Zkušenosti s BMW 525 TDS sem s nimi

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

milous53
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 13 bře 2009, 20:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od milous53 »

potřebuji vědět, jestli je možná nějaka oprava regulačního členu na vstřikovacím čerpadle u omega 2,5 tds rok 1994. nový člen stojí asi 12000 kč. stačí jenom vyčistění ?
dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 24 led 2006, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od dvorky1 »

a kde přesně by to mělo v tom čerpadle být??mám tady doma rozebraný dvě každý od jednoho typu. Na těch fotkách je jen ten starej typ
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33812
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

by mě taly zajímalo co to je regulační člen za 12.000, za opravu čerpadla na takovou starou šelmu jsem nikdy víc jak 5000 nedal miloš
milous53
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 13 bře 2009, 20:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od milous53 »

dvorky1 píše:a kde přesně by to mělo v tom čerpadle být??mám tady doma rozebraný dvě každý od jednoho typu. Na těch fotkách je jen ten starej typ
Nahoře na čerpadle, hranatá součástka - elektrická regulace dávkování paliva. Tuto poruchu mě diagnostikovali v servisu. Auto je jako bez turba, chybí množství nafty nebo přebývá vzduch z turba, je hlučné výfukové potrubí
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33812
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

milous53 píše:
dvorky1 píše:a kde přesně by to mělo v tom čerpadle být??mám tady doma rozebraný dvě každý od jednoho typu. Na těch fotkách je jen ten starej typ
Nahoře na čerpadle, hranatá součástka - elektrická regulace dávkování paliva. Tuto poruchu mě diagnostikovali v servisu. Auto je jako bez turba, chybí množství nafty nebo přebývá vzduch z turba, je hlučné výfukové potrubí
a bydlíš kde miloš
dr.cold
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 22 úno 2009, 21:12
Odpovědi: 0

tds

Příspěvek od dr.cold »

mam 525tds,mam na nem za rok bez uprav 50tis najeto,micham RO s petrolejem 4:1 a jedinou vec co jsem koupil bylo podavaci cerpadlo jinak nemam jediny problem.....
milous53
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 13 bře 2009, 20:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od milous53 »

slovacek.milos píše:
milous53 píše:
dvorky1 píše:a kde přesně by to mělo v tom čerpadle být??mám tady doma rozebraný dvě každý od jednoho typu. Na těch fotkách je jen ten starej typ
Nahoře na čerpadle, hranatá součástka - elektrická regulace dávkování paliva. Tuto poruchu mě diagnostikovali v servisu. Auto je jako bez turba, chybí množství nafty nebo přebývá vzduch z turba, je hlučné výfukové potrubí
a bydlíš kde miloš
Uherské hradiště
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33812
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

milous53 píše:
slovacek.milos píše:
milous53 píše: Nahoře na čerpadle, hranatá součástka - elektrická regulace dávkování paliva. Tuto poruchu mě diagnostikovali v servisu. Auto je jako bez turba, chybí množství nafty nebo přebývá vzduch z turba, je hlučné výfukové potrubí
a bydlíš kde miloš
Uherské hradiště
mrkni na SZ
dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 24 led 2006, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od dvorky1 »

zdarky tak tak nějak od září 2008 už mám najeto s baworáčkem 42tis km a motor šlape. nafta málokdy.teď aktuálně hydraulika s vyfritem půl na půl;)
Naposledy upravil(a) dvorky1 dne 05 črc 2009, 16:12, celkem upraveno 1 x.
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33812
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dvorky1 píše:zdarky tak tak nějak od září 2008 už mám najeto s baworáčk 42tis a motor šlape. nafta málokdy.teď aktuálně hydraulika s vyfritem půl na půl;)
tak mě se to zasírá pořád jak je špička otvorové trysky usadí se karbon brání v rozprachu a motor začne kouřit čistil jsem už třikrát co 1000 km

dával jsem LTO + hadraulika, jestli mě třeba neodrbali a to LTO obsahuje taky olej, a karbonuje co jsem měl to červené LTO tak jelo OK,

dal jsem tam pětku hydrauliky, pětku nafty a zbytek LTO a zakarbonoval jsem

zkusím metylester a LTO co bude , nyní mám LTO+naftu 50/50
dávám i castrol aditivum koupil jsem litr za 450 miloš
dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 24 led 2006, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od dvorky1 »

jj ohledně toho karbonu ty samý problémy a proto chci s tou hydraulikou už přestat. Mám to předělaný samo doma a vše vyhřývaný, takže není problém jen na vyfrit. pokud by byla u někoho dobrá cena přijedu si :-). Mně hodně odchází žhavky. Jak se zakarbonuje střik a pak vlastně kape a jak to hoří na žhavce tak ta se upálí :-(. Na volnoběh taky nepravidelný chod. Ale teď jak jsem začal míchat s vyfritem mám pocit že to ustalo na to co jsem s tím najel bez čištění. No všechno má své :-)
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33812
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dvorky1 píše:jj ohledně toho karbonu ty samý problémy a proto chci s tou hydraulikou už přestat. Mám to předělaný samo doma a vše vyhřývaný, takže není problém jen na vyfrit. pokud by byla u někoho dobrá cena přijedu si :-). Mně hodně odchází žhavky. Jak se zakarbonuje střik a pak vlastně kape a jak to hoří na žhavce tak ta se upálí :-(. Na volnoběh taky nepravidelný chod. Ale teď jak jsem začal míchat s vyfritem mám pocit že to ustalo na to co jsem s tím najel bez čištění. No všechno má své :-)
no zkusím to s vyfritem mám tam tu naftu 50/50 s castrolem a mrknu i na žhavky co karbon a láká mi ta voda mladá přinese kapačku z nemocnice tak budu blbnout ;) miloš
dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 24 led 2006, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od dvorky1 »

tak baworáček je zazimovanej a už čeká na jaro :-)
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
nneerroo
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 14 čer 2011, 22:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od nneerroo »

Zdravím.Tak mi pomalu korozí dosluhuje moje sierra 1.8 TD s kterou sem najel na petrolej 40 000 km (ma cerpadlo lucas!) a uvazuji o vymene za 525 TDS myslite ze na petrolej nebudou nejake zavaznejsii problemy?prece jen uz tam vede o par dratu vic nez v siere.Diky
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33812
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tak nastřelil jsi na lepší třídu tam toho petroleje budeš potřebovat hodně
málo kdo to prodá v dobrém stavu spíš naleštěnou bídu s těmí nejlevnějšímy kostmi a tam se dá dobře krvácet

záleží co máš na kartě pokud má často hodnotu plastu přeju mnoho štěstí ;)
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“