EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Breeoom píše:
misa.89 píše:ta klapka je uplně na něco jinýho (LOL) (LOL) jsi vedle jak ta jedle (noteeth)
spis myslel odpojit podtlak od "klapky" egru a ne od chcipaci klapky (crazy)
napsal táhlo, a táhlo je tam jen jedno a to je na té zdechací klapce.
Nafta patří do TDi!
SupermanXXX
Přispěvovatel
Příspěvky: 546
Registrován: 24 úno 2007, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Zruč

Příspěvek od SupermanXXX »

misoVW píše:Nezaslepeny EGR ma aj jednu vyhodu. Cez zimu sa motor rychlejsie zohreje, ale u mna tiez vyhral cisty vzduch pre motor=zaslepeny EGR.
to je blbost protože EGR začíná fungovat až u teplýho motoru takže na ohřátí motoru nemá vliv ;)
proam
Přispěvovatel
Příspěvky: 192
Registrován: 01 úno 2009, 11:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od proam »

zaslepujete si to tu len taky fukot. a nemyslite trocha aj na ekologiu, alebo to mate vsetci na haku? ja som toho nazoru ze by sa malo dbat na ekologiu, ved nemusia byt ani vojny a ludia sa zahubia sami svojou hlupostou a nezodpovednostou. :?
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

proam píše:zaslepujete si to tu len taky fukot. a nemyslite trocha aj na ekologiu, alebo to mate vsetci na haku? ja som toho nazoru ze by sa malo dbat na ekologiu, ved nemusia byt ani vojny a ludia sa zahubia sami svojou hlupostou a nezodpovednostou. :?
pár zaslepenejch EGRU už to nezachrání (rofl)
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

proam píše:zaslepujete si to tu len taky fukot. a nemyslite trocha aj na ekologiu, alebo to mate vsetci na haku? ja som toho nazoru ze by sa malo dbat na ekologiu, ved nemusia byt ani vojny a ludia sa zahubia sami svojou hlupostou a nezodpovednostou. :?
a proč teda v USA jedou freony naplno?, nebo to že 30% automobilu na světe nema kat? to opravdu nemysliš važne s těma ERG to byl jen pokus o vtip vid
VW T5 GP 103 KW long
mva1
Přispěvovatel
Příspěvky: 200
Registrován: 29 úno 2008, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny

Příspěvek od mva1 »

[quote="este

a proč teda v USA jedou freony naplno?,

[/quote]

Jen pro info - od r.2011 v Evropě budou autoklimatizace plnění chladivem CO2
Píšou že cena zařízení stoupne o 360USD

Ale je to pokrok správným směrem...těch chemickejch svinstev okolo nás je už dost....
proam
Přispěvovatel
Příspěvky: 192
Registrován: 01 úno 2009, 11:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od proam »

pokial si to povie kazdy tak ako tu pisete, ze par zaslepenych EGR a podobne, tak je to katastrofa. skus si to porovnat dajme tomu s pet flasami. ty ich mas doma za mesiac dajme tomu 20ks. zober tak kazdu rodinu vo vasom meste a nazbiera sa ich tona. o tom to cele je. ty mas jeden zaslepeny, druhy ma tiez sused atd. atd. ja viem ze tie zaslepene EGR je len mala cast toho co sa robi, ale urcite to prispeje k znecistovaniu ovzdusia.
(LOL)
nie som ekologista, ale ludia by si mali zacat uvedomovat co a ako vplyva na zivotne prostredie.
korunka ku korunke a mame milion (crazy)
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

myslím, že zasraný sání a následné pak špatné plnění motoru vzduchem a další následné špatné hoření směsi je ještě horší než když to auto jezdilo chvilku na EGR.....tomu autu se sníží kouřivost za jízdy...EGR je hlavně na volnoběh....a v jakým poměru auto běží an volnoběh nebo v ot kdy by kvůli zasranýmu sání kouřilo??? myslím, že tohle je jednoznačný
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Uživatelský avatar
Gambller
Přispěvovatel
Příspěvky: 865
Registrován: 24 črc 2008, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumava

Příspěvek od Gambller »

kdyby nekdo chtel mam záslepky na zaslepení!! :P
proam
Přispěvovatel
Příspěvky: 192
Registrován: 01 úno 2009, 11:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od proam »

misa.89 píše:myslím, že zasraný sání a následné pak špatné plnění motoru vzduchem a další následné špatné hoření směsi je ještě horší než když to auto jezdilo chvilku na EGR.....tomu autu se sníží kouřivost za jízdy...EGR je hlavně na volnoběh....a v jakým poměru auto běží an volnoběh nebo v ot kdy by kvůli zasranýmu sání kouřilo??? myslím, že tohle je jednoznačný
nastuduj si presne funkciu EGR a potom bud sikula
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

napsal jsem snad něco špatně?pouč mě
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
wojto33
Přispěvovatel
Příspěvky: 661
Registrován: 13 kvě 2007, 21:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od wojto33 »

egr je hlavne kvoli znizovaniu emisii NOx ktrore vznikaju pri vysokej teplote spalovania teda asi pri chudobnej zmesi.. recirkuluje to spaliny a vpodstate znizi vykon motora..
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Tym ze cast vyfukovych plynov vrati naspat do spalovacej komory sa znizi objemova ucinnost, hustota vzduchu. Menej vzduchu = menej kyslika = nizsia teplota spalovania = mensia produkcia emisii NOx.
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

SupermanXXX píše:
misoVW píše:Nezaslepeny EGR ma aj jednu vyhodu. Cez zimu sa motor rychlejsie zohreje, ale u mna tiez vyhral cisty vzduch pre motor=zaslepeny EGR.
to je blbost protože EGR začíná fungovat až u teplýho motoru takže na ohřátí motoru nemá vliv ;)
na to si ako prisiel ? EGR funguje hned po starte :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

tomiisp píše:
SupermanXXX píše:
misoVW píše:Nezaslepeny EGR ma aj jednu vyhodu. Cez zimu sa motor rychlejsie zohreje, ale u mna tiez vyhral cisty vzduch pre motor=zaslepeny EGR.
to je blbost protože EGR začíná fungovat až u teplýho motoru takže na ohřátí motoru nemá vliv ;)
na to si ako prisiel ? EGR funguje hned po starte :)
Nie nemas pravdu. U studeneho motora sa EGR ventyl otvori az 120s po nastartovani. Je to ztoho dovodu ze prvy (tesniaci) piestny kruzok sa rychlejsie nahreje a tym padom sa roztiahne a lepsie tesni. Keby sa EGR ventyl otvoril hned tak spatne vedene vyfukove plyny by sa cez nedostatocne utesnenu spalovaciu komoru dostali do motora co by sposobovalo usadzovanie sadzy (necistot).
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“