golf tdi-velmi špatný start
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak chlapci a chlapi,vyměnil jsem tu pojistku.Dal jsem tam tu 80A,ale byla tam 150A,je to možný?Ta byla v hajzlu na černém kabelu,vedle na červeném je 140A,jinak ty další 3 pojistky jsou 40A a 50A.Po výměně to stejně nejde nastartovat!Ted jsem ještě vyměnil ten pal.filtr.Mám nové svíčky,relé,pojistku,filtr..!!Co dál!Jsem neštasný z toho.Kde je to čidlo,kde ho najdu,abych ho odpojil a zjistil,jestli to nastartuje normálně?Díky
To cidlo je zezadu,když otevres kapotu a sundas ten dekl na motoru a divas se na motor,tak na pravý straně je vytok chl kapaliny,je u toho spoustu hadic a sou tam vydet i takový tri fajfky,to sou svícky na ohrev vody, a pod tím hlinikovým stema svíckama je zezadu a zespod strcený cidlo a je na nem stekr se ctyrma kabelema. Pokud ti v mrazu po ranu po zapnutí klicku normalne svítí 5 sekund to perko a pak zhasne,tak system žhavení funguje ale je treba zjistit jestli ti jde proud na žhavicky. Musis do tý jedný steh ctyř fajfek strcit skousecku,jednim do fajfky a druhym koncem skousecky na kostru. Až budes mit tu skousecku nachystanou a to cidlo odpojený,tak po zapnutí toho klicku ti musí na budikach to perko 20 sekund svítit a pak zhasne a po dobu toho svicení ty kontrolky musí jit na žhavicky proud,skousecka musí svitit spolu s kontrolkou. Pokud tomu tak není,je nejspis vadne rele.
OK...vyzkoušám to zítra s kamarádem,který auta občas dělá!Myslíš,že to čidlo jako když je v hajzlu,tak to jako hlásí,že je to ohřátý a nepustí tam proud do žhaviček?Co stojí to čidlo?Ještě ti řeknu,že mi kontrolka žhavení normálně svítí po ránu asi 12s!A když je to zahřátý,tak asi 1s a zhasne.Ale vydrží to tak 2hod v těch mrazech a pak to zase nemůžu nastartovatZdeněk M píše:To cidlo je zezadu,když otevres kapotu a sundas ten dekl na motoru a divas se na motor,tak na pravý straně je vytok chl kapaliny,je u toho spoustu hadic a sou tam vydet i takový tri fajfky,to sou svícky na ohrev vody, a pod tím hlinikovým stema svíckama je zezadu a zespod strcený cidlo a je na nem stekr se ctyrma kabelema. Pokud ti v mrazu po ranu po zapnutí klicku normalne svítí 5 sekund to perko a pak zhasne,tak system žhavení funguje ale je treba zjistit jestli ti jde proud na žhavicky. Musis do tý jedný steh ctyř fajfek strcit skousecku,jednim do fajfky a druhym koncem skousecky na kostru. Až budes mit tu skousecku nachystanou a to cidlo odpojený,tak po zapnutí toho klicku ti musí na budikach to perko 20 sekund svítit a pak zhasne a po dobu toho svicení ty kontrolky musí jit na žhavicky proud,skousecka musí svitit spolu s kontrolkou. Pokud tomu tak není,je nejspis vadne rele.
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 07 led 2009, 21:14
Tak ti žhavení asi funguje spravne,skontroluj jestli ti de ten proud na žhavicky,tež ti to muže delat spatný predvstrik,temdle motorum stací chlup jinam a už je zle.picaso123123 píše:Ahoj...a co takhle předvstřik....funguje???Pokud ne tak za studena nechytá....jak jsem pochopil...tak ti to dělá asi jen když jsou mrazíky...co???