kapotu) pod vakuovou pumpou... pak motor žhaví a dávkuje naftu jako na start při -40C...
Startér Ti točí dost rychle nebo se to jenom převaluje?
GIV Variant TDi ???kW
renno.o
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 03 lis 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od renno.o »

Dozbec píše:mrkni na baterku tam jsou tri pojistky normalni a vedle vypadaji jako plysky to jsou na velky odbery musi byt ok popripade vycistit kontakty jestli nejsou zaoxidovany
Tak jsem zjistil,že ten jeden plíšek na baterce,co to tam mezi sebou propojuje,je v hajzlu,je přelomený!!Mohlo by to být tím??Nevím,kde ho seženu,zkusím vrakoviště??Co ty na to?
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

renno.o píše:
Dozbec píše:mrkni na baterku tam jsou tri pojistky normalni a vedle vypadaji jako plysky to jsou na velky odbery musi byt ok popripade vycistit kontakty jestli nejsou zaoxidovany
Tak jsem zjistil,že ten jeden plíšek na baterce,co to tam mezi sebou propojuje,je v hajzlu,je přelomený!!Mohlo by to být tím??Nevím,kde ho seženu,zkusím vrakoviště??Co ty na to?
Nejlépe FOTO... jedná se o tu "rozvodnou šínu" nebo páskovou pojistku? Jinak to opravdu může být zdroj tvého problému, nicméně trochu tomu odporuje to, že Ti naměřili napětí na vstupu relé žhavení (pokud neměřili jinde nebo tam bez zátěže může být...)
GIV Variant TDi ???kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“