
Tlakový regul. ventil - AHF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 15 bře 2009, 12:03
Tlakový regul. ventil - AHF
Zdarvím fachmani.Napíše mi někdo k čemu je vubec tlak. reg.ventil(ten co je na krytu hlavy válcu)?Možná je to hloupost ale zdá se mi,že ten zpusobuje zasírání EGR ventilu atd.Protože odtamtuď se nasáva i olej a smíchává se se spětným vedením výf. plynu a pak je z toho pěkně mastná směs která se líp lepí na stěny sacího vedení a dále to blbě těsní a kape z toho olej na sací svod.Vadilo by to kdyby se to ucpalo(zaslepilo)?Dík za každou odpověď.
Právě pracuju na čištění EGR ventilu atd. tak proto ten dotaz.

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 173
- Registrován: 08 srp 2007, 12:21
- Bydliště: KE SR
tak ti to teda napisem...
pokial myslis ten plastovy bazmek do ktoreho ide odvetranie klukovky a na druhej strane to ide do sania tak to nieje moc dobre zaslepovat...da sa to ale zvykne sa tam davat taky filter aby to nekidalo pod kapotou...tie olejove vypary....ale v kazdom pripade odvetranie klkovky je odvetranie...ci to natiahnes do sania alebo len tak to vzduchu vysledok je rovnaky....uz sa to tu aj riesilo...
a pokial myslis ventil EGR tak ano ten ma za nasledok zanasanie sania sadzami a olej ktory sa tam ale nedostava iba z odvetrania klukovky ale hlavne z turba pokial je starsie, je kombinacia toho co teraz vyberas s toho ventilu EGR...
zaver...EGR sa da zaslepit alebo vycistit...ekologicky postoj si urob sam...
odvetranie klukovky sa da urobit alebo do sania ako to aj teraz mas alebo do vzduchu bude to zasierat vnutro okolo motoru...to ze ti to presakuje teraz je preto ze tie spony nemas podotahovane...ak ti to presakuje na spodku pri kolene tak to mas tam praknute...bezna vec..
v kazdom pripade ale to odvetranie z klukovky do sania nieje hlavnou pricinou hromadenia olje v sani.....
pokial myslis ten plastovy bazmek do ktoreho ide odvetranie klukovky a na druhej strane to ide do sania tak to nieje moc dobre zaslepovat...da sa to ale zvykne sa tam davat taky filter aby to nekidalo pod kapotou...tie olejove vypary....ale v kazdom pripade odvetranie klkovky je odvetranie...ci to natiahnes do sania alebo len tak to vzduchu vysledok je rovnaky....uz sa to tu aj riesilo...
a pokial myslis ventil EGR tak ano ten ma za nasledok zanasanie sania sadzami a olej ktory sa tam ale nedostava iba z odvetrania klukovky ale hlavne z turba pokial je starsie, je kombinacia toho co teraz vyberas s toho ventilu EGR...
zaver...EGR sa da zaslepit alebo vycistit...ekologicky postoj si urob sam...
odvetranie klukovky sa da urobit alebo do sania ako to aj teraz mas alebo do vzduchu bude to zasierat vnutro okolo motoru...to ze ti to presakuje teraz je preto ze tie spony nemas podotahovane...ak ti to presakuje na spodku pri kolene tak to mas tam praknute...bezna vec..
v kazdom pripade ale to odvetranie z klukovky do sania nieje hlavnou pricinou hromadenia olje v sani.....
VW GOLF III VARIANT 1.9TDI COLORCONCEPT r.98
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 15 bře 2009, 12:03
Tlakový regul. ventil - AHF
Dej linkmisa.89 píše:pročti si web a budeš vědět vše....

Re: Tlakový regul. ventil - AHF
a nechces jeste k tomu koblihu?Jozef HORVATH píše:Dej linkmisa.89 píše:pročti si web a budeš vědět vše....




