O1 špatné řazení, po výměně jednohmoty za dvojhmotu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
zdenouch
Přispěvovatel
Příspěvky: 377
Registrován: 02 srp 2006, 19:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

O1 špatné řazení, po výměně jednohmoty za dvojhmotu

Příspěvek od zdenouch »

Po výměně jednohmoty za dvojhmotu mám problém s řazením. Všechny rychlosti jdou ztuha. Při vypnutém motoru se řadí lehce, ale při jízdě ztuha. Před výměnou šlo řazení dobře. Mám O1 1.9 TDI r.v.00 motor AGR. Důvod výměny setrvák . Lamela síla 8.3 mm. Prosím o pomoc.


Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14463
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Soudím že řazení máš seřízený když ti jde při vypnutém motoru lehce.

Spojka zabírá odspodu nebo jak?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a zkoušel tu lamelu ten co to montoval jak chodí na hřídeli? nezkoušeli jste odvzdušnit spojku, někdy se stane, když je míň kapaliny v nádobce, že po vymontování spojkovýho válečku si to nasaje vzduch, ale to je cítit v pedálu, má delší mrtvej krok
Uživatelský avatar
zdenouch
Přispěvovatel
Příspěvky: 377
Registrován: 02 srp 2006, 19:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zdenouch »

Huml píše:a zkoušel tu lamelu ten co to montoval jak chodí na hřídeli? nezkoušeli jste odvzdušnit spojku, někdy se stane, když je míň kapaliny v nádobce, že po vymontování spojkovýho válečku si to nasaje vzduch, ale to je cítit v pedálu, má delší mrtvej krok
Spojka zabírá u podlahy. Pedál musím sešlápnout až k podlaze abych zařadil. Zítra bych odvzdučnil spojku pokud to pomůže. Jak se spojka odvzdušnuje?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14463
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Podle DP je to přes brzdy, já to teda dělám klasicky a nikdy jsem neměl problém.
Uživatelský avatar
zdenouch
Přispěvovatel
Příspěvky: 377
Registrován: 02 srp 2006, 19:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zdenouch »

Tomas.cz píše:Podle DP je to přes brzdy, já to teda dělám klasicky a nikdy jsem neměl problém.
Jak jsi to dělal? Šlapal lehce na spojku aby ti nespadnul pedál na podlahu a povoloval odvzdušnovák na spoj. válci?
norok86
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Registrován: 13 led 2009, 15:09
Odpovědi: 0
Bydliště: usti nad labem

Příspěvek od norok86 »

zdenouch píše:
Tomas.cz píše:Podle DP je to přes brzdy, já to teda dělám klasicky a nikdy jsem neměl problém.
Jak jsi to dělal? Šlapal lehce na spojku aby ti nespadnul pedál na podlahu a povoloval odvzdušnovák na spoj. válci?
Nasadis hadicku na odvzdusnovaci sroud LP brzdice a druhy konec na odvzdusnovaci sroub na spojce, oba povolis a slapes na brzdu tak dlouho dokud ti prestanou jit bublinky do nadobky na brzd kapalinu ;)
Uživatelský avatar
zdenouch
Přispěvovatel
Příspěvky: 377
Registrován: 02 srp 2006, 19:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zdenouch »

norok86 píše:
zdenouch píše:
Tomas.cz píše:Podle DP je to přes brzdy, já to teda dělám klasicky a nikdy jsem neměl problém.
Jak jsi to dělal? Šlapal lehce na spojku aby ti nespadnul pedál na podlahu a povoloval odvzdušnovák na spoj. válci?
Nasadis hadicku na odvzdusnovaci sroud LP brzdice a druhy konec na odvzdusnovaci sroub na spojce, oba povolis a slapes na brzdu tak dlouho dokud ti prestanou jit bublinky do nadobky na brzd kapalinu ;)
Šlapeš brzdový pedál a povoluješ a utahuješ jen odvzdušnovák na kole a na spojce necháš povolenej?
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1368
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Odpovědi: 0
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

norok86 píše:
zdenouch píše:
Tomas.cz píše:Podle DP je to přes brzdy, já to teda dělám klasicky a nikdy jsem neměl problém.
Jak jsi to dělal? Šlapal lehce na spojku aby ti nespadnul pedál na podlahu a povoloval odvzdušnovák na spoj. válci?
Nasadis hadicku na odvzdusnovaci sroud LP brzdice a druhy konec na odvzdusnovaci sroub na spojce, oba povolis a slapes na brzdu tak dlouho dokud ti prestanou jit bublinky do nadobky na brzd kapalinu ;)
krajni reseni (LOL) ja to delam injekcni strikackou abych nelez do brzd. povol odvzdusnovak na spojce a za chvili by to melo z neho tect. a pak slapnes a kolega povoli a utahne. a zase slapnes dokud nebere nahore :D
Uživatelský avatar
Patrik Tile
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 16 úno 2007, 22:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Patrik Tile »

