Ako "vyrobit" Corner funkciu?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

myslim ze to je dost jednoduche,brat signal pre L/P smerovku, signal od tacha tiez nie je problem ale hmlovky by sa museli rozdelit na dve relatka v pripade stmievania, tam by hodili FETy ovladane cez PWM..jedine co by bol problem je snimanie volantu, CAN by bol na toto zbytocne zlozity a zbytocny ak to auto nema ESP..nedavno som si kreslil blbost na trippling a toto by sa tam dalo jednoducho prirobit ale cisto zavisle na smerovkach :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
peter123
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 09 zář 2007, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od peter123 »

len čisto závislé na smerovkách je to nanič, ale máš pravdu, to by šlo fakt jednoducho. S mikroprocesormi nie som kamarát, to je môj problém.
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

peter123 píše:len čisto závislé na smerovkách je to nanič, ale máš pravdu, to by šlo fakt jednoducho. S mikroprocesormi nie som kamarát, to je môj problém.
snimanie volantu by sa dalo poriesit cez rotacny enkoder (ked uz nie snimac z ESP), bud mechanicky alebo opticky, akurat si neviem dost dobre predstavit montaz na riadenie (noteeth) a otazne je ci to cele snimamie volantu stoji za tu namahu, ono aj bez neho by to mohlo pekne fungovat hlavne v meste ked by to bolo zavisle na rychlosti.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

já si myslím, že v domácích podmínkách by stačilo vzít signál jen z tacha a ze směrovek. Pak dát nějaký relé na zpoždění zhasnutí a víc bych to asi neřešil, mě by to stačilo:-) NEMÁ NĚKDO NĚJAKÝ SCHÉMA NEBO NÁPAD NA FUNKCI COMMING HOME?? (noteeth)
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

misa.89 píše:já si myslím, že v domácích podmínkách by stačilo vzít signál jen z tacha a ze směrovek. Pak dát nějaký relé na zpoždění zhasnutí a víc bych to asi neřešil, mě by to stačilo:-) NEMÁ NĚKDO NĚJAKÝ SCHÉMA NEBO NÁPAD NA FUNKCI COMMING HOME?? (noteeth)
napis co to ma zhruba robit, nic nieje nemoze vymysliet ;)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
peter123
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 09 zář 2007, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od peter123 »

ja som si urobil svetlá na DO. Čiže to mám "coming home a living do auta" podľa potreby :D
peter123
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 09 zář 2007, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od peter123 »

???..a neaký snímač priečneho natočenia???? Na tento štýl

http://www.dtsshop.net/content/index.ph ... p&Itemid=1
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

peter123 píše:???..a neaký snímač priečneho natočenia???? Na tento štýl

http://www.dtsshop.net/content/index.ph ... p&Itemid=1
pekne, len som nejak nevycital o aky typ sensoru tam ide :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
peter123
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 09 zář 2007, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od peter123 »

"Bei Kurvenfahrt misst ein Gierraten-Sensor, die Drehbeschleunigung des Fahrzeuges und löst den Einschaltimpuls aus."

Pri prejazde zákrutou meria snímač priečneho natočenia "točivé zrýchlenie" vozidla a vyšle spínací impulz,

http://www.bs-wiki.de/mediawiki/index.p ... atensensor

tak tam vrazme dva ortuťové spínače a (LOL)
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

peter123 píše:"Bei Kurvenfahrt misst ein Gierraten-Sensor, die Drehbeschleunigung des Fahrzeuges und löst den Einschaltimpuls aus."

Pri prejazde zákrutou meria snímač priečneho natočenia "točivé zrýchlenie" vozidla a vyšle spínací impulz,

http://www.bs-wiki.de/mediawiki/index.p ... atensensor

tak tam vrazme dva ortuťové spínače a (LOL)
gyroskop alebo kompas nechces ? (noteeth)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
peter123
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 09 zář 2007, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od peter123 »

za každú cenu!!! Ale výškomer bezpodmienečne tiež :woot:
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

tu mas pracovnu verziu Trippling & Corner & (semi) Coming Home (rofl)
http://www.skynet.fdns.net/tripp_cor_comh_01.pdf
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
peter123
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 09 zář 2007, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od peter123 »

pekné, v čom kreslíš? Nemohol si spať?
inak som našiel schému na jednoduchý digit. potenciometer. má len jednu chybu. Nevie si zapamätať nulovú polohu :(
Ešte kus pohľadám, ale možno sa na to fakt vykašlem a spravím to bez snímania volantu
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

sakra, pěkný schémátko. A tenhle procesor mám i doma s programátorem:-) program by jsi vyrobil ty? Nebo musim sám? nebo aspon poslat soubor s programem. Ve škole jsme to dělali přes Bascom.
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

kreslene je to v Eagli, program mam zatial iba v hlave :) je to trocha prerobeny trippling co som robil asi mesiac dozadu, ale je to stale pracovna verzia a zatial je predstava asi takato:
- trippling (nepotrebuje komentar)
- corner - bez snimania polohy, zavisly na smerovkach a rychlosti, vratane stmievania resp. iba zhasnutia jednej strany v pripade ze hmlovky su uz zapnute
- coming home - je to skor taky semi-coming bez leaving funkcie (ta by potrebovala min. este fotorezistor+signal od centralu, len horsie by to bolo s konfiguraciou). coming tu ,,funguje,, asi tak ze po vypnuti zapalovania povedzme do 5minut ak ,,bliknes,, dialkovymi tak sa zapnu hmlovky povedzme na 3 minuty (pre nemajitelov hmloviek sa mozu ev. vytiahnut este dva vystupy na stretavacky)
Pracovna idea zatial, ked tak nahodte este nejaky napad ale s rozumom ;)
Btw, dufam ze ten BASCOM je legalny :kol2: ;D
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“