bouchnutí při ubrání a přidání plynu-jen při mrazech
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Posaď niekoho za volant a nech nasimuluje ten záber motora keď to klepne tak, že na zatiahnutej ručnej a trochu pod plynom, bude púšťať a stláčať spojku tak, aby sa auto snažilo akože poskakovať. Dopredu a aj dozadu, tak aby sa prejavilo to klepnutie. Ty sleduj kde to klepe, ale bacha nech ťa neprejde. Ak je to silemblok na ramene, kolo bude poskakovať. Nemusí byť odtrhnutý, môže byť vyťahaný, alebo aj zle založený pri predošlej výmene (sú tam značky) a ramano klepne o napravnicu. Ale podľa toho čo píšeš, predpokladám povolený niektorý šróbovaný spoj.Skontroluj aj motor, či neposkakuje viac ako by mal, vôla v zavesení a hlavne stabilizačné tiahlo motor-nápravnica. Ale to zbadáš sám, keď pôjdeš po tom klepnutí.
Zdravím.Tohle jsem se snažil vyřešit v sobotu.Koupil jsem nový ramena čepy a gumy stabilizátoru a vrhnul se na to.Gumy na stabilizátoru byli vymačkaný a když jsem vytáhl ramena tak jsem měl radost že jsem našel toho trpaslíka kterej mi tam tluče.Zadní silentbloky na ramenech byli zčásti natržený.Bohužel pořád to tam bouchalo.To bouchání šlo mimochodem jenom z levé strany a i při startování.Poloosy v pořádku a tlumiče taky.Když jsem se snažil hnout motorem tak se od uložení převodovky ozývalo vrzání gumy.Včera jsem vyndal silentblok kterej drží převodovku na kastli jestli není roztrženej.Nebyla na něm ani prasklinka ale hrozně vrzal tak jsem ho prostříkal vazelínou na řetězy ve spreji namontoval zpátky vystředil a světe div se trpaslík neklepe.
CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 126
- Registrován: 23 zář 2008, 17:54
- Bydliště: Staré Heřminovy 89,Horní Benešov,79312
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 126
- Registrován: 23 zář 2008, 17:54
- Bydliště: Staré Heřminovy 89,Horní Benešov,79312
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 126
- Registrován: 23 zář 2008, 17:54
- Bydliště: Staré Heřminovy 89,Horní Benešov,79312
taky jsem se jednou setkal ,že když se menil vlnovec (pružný člen ) na výfuku ,dělali vyfuk mimo auto ,a pak ten vyfuk byl natlačený na jednu stranu tunelu ,a když motor měnil režin ,,podřazení ,nebo prudky rozjezd ..vyfuk se na gumach zhoupl ,a klepal o kastli ,nebo o napravnici ....
Z Prava dobrý:-)))