Nasadis hadicku na odvzdusnovaci sroud LP brzdice a druhy konec na odvzdusnovaci sroub na spojce, oba povolis a slapes na brzdu tak dlouho dokud ti prestanou jit bublinky do nadobky na brzd kapalinu ;)[/quote]

Ty jo to je fikaný :)
Audi A4 AVANT,81KW,quattro,Chip by diesel-technik
Uživatelský avatar
zdenouch
Přispěvovatel
Příspěvky: 377
Registrován: 02 srp 2006, 19:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zdenouch »

Patrik Tile píše:Nasadis hadicku na odvzdusnovaci sroud LP brzdice a druhy konec na odvzdusnovaci sroub na spojce, oba povolis a slapes na brzdu tak dlouho dokud ti prestanou jit bublinky do nadobky na brzd kapalinu ;)
Ty jo to je fikaný :)[/quote]

Fikaný to je. Zítra to vyzkouším .Snad je to i funkční. :)
norok86
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Registrován: 13 led 2009, 15:09
Odpovědi: 0
Bydliště: usti nad labem

Příspěvek od norok86 »

zdenouch píše:
Patrik Tile píše:Nasadis hadicku na odvzdusnovaci sroud LP brzdice a druhy konec na odvzdusnovaci sroub na spojce, oba povolis a slapes na brzdu tak dlouho dokud ti prestanou jit bublinky do nadobky na brzd kapalinu ;)
Ty jo to je fikaný :)
Fikaný to je. Zítra to vyzkouším .Snad je to i funkční. :)[/quote]

Je to vyzkouseny :) a radi to dilenska prirucka ;)
Uživatelský avatar
zdenouch
Přispěvovatel
Příspěvky: 377
Registrován: 02 srp 2006, 19:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

špatné řarení- spojka

Příspěvek od zdenouch »

norok86 píše:
zdenouch píše:
Patrik Tile píše:Nasadis hadicku na odvzdusnovaci sroud LP brzdice a druhy konec na odvzdusnovaci sroub na spojce, oba povolis a slapes na brzdu tak dlouho dokud ti prestanou jit bublinky do nadobky na brzd kapalinu ;)
Ty jo to je fikaný :)
Fikaný to je. Zítra to vyzkouším .Snad je to i funkční. :)
Je to vyzkouseny :) a radi to dilenska prirucka ;)[/quote]

Dnes jsem odvzdušnil spojku. Spojka ale stále zabírá asi 5 cm od podlahy. Při řazení ji musím vyšlápnout až nadoraz abych zařadil. Nemá žádnej mrtvej bod a jde pěkně ztuha ale rabíra hrozně dole? Kde je problém? Lamela má jak jsem psal 8,3 mm! Pokud chci nechat jednohmotu kde je asi problém? Vyměnit lamelu? Prosím o pomoc :worthy:
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14463
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Standartní lamela má tloušťku 8.5mm, podle toho co popisuješ bych řekl že máš ko přítlačák.
Uživatelský avatar
zdenouch
Přispěvovatel
Příspěvky: 377
Registrován: 02 srp 2006, 19:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zdenouch »

Tomas.cz píše:Standartní lamela má tloušťku 8.5mm, podle toho co popisuješ bych řekl že máš ko přítlačák.
Jak píši nahoře měnil jsem spojku a mám tam ted komplet jednohmotu. Kde ti zabírá spojka? Kolik cm od pohlahy? Připadá mi, že 5 cm je hodně nízko? Možná to je v pořádku. Jezdil jsem dlouho na dvojhmotě s doslužujícím setrvákem. Spojku mám z Fábie TDI PD . Měnil jsem ji komplet i s vysouvací pákou co drží ložisko z Fabie. Není rozdíl ve vysouvacích pákách? Pokud jste to někdo měnil použil jste páku z O1 nebo F?
Naposledy upravil(a) zdenouch dne 01 kvě 2009, 07:48, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“