GT2052V nebo GT1749VB

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Longer
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 05 bře 2009, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Doksy

GT2052V nebo GT1749VB

Příspěvek od Longer »

Mám doma GT2052V A nevím jestli ho nemám prodat a koupit GT1749VB. Případně poraďte cenu.Je úplně nové. Díky
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Záleží co máš v plánu a s jakým motorem :?
Tel:776005385 Nový Bor
Longer
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 05 bře 2009, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Doksy

Příspěvek od Longer »

S 85kw. A chtěl bych tak 200 koní.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jaký auto jaká spojka jaká převodovka?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Longer
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 05 bře 2009, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Doksy

Příspěvek od Longer »

Golf 4 rychlostka 6- ti stupňová a spojku mám z ARL.
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Do budoucna je ta 2052 určitě lepší ale těch 200k bude stát dost peněz. Budeš muset dát i střeva z asz.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Longer
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 05 bře 2009, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Doksy

Příspěvek od Longer »

Markus01 píše:Do budoucna je ta 2052 určitě lepší ale těch 200k bude stát dost peněz. Budeš muset dát i střeva z asz.
Myslíš že by shořel jaky je v něm rozdil
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jiný písty trysky zcela určitě...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Longer píše:
Markus01 píše:Do budoucna je ta 2052 určitě lepší ale těch 200k bude stát dost peněz. Budeš muset dát i střeva z asz.
Myslíš že by shořel jaky je v něm rozdil
85ka má spodek jako 81. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 5&start=60 Mrkni na to. Čti :)
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
xixao
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 10 zář 2008, 15:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od xixao »

:o ja bych mel zajem o GT2052V..pokud ho jeste mas a chtel se ho zbavit - urcite napis.. ;)
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

No snad to nechceš srovnávat!!! (hm) GT2052 je do 220PS špička!!!! Má kráááásný spodek.....a umí tlačit 2 bary až do konce......doporučuju!!!!!! 8)


Ale je rozdíl GT2052 a GT2052....ale víc už neřeknu.....
Když nevydrží 2 bary do 5500.....tak ses netrefil.... ;)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“