Motor 1,9TDi 81kw Chipovať alebo nie
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Motor 1,9TDi 81kw Chipovať alebo nie
Mám dilemu motor na mojej ibize 1,9DTi kód ASV 81kw má najazdené originál 230000km tk neviem či to mám chipovať alebo nie. Motor nežere olej a ide bezvadne a ten chip ma láka ale mám obavu či to ten motor vydrží.
Aké máte skúsenosti so životnosťou? Nechcem s tým jazdiť šprinty ale bol som zvyknutý na silnejšie auto a trochu výkonu by ma potešilo.
Aké máte skúsenosti so životnosťou? Nechcem s tým jazdiť šprinty ale bol som zvyknutý na silnejšie auto a trochu výkonu by ma potešilo.
764
Přesně jak píšou nahoře,napřed trisky pak uvidíš,
já sem to tak udělal jedeto jak kráva a tet mám prostor
svažovat jestli to čipnu tak nebo ještě čenžnu turbo.
Trisky rozhodně 764 kdybys pak dál tunil máš rezervu na 160hp.
já sem to tak udělal jedeto jak kráva a tet mám prostor
svažovat jestli to čipnu tak nebo ještě čenžnu turbo.
Trisky rozhodně 764 kdybys pak dál tunil máš rezervu na 160hp.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Kolko vychádzajú tie trisky? Ako je to s ich výmenou? Je to zrejme možné vymeniť len s nastavením trisiek na nejakom zariadení alebo sa dajú kúpiť ako diel ktorý si namontuje priemerne zručný kutil? Keď tam kúpim tie trisky 764 aké bude zvýšenie výkonu keď neurobím žiadnu inú úpravu?
toby66kw: po montáži nových trisiek si cítil rozdiel?
toby66kw: po montáži nových trisiek si cítil rozdiel?
Re: Motor 1,9TDi 81kw Chipovať alebo nie
no daj PP764 ci sprint 764 a chip ...a mozes ist na cca 145 koni ... je to z rotaciek asi najlepsi seriovy motor ...a mas aj 11 lopatkove turbo ( teda okta1 ASV ho ma alebo ak ho niekto nemenil a nedal ine ) ..petpre píše:Mám dilemu motor na mojej ibize 1,9DTi kód ASV 81kw má najazdené originál 230000km tk neviem či to mám chipovať alebo nie. Motor nežere olej a ide bezvadne a ten chip ma láka ale mám obavu či to ten motor vydrží.
Aké máte skúsenosti so životnosťou? Nechcem s tým jazdiť šprinty ale bol som zvyknutý na silnejšie auto a trochu výkonu by ma potešilo.
ak das len trysky ..budes to moc pekne citit ...a ak by si dal SW tak ako som pisal je asi zdrave maximum na tuto zostavu ak je vse OK ..
no a mozno bude treba riesit spojku
spytaj sa dukesa ... sprinty 764 -4999ck tusim a power plusy PP764 - 7500ck ... neviem odkial si ale na sk to robi BH motor (martin aj chip ) .. alebo v DK v bosch servise aj s nastavenim
alebo vyber vstrekovace a posli do Diesel poweru. poslu Ti ich spat s novymi tryskami.
Alebo v Brne kontaktuj Humla ... moc sikovny chlapik , vymenu aj s chipom vie previest upravu.
Samotnu vymenu trysiek budes citit velmi dobre. PP764 tak na okte1 ASV to bolo cca tych 95kw.
GIV var asz 4mot upraveny
Lepší je nejdřív vyměnit věci okolo a soft až na konec...cupra165 píše:Ja se optam takto..ASV 81 kw po chipu...je to nejaky problem vymenit puvodni trysky za ty s vetsi pruchodnosti a se softem jiz nic nedelat? Koukam ze na serii kdekdo meni jen trysky a jezdi,jde to i u uz nachipovaneho auta?
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car