Díky všem za rady.
81 kW AFN chvilkový pokles výkonu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Northsails
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 58
- Registrován: 11 bře 2009, 20:23
- Bydliště: Chodov
81 kW AFN chvilkový pokles výkonu
Zdravím všechny. Řeším problém s chvilkovým vynecháním tahu, které se děje vždy kolem 2000 ot/min. Spíše po a pouze na 3., 4. a 5. rychlostní stupeň. Občas jsem to vypozoroval i po 3000ot/min. Motor zatáhne a po dosažení 2000 ot/min chvilkově vynechá a hned zase táhne. Není to nijak výrazné cuknutí. Snažil jsem se pročítat diskuzi ale nic moc jsem nenašel. Jen u podobných problémů jde většinou o vadný ventil N75. Nesetkal se s tímto někdo?
Díky všem za rady.
Díky všem za rady.
1.9 TDi AFN 81kw, 764 + VA
Re: 81 kW AFN chvilkový pokles výkonu
nieco podobne som riesil ... niekedy mam ten pocit aj ja ... ale pri inych otackach to bolo ... N75 aj vaha nova ale zmena ziadna nenastalaNorthsails píše:Zdravím všechny. Řeším problém s chvilkovým vynecháním tahu, které se děje vždy kolem 2000 ot/min. Spíše po a pouze na 3., 4. a 5. rychlostní stupeň. Občas jsem to vypozoroval i po 3000ot/min. Motor zatáhne a po dosažení 2000 ot/min chvilkově vynechá a hned zase táhne. Není to nijak výrazné cuknutí. Snažil jsem se pročítat diskuzi ale nic moc jsem nenašel. Jen u podobných problémů jde většinou o vadný ventil N75. Nesetkal se s tímto někdo?
Díky všem za rady.
GIV var asz 4mot upraveny
-
m5668443578
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 04 kvě 2007, 22:24
- Bydliště: Čelákovice
prave do toho cistenia sa mi moc nechce ... sakrifm5668443578 píše:Udělej log, a uvidíš že v daných otáčkách ti začne regulovat turbo, zreguluje moc, dojde k poklesu nasávaného množství vzduchu, tím i omezení dávky paliva, pak zas stoupne plnící tlak a jede. S největší pravděpodobností pomůže vyčistit naklápění lopatek na turbodmychadlu.
GIV var asz 4mot upraveny
-
Northsails
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 58
- Registrován: 11 bře 2009, 20:23
- Bydliště: Chodov
vsetky tieto veci okolo aj u mna ok ... ja si myslim ze to bude turbo .. ale nechce sa mi ho vyberat ... u mna to asi nie je az take ako u teba ..ale citim to tam .Northsails píše:Diag bez závady, log se pokusím udělat během příštího týdne. Dnes jsem zkontroloval všechny hadičky kolem N75 jestli nefoukají a vše ok.
GIV var asz 4mot upraveny
Děla to regulace turba, jak už to tu nekdo psal, než se zreguluje tlak plnení na požadovanou hodnotu,proste neco vazne,bud N 75 a nebo zatuhla regulace na turbu. Tu zjistís jednoduse, proste vytocis ty dve matky co drzej tu plechovku,dal povolis tumatku na tej tycce u plechovky a vespod tím koleckem na tahle ji vytocis ven a zbyde ti jen to tahlo co naklapí lopatky a když sním budes hejbat prsty tak musí chodit lehce mezi obema krajnima polohamy,se zdvihem vetsím než 1cm, bez jakehokoli naznaku zadrhnutí. Když ji vytahnes nahoru a pustis tak musí volně padnout na doraz. Pokud to nekde dre tak budes muset vyndat turbo a vycistit,pokud je to ok,tak dej novej N75,jen vzacne to dela vaha,vetsinou N75 nebo turbo. Za predpokladu že jsou vsechny hadicky ok. U nekerych aut,když pomalu slapes na plyn, tak to zrychluje krasně a bez tej prodlevy a když das podlahu hned,tak to udela presne to co pises,jede hned ale je tam ten naznak tej prodlevy. Řek bych že je to normalní,pokud necekas sekundy,než to zatahne a rozjedese,tak to nema cenu řesit. u teh VNT turb je ta prodleva minimalní,o proti turbu s baipasem a zmí skusenosti to delaj snad vsehny VW. Proste slapnes na to,zacne tahnout, tahne a behem mžiku tahne este vic a tocí co ho držis. Proste cejtís že je to to praví orechoví,že se chyt. Pokud je to to turbo už dost zasrate,tak to pada do nouzaku v tahu do kopce na 5 kolem 3000 ot/min ;a pak i 3-4 kvalt.horvi001 píše:nazdar ja som mal presne to iste pred rokom ,ziadna zavada,ale chovalo sa to tak isto ale po case cca pol roku zacal padat do nudzoveho rezimu a vtedy tam uz chyba samozrejme bola a po vycisteni turba islo auto super bez straty vykonu.
tak to si vystihol .. uplne presne ..len pri podlahe ...pri plynulom davkovani plynu je to ok ... a tak sa pozeram na to aj ja ... nechcem sa do toho vrtat kym to nezatuhne ... vsak to ma nejake tie km uz (ako asi kazde AFNZdeněk M píše:Děla to regulace turba, jak už to tu nekdo psal, než se zreguluje tlak plnení na požadovanou hodnotu,proste neco vazne,bud N 75 a nebo zatuhla regulace na turbu. Tu zjistís jednoduse, proste vytocis ty dve matky co drzej tu plechovku,dal povolis tumatku na tej tycce u plechovky a vespod tím koleckem na tahle ji vytocis ven a zbyde ti jen to tahlo co naklapí lopatky a když sním budes hejbat prsty tak musí chodit lehce mezi obema krajnima polohamy,se zdvihem vetsím než 1cm, bez jakehokoli naznaku zadrhnutí. Když ji vytahnes nahoru a pustis tak musí volně padnout na doraz. Pokud to nekde dre tak budes muset vyndat turbo a vycistit,pokud je to ok,tak dej novej N75,jen vzacne to dela vaha,vetsinou N75 nebo turbo. Za predpokladu že jsou vsechny hadicky ok. U nekerych aut,když pomalu slapes na plyn, tak to zrychluje krasně a bez tej prodlevy a když das podlahu hned,tak to udela presne to co pises,jede hned ale je tam ten naznak tej prodlevy. Řek bych že je to normalní,pokud necekas sekundy,než to zatahne a rozjedese,tak to nema cenu řesit. u teh VNT turb je ta prodleva minimalní,o proti turbu s baipasem a zmí skusenosti to delaj snad vsehny VW. Proste slapnes na to,zacne tahnout, tahne a behem mžiku tahne este vic a tocí co ho držis. Proste cejtís že je to to praví orechoví,že se chyt. Pokud je to to turbo už dost zasrate,tak to pada do nouzaku v tahu do kopce na 5 kolem 3000 ot/min ;a pak i 3-4 kvalt.horvi001 píše:nazdar ja som mal presne to iste pred rokom ,ziadna zavada,ale chovalo sa to tak isto ale po case cca pol roku zacal padat do nudzoveho rezimu a vtedy tam uz chyba samozrejme bola a po vycisteni turba islo auto super bez straty vykonu.
potom uz len nove .. a vacsie
GIV var asz 4mot upraveny
Tak to je radost hoši.