golf tdi-velmi špatný start

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

renno.o
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 03 lis 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od renno.o »

Tak chlapci a chlapi,vyměnil jsem tu pojistku.Dal jsem tam tu 80A,ale byla tam 150A,je to možný?Ta byla v hajzlu na černém kabelu,vedle na červeném je 140A,jinak ty další 3 pojistky jsou 40A a 50A.Po výměně to stejně nejde nastartovat!Ted jsem ještě vyměnil ten pal.filtr.Mám nové svíčky,relé,pojistku,filtr..!!Co dál!Jsem neštasný z toho.Kde je to čidlo,kde ho najdu,abych ho odpojil a zjistil,jestli to nastartuje normálně?Díky
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

To cidlo je zezadu,když otevres kapotu a sundas ten dekl na motoru a divas se na motor,tak na pravý straně je vytok chl kapaliny,je u toho spoustu hadic a sou tam vydet i takový tri fajfky,to sou svícky na ohrev vody, a pod tím hlinikovým stema svíckama je zezadu a zespod strcený cidlo a je na nem stekr se ctyrma kabelema. Pokud ti v mrazu po ranu po zapnutí klicku normalne svítí 5 sekund to perko a pak zhasne,tak system žhavení funguje ale je treba zjistit jestli ti jde proud na žhavicky. Musis do tý jedný steh ctyř fajfek strcit skousecku,jednim do fajfky a druhym koncem skousecky na kostru. Až budes mit tu skousecku nachystanou a to cidlo odpojený,tak po zapnutí toho klicku ti musí na budikach to perko 20 sekund svítit a pak zhasne a po dobu toho svicení ty kontrolky musí jit na žhavicky proud,skousecka musí svitit spolu s kontrolkou. Pokud tomu tak není,je nejspis vadne rele.
renno.o
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 03 lis 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od renno.o »

Zdeněk M píše:To cidlo je zezadu,když otevres kapotu a sundas ten dekl na motoru a divas se na motor,tak na pravý straně je vytok chl kapaliny,je u toho spoustu hadic a sou tam vydet i takový tri fajfky,to sou svícky na ohrev vody, a pod tím hlinikovým stema svíckama je zezadu a zespod strcený cidlo a je na nem stekr se ctyrma kabelema. Pokud ti v mrazu po ranu po zapnutí klicku normalne svítí 5 sekund to perko a pak zhasne,tak system žhavení funguje ale je treba zjistit jestli ti jde proud na žhavicky. Musis do tý jedný steh ctyř fajfek strcit skousecku,jednim do fajfky a druhym koncem skousecky na kostru. Až budes mit tu skousecku nachystanou a to cidlo odpojený,tak po zapnutí toho klicku ti musí na budikach to perko 20 sekund svítit a pak zhasne a po dobu toho svicení ty kontrolky musí jit na žhavicky proud,skousecka musí svitit spolu s kontrolkou. Pokud tomu tak není,je nejspis vadne rele.
OK...vyzkoušám to zítra s kamarádem,který auta občas dělá!Myslíš,že to čidlo jako když je v hajzlu,tak to jako hlásí,že je to ohřátý a nepustí tam proud do žhaviček?Co stojí to čidlo?Ještě ti řeknu,že mi kontrolka žhavení normálně svítí po ránu asi 12s!A když je to zahřátý,tak asi 1s a zhasne.Ale vydrží to tak 2hod v těch mrazech a pak to zase nemůžu nastartovat
picaso123123
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 07 led 2009, 21:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od picaso123123 »

Ahoj...a co takhle předvstřik....funguje???Pokud ne tak za studena nechytá....jak jsem pochopil...tak ti to dělá asi jen když jsou mrazíky...co??? :)
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

picaso123123 píše:Ahoj...a co takhle předvstřik....funguje???Pokud ne tak za studena nechytá....jak jsem pochopil...tak ti to dělá asi jen když jsou mrazíky...co??? :)
Tak ti žhavení asi funguje spravne,skontroluj jestli ti de ten proud na žhavicky,tež ti to muže delat spatný predvstrik,temdle motorum stací chlup jinam a už je zle.
renno.o
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 03 lis 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od renno.o »

Tak pry jde proud do svicek,ale cidlo neodpojovali!Pry asi spatna komprese v motoru.Pozna se to na Vagu?Pry to predvstrik nebude!Slysel jste tuhle moznost nekdo?Diky
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

špatná komprese to máš koľko nabehané ja mám na aute 450tis a v pohode naštartujem ked je -20 to ja by som pozrel žhaviče , trysky, skontrolaval či ide el. či fungujú ako majú a či ide do toho šťava či ti nepadá nafta
renno.o
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 03 lis 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od renno.o »

Mam tam 132tis,poctivych!Svicky,rele,pal.filt,pojistky-vse O.K,tak nevim,zkusim na VAG.Me se to taky nezda!Auto po nastartovani jezdi ok
Dozbec
Přispěvovatel
Příspěvky: 860
Registrován: 25 bře 2008, 10:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dozbec »

kdyz odpojis cidlo da to ridici jednotce nahradni hodnotu a bude zhavit mozna mrknout na vag jak ukazuje to cidlo a nafta ti nepada???
Octavia combi 2FL 2.0TDI 103Kw
Fabia Greenline 1.2TDI
renno.o
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 03 lis 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od renno.o »

Za tepla startovalo v pohode,jak bych poznal,jestli pada nafta?Hadicky taky dali nove,tak nevim
Dozbec
Přispěvovatel
Příspěvky: 860
Registrován: 25 bře 2008, 10:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dozbec »

jo to asi jo me to jen tak napadlo jako jedna z variaci co by to mohlo byt vsak mrkni pak jestli mas bublinky v pruhledne hadicce od cerpadal jestli si vzpomenes mozna zkusit prodlouzit dobu zhaveni co to udela ale na to je potreba vag
Octavia combi 2FL 2.0TDI 103Kw
Fabia Greenline 1.2TDI
renno.o
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 03 lis 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od renno.o »

Na VAGU uz se pracuje,domluvil jsem jednoho z Kladna,co jsem u nej uz byl a delal mi turbo.Rikal,ze to bude urcite prkotina nejaka,tak nevim.Ale nemam cas a ani to uz nenastartuju!Vcera po dvanacty to az chytlo a to to tocim hodne dlouho!!!
renno.o
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 03 lis 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od renno.o »

Ted mi volal kamarad,ze odpojil t.cidlo a chytlo to,tak alespon dobra zprava!Komprese je pry v poradku!To bude asi to cidlo spatny ne?
juro
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 06 kvě 2008, 17:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od juro »

renno.o píše:Ted mi volal kamarad,ze odpojil t.cidlo a chytlo to,tak alespon dobra zprava!Komprese je pry v poradku!To bude asi to cidlo spatny ne?
Asi hej na takých naj. Km nemôže byť kompresia zlá to kto ti povedal bol iný mechanik (LOL)
Dozbec
Přispěvovatel
Příspěvky: 860
Registrován: 25 bře 2008, 10:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dozbec »

jj to muze byt asi cidlem no uvidis ono stoji kolem 500kc mam tuseni coz zase neni tak zly
Octavia combi 2FL 2.0TDI 103Kw
Fabia Greenline 1.2TDI
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“