-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 15 bře 2009, 12:03
Nerozumiem ako sa to môže zanášať od turba, prepač ale som začiatočnik tak ak môžeš tak mi to vysvetli.A ďalšia vec - od toho reg. ventilu(black bazmeku)ako sa dá zabrániť saniu oleja do sania?Je to tu toho veľa(chvála zanietencom) takže nie je jednoduché to nájsť vo fóre ako spomínaš ,že to tu bolo riešené. EGR som dnes vyčistil a zaslepil.colorconceptGT píše:tak ti to teda napisem...
pokial myslis ten plastovy bazmek do ktoreho ide odvetranie klukovky a na druhej strane to ide do sania tak to nieje moc dobre zaslepovat...da sa to ale zvykne sa tam davat taky filter aby to nekidalo pod kapotou...tie olejove vypary....ale v kazdom pripade odvetranie klkovky je odvetranie...ci to natiahnes do sania alebo len tak to vzduchu vysledok je rovnaky....uz sa to tu aj riesilo...
a pokial myslis ventil EGR tak ano ten ma za nasledok zanasanie sania sadzami a olej ktory sa tam ale nedostava iba z odvetrania klukovky ale hlavne z turba pokial je starsie, je kombinacia toho co teraz vyberas s toho ventilu EGR...
zaver...EGR sa da zaslepit alebo vycistit...ekologicky postoj si urob sam...
odvetranie klukovky sa da urobit alebo do sania ako to aj teraz mas alebo do vzduchu bude to zasierat vnutro okolo motoru...to ze ti to presakuje teraz je preto ze tie spony nemas podotahovane...ak ti to presakuje na spodku pri kolene tak to mas tam praknute...bezna vec..
v kazdom pripade ale to odvetranie z klukovky do sania nieje hlavnou pricinou hromadenia olje v sani.....
AHF 1,9 TDI 2000 000 km
nahoře v menu třetí zprava tlačítko hledat, pak tři písmena EGR a můžeš číst až do vánoc



1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 15 bře 2009, 12:03
Re: Tlakový regul. ventil - AHF
JOOOO KOBLIHU S MáKEM VOLEVali píše:a nechces jeste k tomu koblihu?Jozef HORVATH píše:Dej linkmisa.89 píše:pročti si web a budeš vědět vše....![]()
![]()
![]()
Ohledně toho odvětrání klikovky mě napadla jedna věc, jestli by něco řešilo to, kdyby se ta hadice co vede od ventilu do sání přerušila a oba konce se vyvedly přes dvě díry ve víčku do cca 0,5L plastové lahve. Takový to hodně olejový by odkapávalo přívodní hadicí do té plastové lahve a "čistý" vzduch by se odvodní hadicí odváděl z lahve třeba ještě přes nějaký malý průtokový filtřík (něco jako byl palivák na fichtlovi) do toho sání. Možný by to alespoň částečně eliminovalo zanášení sacího potrubí. Ale třeba to je taky holý nesmysl. Je to zavrženíhodné, anebo realizovatelné ?
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
ja si myslim, ze tie mastne vypary su tam treba, zabazpecuju horne mazanie motora..
ak chces magt cistgy saci trakt tak zaslep egr zaslepkou, mam ich par doma su vypalene laserom tak ti jednu darujem
odvetranie treba nechat tak ako je, motor potrebuje dychat
odkial si?
ak chces magt cistgy saci trakt tak zaslep egr zaslepkou, mam ich par doma su vypalene laserom tak ti jednu darujem

odvetranie treba nechat tak ako je, motor potrebuje dychat
odkial si?
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Pokud chces cistit vypary http://www.highperformanceparts.cz/kata ... -tanks-octMatrix píše:Ohledně toho odvětrání klikovky mě napadla jedna věc, jestli by něco řešilo to, kdyby se ta hadice co vede od ventilu do sání přerušila a oba konce se vyvedly přes dvě díry ve víčku do cca 0,5L plastové lahve. Takový to hodně olejový by odkapávalo přívodní hadicí do té plastové lahve a "čistý" vzduch by se odvodní hadicí odváděl z lahve třeba ještě přes nějaký malý průtokový filtřík (něco jako byl palivák na fichtlovi) do toho sání. Možný by to alespoň částečně eliminovalo zanášení sacího potrubí. Ale třeba to je taky holý nesmysl. Je to zavrženíhodné, anebo realizovatelné ?
Co bys tam chtěl konkrétně mazat ? Samotná nafta si s tím neporadí ? A myslím že zase v takovém množství jako to "proudí" do sacího potrubí z tlakového ventilu to zase potřeba promazávat není.netopier píše:mastne vypary su tam treba, zabazpecuju horne mazanie motora..
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km