Má se do TDI 77 kw dolívat olej????
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 21
- Registrován: 29 srp 2008, 16:02
- Bydliště: ČR
- Kontaktovat uživatele:
Má se do TDI 77 kw dolívat olej????
Ahoj, Octavia TDI 77kw, rok 2006...známý ve značkovym servise hned při záručce řekli, že se do toho motoru musí olej dolívat a že ten technik má tu samou a dolejvá taky....mě osobně to přijde jako blbost, já nikdy do ničeho olej dolejvat nemusel, ani do A6 2.5 TDI s natočenejma 330 000km a to jsem jí nešetřim, ale chci si svůj názor ověřit...ten olej tam musí po určitejch kikometrech dolejvat i teď, po ujeti 50 000 km...motor je čistej a suchej, do vody olej neutíká..Děkuju za rady a názory
VW Golf III TDI 66 kW Europe, GT podvozek, 2x airbag, 4x el. fenster, schibedach
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
mám ten samej motor a dolívám
Moje první auto bylo Honda Accord v benzínu a do toho jsem nelil navíc ani kapku. Pak VW 1.9TDI 66kw tam jsem dolíval, ale to auto mělo nalítáno 560tis.
, pak Mercedes v benzínu, ten má teď něco kolem 330tis. a posledních tak 80tis. si už taky bere olej. Do té doby vždycky vydržel od výměny k výměně. Jinak žena měla taky celkem dost aut a lila do všeho. Teď má Aveo 1.2 benzín a tam zatím ani kapku. Má ale najeto jen 14tis. 



svině jedny žravý nic dražšího si vybrat nemohli...TDI tech píše:Zvykni si. Uz to bude len horsie a horsie. Proste toto je nemoc PDciek. Olej im chutna a tak papkaju. Najviac im chutna long life

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33824
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Od tý doby co vymysleli soudruzi z NDR long-life,kterej je řídkej jak voda,tak se olej dolejvat musí,protože 30tkm tam opravdu nevydrží.Vod těchnika.Dřív byl olej husčí a měnil se po 10tkm.Tak se nemusel dolejvat. 

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
mám ten motor v O II. - nové auto (firemní - celkem jezdím svižně)
Když to bylo nové - doléval jsem tak 1l na 7 - 10.000 km.Teď to postupně klesá.Mám tam 60 000 km a už jsem asi 15.000 nedoléval.
Teď jsem tam nechal pár koníků přidělat - uvidíme jak se to projeví na tom oleji - dám vědět.Ale s kým se potkám - každý dolévá....
Když to bylo nové - doléval jsem tak 1l na 7 - 10.000 km.Teď to postupně klesá.Mám tam 60 000 km a už jsem asi 15.000 nedoléval.
Teď jsem tam nechal pár koníků přidělat - uvidíme jak se to projeví na tom oleji - dám vědět.Ale s kým se potkám - každý dolévá....
VW Transporter T5,čip Reesha-Huml
VW Passat 2,0 CR 103kW /zásluhou TDIfuna 184PS,400 Nm
VW Passat 2,0 CR 103kW /zásluhou TDIfuna 184PS,400 Nm
To otapa:
To je celkem správný vývoj - motor si sedá, zajíždí se, což mnohdy trvá i 50.000 km. Po celou tuto dobu může mít mírně zvýšenou spotřebu oleje, která se ale postupně snižuje. Je vidět, že v Tvém případě je vše v naprostém pořádku, motor se zatáhl, sedlo si to pěkně na sebe a teď to teprve bude mít ty parametry, které od toho očekáváš.
To je celkem správný vývoj - motor si sedá, zajíždí se, což mnohdy trvá i 50.000 km. Po celou tuto dobu může mít mírně zvýšenou spotřebu oleje, která se ale postupně snižuje. Je vidět, že v Tvém případě je vše v naprostém pořádku, motor se zatáhl, sedlo si to pěkně na sebe a teď to teprve bude mít ty parametry, které od toho očekáváš.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)