bouchnutí při ubrání a přidání plynu-jen při mrazech

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

ani jednohmota nepomohla
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
wojto33
Přispěvovatel
Příspěvky: 661
Registrován: 13 kvě 2007, 21:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od wojto33 »

jj tiez som sa stretol ...dvojhmota vylagrovana bucha
Uživatelský avatar
octavie81
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 26 pro 2006, 22:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od octavie81 »

spojka nevibruje,netřepe se nic,tak uvidíme.Dnes jsem kontroloval celou nápravu a nic.Vyjel jsem z garáže a zase to nedělalo,to je kur... rébus :?
kamo205
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 04 říj 2007, 13:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Handlová

Příspěvek od kamo205 »

Posaď niekoho za volant a nech nasimuluje ten záber motora keď to klepne tak, že na zatiahnutej ručnej a trochu pod plynom, bude púšťať a stláčať spojku tak, aby sa auto snažilo akože poskakovať. Dopredu a aj dozadu, tak aby sa prejavilo to klepnutie. Ty sleduj kde to klepe, ale bacha nech ťa neprejde. Ak je to silemblok na ramene, kolo bude poskakovať. Nemusí byť odtrhnutý, môže byť vyťahaný, alebo aj zle založený pri predošlej výmene (sú tam značky) a ramano klepne o napravnicu. Ale podľa toho čo píšeš, predpokladám povolený niektorý šróbovaný spoj.Skontroluj aj motor, či neposkakuje viac ako by mal, vôla v zavesení a hlavne stabilizačné tiahlo motor-nápravnica. Ale to zbadáš sám, keď pôjdeš po tom klepnutí.
peca
Přispěvovatel
Příspěvky: 427
Registrován: 23 zář 2007, 21:36
Odpovědi: 0
Bydliště: štírky

Příspěvek od peca »

ja to ted řešil na octavce 1,6 74 kw ..hodně načnuty silemblok zavěšení převodovky ,,byly to takové tlumené rany ,,při rozjedzu apři podrazení .nebo prudkem brždění ...vyměnen za origo za 18stovek ,a je ticho .....
Z Prava dobrý:-)))
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

Zdravím.Tohle jsem se snažil vyřešit v sobotu.Koupil jsem nový ramena čepy a gumy stabilizátoru a vrhnul se na to.Gumy na stabilizátoru byli vymačkaný a když jsem vytáhl ramena tak jsem měl radost že jsem našel toho trpaslíka kterej mi tam tluče.Zadní silentbloky na ramenech byli zčásti natržený.Bohužel pořád to tam bouchalo.To bouchání šlo mimochodem jenom z levé strany a i při startování.Poloosy v pořádku a tlumiče taky.Když jsem se snažil hnout motorem tak se od uložení převodovky ozývalo vrzání gumy.Včera jsem vyndal silentblok kterej drží převodovku na kastli jestli není roztrženej.Nebyla na něm ani prasklinka ale hrozně vrzal tak jsem ho prostříkal vazelínou na řetězy ve spreji namontoval zpátky vystředil a světe div se trpaslík neklepe.
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
Jiří Horváth
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 23 zář 2008, 17:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Staré Heřminovy 89,Horní Benešov,79312

Příspěvek od Jiří Horváth »

už je vyřešeno?Měl jsem podobný problém,zkus najet na kanál někoho nech dole a opři se do auta z boku a kyvej s nim!!Nebo naopak.Mě to delal vnitřní sylenblok na rameni byl vypadlý i s tim kovovým kroužkem.
O1,ASV,2001,81kw
Uživatelský avatar
octavie81
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 26 pro 2006, 22:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od octavie81 »

vyřešeno zatím není,ten silenblok už jsem měnil,silenblok na převodovce už jsem měl také dole,je ok,nejsem žadnej profik,ale ani laik,ale už nevím co dál vyzkoušet
Jiří Horváth
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 23 zář 2008, 17:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Staré Heřminovy 89,Horní Benešov,79312

Příspěvek od Jiří Horváth »

octavie81 píše:vyřešeno zatím není,ten silenblok už jsem měnil,silenblok na převodovce už jsem měl také dole,je ok,nejsem žadnej profik,ale ani laik,ale už nevím co dál vyzkoušet
Me to prave udelelo na novem rameni.muze byt spatne zalisovane
O1,ASV,2001,81kw
Uživatelský avatar
octavie81
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 26 pro 2006, 22:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od octavie81 »

jsem to dělal sám,není na tom co splést,šipka na silenbloku ukazuje dopředu a když jsem to lisoval,tak pěkně pomalinku,at to nejde nakřivo,ale zítra to ještě zkouknu,pokud nebude "nad nulou",jinak to nebouchá
Jiří Horváth
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 23 zář 2008, 17:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Staré Heřminovy 89,Horní Benešov,79312

Příspěvek od Jiří Horváth »

tak s tim ale i tak zatrp,melo by se neco projevit,pak dej vedet.
O1,ASV,2001,81kw
peca
Přispěvovatel
Příspěvky: 427
Registrován: 23 zář 2007, 21:36
Odpovědi: 0
Bydliště: štírky

Příspěvek od peca »

taky jsem se jednou setkal ,že když se menil vlnovec (pružný člen ) na výfuku ,dělali vyfuk mimo auto ,a pak ten vyfuk byl natlačený na jednu stranu tunelu ,a když motor měnil režin ,,podřazení ,nebo prudky rozjezd ..vyfuk se na gumach zhoupl ,a klepal o kastli ,nebo o napravnici ....
Z Prava dobrý:-)))
Pepo78
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 29 pro 2008, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: žILINA----SK

Příspěvek od Pepo78 »

jednoznačne by som pozrel silentblok.Hlavne ich pozri všetky.
FABIA RS
žILINA
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

dnes sem vjel na jamu-vše bez vůle vč. nápravnice.
to klepnutí jde z převodovky :o
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
kamo205
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 04 říj 2007, 13:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Handlová

Příspěvek od kamo205 »

Smoke píše:dnes sem vjel na jamu-vše bez vůle vč. nápravnice.
to klepnutí jde z převodovky :o
Že by nyty na kole rozvodovky? 1.6i to je bežné, ale 1,9 TDi. Skúsil si to nasimulovať jak som písal vyžšie? O prevodovku je uchytené to stabilizačné tiahlo.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“