Spotřeba O1 tdi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Mikytdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 467
Registrován: 26 led 2007, 17:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Mikytdi »

ručička palivoměru klesa a klesa,ale jednu chvili jsem s ní měl problem,protože se pohybovala...nebyla stabilní ale hybala se a docela o dost měl jsem třeba 1/4 nadrže a hybala se ručička až do 2/4...mohlo by to mí taky na to vliv?čim to vubec je zpusobene?pohyb ručičky?
Volvo S60 D5 163KW BiTurbo
Fabia ATD 74KW
For fun Yamaha MT-09 2019
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

pohybom plavaku v nadrzi..ale PC to neprenasa realne ale brzdi to..aby ti to takto nelietalo. vacsinou to beha ked budiky nemaju signal o rychlosti. ale to beha o hodne viac...aj mne v OI beha rucicka ked prudko zatacam alebo jazdim dynamicky :D troška.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

Mikytdi píše:gumy nejaky klasicky 195/65/15 a spotřeba je jak podle PC tak podle tankování,je to stejný...
asi to tedy bude chtít to auto zkontrolovat , nastavení rozvodů , a kouknout na to Vagem
Mikytdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 467
Registrován: 26 led 2007, 17:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Mikytdi »

vag zadnou chybu nenasel,takže fakt už nevím...a jak poznam ze jsou spatne rozvody?
Volvo S60 D5 163KW BiTurbo
Fabia ATD 74KW
For fun Yamaha MT-09 2019
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

kontrolou nastavení, a projít měřené hodnoty ve vagu
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Mikytdi píše:ručička palivoměru klesa a klesa,ale jednu chvili jsem s ní měl problem,protože se pohybovala...nebyla stabilní ale hybala se a docela o dost měl jsem třeba 1/4 nadrže a hybala se ručička až do 2/4...mohlo by to mí taky na to vliv?čim to vubec je zpusobene?pohyb ručičky?
Tvoje auto by malo mat delenu nadrz teda 4 motion.Je to koli kardanu.Pri delenej nadrzi sa nafta prelieva z jednej polovice do druhej a plavak mas asi len v jednej.Ale ak sa mylim opravte ma.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Mikytdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 467
Registrován: 26 led 2007, 17:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Mikytdi »

tak to nevim jaka je tam přesně nadrž,ale mrknu na hodnoty přes vag zdali je vše v pořádku a uvidim...
Volvo S60 D5 163KW BiTurbo
Fabia ATD 74KW
For fun Yamaha MT-09 2019
Uživatelský avatar
Anas
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 19 zář 2007, 12:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubai & Jihlava

Příspěvek od Anas »

Ja kdys mam sance jed domu v klidu bez prikazky tak pod 6.0l (na PC) ale jinak moze preskocit nad 7l .. tak jsem se obaval ze mi to zere kdis jsem rovnal jak kluci jezdi na 4l .. ale 4x4 zere o neco vic, a ty mas o neco silnejsi motor nes ja, tak asi normalni..


Ja mam auto us vic nes 2 roky ale porad zere to stjne, a co Ty mas nove auto, nebo treba driv to zrano min a ted vic?
Skoda Octavia 4x4 1.9 TDI, 66KW, rv. 2002
Motor AGR
Dubai, U.A.E
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Mikytdi píše:vag zadnou chybu nenasel,takže fakt už nevím...a jak poznam ze jsou spatne rozvody?
Psal Ti zkontrolovat nastavení rozvodů... hlavně předvstřik... a to lze elegantně VAGem - TDIgraf :)
Jinak, že VAG nic nenašel neznamená, že nemůžeš mít špatnou váhu vzduchu a pod. Předpokládám, že jsi se pouze podíval na chybové hlášky... nicméně podívat VAGem může také znamenat NALOGOVAT (váhu, turbo atd.)... pokud nevíš jak, tak zde stačí hledat :D
GIV Variant TDi ???kW
Mikytdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 467
Registrován: 26 led 2007, 17:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Mikytdi »

nalogoval jsem a nic,ale rikas ty tak nikdy jsem s tdi grafem nikdy nedelal takze to budu muset nechat na nejakem odborníkovy,ktere se na to podívá a řekne sam...
jinak auto je z bazaru a puvod moc jasnej není...takže to chce pořádně prohlídnout..měl jsem to ve škodovce ale moc mi toho neřekli...
Volvo S60 D5 163KW BiTurbo
Fabia ATD 74KW
For fun Yamaha MT-09 2019
colorconceptGT
Přispěvovatel
Příspěvky: 173
Registrován: 08 srp 2007, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: KE SR

Příspěvek od colorconceptGT »

na PD ti TDi graf nepojde...
VW GOLF III VARIANT 1.9TDI COLORCONCEPT r.98
Richard Šurek
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 08 led 2008, 09:17
Odpovědi: 0

Rotačka j nejlepší

Příspěvek od Richard Šurek »

Klasické čerpadlo u 81kW ASV , průměr 5,5l i s pojížďkama po městě v zimě. Teď nově čip Cimbu - 97kW , spotřeba rovných 5l/100 ;) . S PD se moji známí pohybují kolem sedmičky .
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Bol som pri cipovani Octavie 2 Rs Tdi Pd 125Kw teraz ma okolo 140Kw a 385Nm ale spotreba isla hore o 1 liter.ked sme to predtym nahanali tak do tych 180 az 210Km/h nad 8,4l sme sa nedostali teraz to papa 9,4 tak to este pojdeme doladit.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

kde chodite na tu spotrebu 5L? sakra :( mam OI AGR a spotreba ratam nieco cez 6L ked jazdim jemne..ked to nahanam tak mam 7-8 bez problemov :(
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Richard Šurek
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 08 led 2008, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richard Šurek »

Motory 66 kW mají papírově větší průměrnou spotřebu (5,7) , 81 kW má papírově 5,1 . Asi efektivnější využití spálené nafty , řekl bych . Mrkni na Cimbu autosport.cz , poměrně pěkně popsáno i chiptuningem .
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“