Máte někdo zkušenost s odstraněním částicového filtru (filtr na saze ve výfuku)
Mám tady P307 HDI 2002 a hlásí mě to, že je filtr plný.
Hned po nastartování to rozsvítí kontolku a spadne do nouzáku.
Je to první generace filtru, ta se má měnit po 80t. km.
Auto má 90t. a majitelovi se nechce každých 80t dávat balík za nový.
Myslím si, že by to mohlo jít tak, že by se vymlátil vnitřek filtru a čipovacím kabelem přehrál originál soft ze stejné jednotky, ale bez filtru (pokud jednotka bez filtru bude vůbec stejná).
Možná to ale stačí někde odpojit, přepojit....
Ještě mě to píše závadu - snímač tlaku v diferenciálu - nesmyslný signál.
Řešil jste to už někdo? Poraďte prosím.
Odstranění částicového filtru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Odstranění částicového filtru
Lepší je měřit, než někomu věřit.
Možná koukni na forum www.peugeot-club.cz mám pocit že tam byl někdo kdo to dělá.
znameno to presne to, co je v obsahu toho nazvu, tento snimac meri rozdil tlaku pred a za FAP, hlasi to, kdyz je ucpanej, ale i v pripade, ze to nekdo vymlati, jde to obejit tak, ze tam das misto toho nejaky prepazky, abys docilil tlaku ve stejnych hodnotach, jako u FAP, kterej je v poradku, pak varianta 2 - BH motor, ale podle me nejjednodussi reseni - vyplach, uz jsem to delal parkrat, naposledy na Mondeu, zatim jezdi. U toho P potrebujes jeste aditiva - Eolys, vyjde to asi kolem 5 tis., mam tam 20% slevu, tak me to stalo 3800,- asi, taky diagnostika bude nutna na reset a natankovat, beru plnou 
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Tak dnes přijel Peugeot 2.0 HDi. Minulý týden ve čtvrtek jsem mu vatloukl filtr. Hned po zákroku naskakovaly chyby stejné, jako před tím.
1448 - porucha částic. filtru
1447 - částic. filtr plný
1429 - snímač tlaku diferenciálu (
Tu poslední hlášku opravdu takto KTS vypisuje - je to u tohoto vozu v ESI, teprve po rozkliknutí to vypíše, že jde o výfuk. plyny.
Dle popisu majitele v neděli zhasla kontrolka, a už se nerozsvítila. Od té doby to i líp jede (před tím to nešlo vytočit nad 3t.).
Paměť závad obsahovala výše uvedené chyby, ale šla smazat a zůstala prázdná i po nastartování.
Možná je to jen náhoda a možná to nevydrží.
Pro jistotu jsem sehnal kontakt na toho člověka z Vysočiny.
Chvilku jsem s ním telefonoval. Prozradil jen to, že taky vytluče filtr a přepíše v jednotce upravený soft. Když jsemmu říkal, že mu ten soft pak z auta vytáhnu pro další použití, tak mě řekl, že to má nějak blokovaný.
Je prý jediný v rep. kdo to dělá.
Kontak jsem předal majiteli,kdyby něco a doufám, že už chvíli částicový filtr neuvidím.
1448 - porucha částic. filtru
1447 - částic. filtr plný
1429 - snímač tlaku diferenciálu (
Tu poslední hlášku opravdu takto KTS vypisuje - je to u tohoto vozu v ESI, teprve po rozkliknutí to vypíše, že jde o výfuk. plyny.
Dle popisu majitele v neděli zhasla kontrolka, a už se nerozsvítila. Od té doby to i líp jede (před tím to nešlo vytočit nad 3t.).
Paměť závad obsahovala výše uvedené chyby, ale šla smazat a zůstala prázdná i po nastartování.
Možná je to jen náhoda a možná to nevydrží.
Pro jistotu jsem sehnal kontakt na toho člověka z Vysočiny.
Chvilku jsem s ním telefonoval. Prozradil jen to, že taky vytluče filtr a přepíše v jednotce upravený soft. Když jsemmu říkal, že mu ten soft pak z auta vytáhnu pro další použití, tak mě řekl, že to má nějak blokovaný.
Je prý jediný v rep. kdo to dělá.
Kontak jsem předal majiteli,kdyby něco a doufám, že už chvíli částicový filtr neuvidím.
Lepší je měřit, než někomu věřit.