Odstranění částicového filtru

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pepa1
Přispěvovatel
Příspěvky: 572
Registrován: 03 čer 2007, 09:21
Odpovědi: 0

Odstranění částicového filtru

Příspěvek od Pepa1 »

Máte někdo zkušenost s odstraněním částicového filtru (filtr na saze ve výfuku)
Mám tady P307 HDI 2002 a hlásí mě to, že je filtr plný.
Hned po nastartování to rozsvítí kontolku a spadne do nouzáku.
Je to první generace filtru, ta se má měnit po 80t. km.
Auto má 90t. a majitelovi se nechce každých 80t dávat balík za nový.
Myslím si, že by to mohlo jít tak, že by se vymlátil vnitřek filtru a čipovacím kabelem přehrál originál soft ze stejné jednotky, ale bez filtru (pokud jednotka bez filtru bude vůbec stejná).
Možná to ale stačí někde odpojit, přepojit....
Ještě mě to píše závadu - snímač tlaku v diferenciálu - nesmyslný signál.
Řešil jste to už někdo? Poraďte prosím.
Lepší je měřit, než někomu věřit.
vencavw
Přispěvovatel
Příspěvky: 351
Registrován: 15 srp 2008, 15:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od vencavw »

Když zadáš do hledání FAP tak si o tom počteš, ale asi bych se do toho raději nepouštěl bude stím víc starostí jak užitku.



Není ta závada spíš snímač diferenciálního tlaku? :)
vencavw
Přispěvovatel
Příspěvky: 351
Registrován: 15 srp 2008, 15:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od vencavw »

Možná koukni na forum www.peugeot-club.cz mám pocit že tam byl někdo kdo to dělá.
Uživatelský avatar
Pepa1
Přispěvovatel
Příspěvky: 572
Registrován: 03 čer 2007, 09:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pepa1 »

Díky za odpověď.
S tím diferenciálním tlakem jsi mě zaskočil.
Je možný, že jsem to rychle skouknul a tím blbě přečet.
V úterý to má zas přijet, tak se podívám pečlivě.
Co by to znamenalo ten diferenciální tlak?
Lepší je měřit, než někomu věřit.
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

znameno to presne to, co je v obsahu toho nazvu, tento snimac meri rozdil tlaku pred a za FAP, hlasi to, kdyz je ucpanej, ale i v pripade, ze to nekdo vymlati, jde to obejit tak, ze tam das misto toho nejaky prepazky, abys docilil tlaku ve stejnych hodnotach, jako u FAP, kterej je v poradku, pak varianta 2 - BH motor, ale podle me nejjednodussi reseni - vyplach, uz jsem to delal parkrat, naposledy na Mondeu, zatim jezdi. U toho P potrebujes jeste aditiva - Eolys, vyjde to asi kolem 5 tis., mam tam 20% slevu, tak me to stalo 3800,- asi, taky diagnostika bude nutna na reset a natankovat, beru plnou ;)
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Uživatelský avatar
Pepa1
Přispěvovatel
Příspěvky: 572
Registrován: 03 čer 2007, 09:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pepa1 »

Díky za rady, zas jsem oněco chytřejší. Jenom porád nevím, jak to zlikvidovat úplně. Mělo by to jít. Někdo na vysočině to nabízí za 4litry.
Ale mám to daleko (z Krkonoš). Navíc, chtěl bych to taky umět.
Lepší je měřit, než někomu věřit.
Uživatelský avatar
Pepa1
Přispěvovatel
Příspěvky: 572
Registrován: 03 čer 2007, 09:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pepa1 »

Tak dnes přijel Peugeot 2.0 HDi. Minulý týden ve čtvrtek jsem mu vatloukl filtr. Hned po zákroku naskakovaly chyby stejné, jako před tím.
1448 - porucha částic. filtru
1447 - částic. filtr plný
1429 - snímač tlaku diferenciálu (
Tu poslední hlášku opravdu takto KTS vypisuje - je to u tohoto vozu v ESI, teprve po rozkliknutí to vypíše, že jde o výfuk. plyny.

Dle popisu majitele v neděli zhasla kontrolka, a už se nerozsvítila. Od té doby to i líp jede (před tím to nešlo vytočit nad 3t.).
Paměť závad obsahovala výše uvedené chyby, ale šla smazat a zůstala prázdná i po nastartování.
Možná je to jen náhoda a možná to nevydrží.

Pro jistotu jsem sehnal kontakt na toho člověka z Vysočiny.
Chvilku jsem s ním telefonoval. Prozradil jen to, že taky vytluče filtr a přepíše v jednotce upravený soft. Když jsemmu říkal, že mu ten soft pak z auta vytáhnu pro další použití, tak mě řekl, že to má nějak blokovaný.
Je prý jediný v rep. kdo to dělá.
Kontak jsem předal majiteli,kdyby něco a doufám, že už chvíli částicový filtr neuvidím.
Lepší je měřit, než někomu věřit.
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“