A6 81kW TDI pada od 4tis ot. v zatahu do nouzaku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
A6 81kW TDI pada od 4tis ot. v zatahu do nouzaku
i po vymene vahy pada od 4tis v zatahu do nouzaku, studeny nechce startovat resp. trva mu to dlouho (zhavicky i vstriky jsou v poradku) nevite co by to mohlo jeste byt dalsiho ? Logy z jizdy jsem sem daval uz davno... bohuzel bez odezvy
predem dik za nejake nasmerovani
predem dik za nejake nasmerovani
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
1. startování může souviset s předvstřikem - zkontroluj Vagem nebo špatný startér nebo vyběhaný čerpadlo - zkus zvýšit startovací dávku a nebo všechno dohromady
2: padání do nouzáku je na 99% způsobeno zatuhlýma lopatkam ana turbu, na log jsem se nedíval, ale je to nejčastější na VGT
3: Je to úplně něco jiného, pak neplatí body 1 a 2.
2: padání do nouzáku je na 99% způsobeno zatuhlýma lopatkam ana turbu, na log jsem se nedíval, ale je to nejčastější na VGT
3: Je to úplně něco jiného, pak neplatí body 1 a 2.

Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
Jo predvstrik byl trosku rozhaseny. Budu ale delat brzo rozvody takze ho necham nastavit najednou. Zatuhly lopatky nebo zatuhla regulace? Regulace je totiz v poradku, abych nenechaval rozdelavat turbo zbytecne....cippis píše:1. startování může souviset s předvstřikem - zkontroluj Vagem nebo špatný startér nebo vyběhaný čerpadlo - zkus zvýšit startovací dávku a nebo všechno dohromady
2: padání do nouzáku je na 99% způsobeno zatuhlýma lopatkam ana turbu, na log jsem se nedíval, ale je to nejčastější na VGT
3: Je to úplně něco jiného, pak neplatí body 1 a 2.
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
Po nastartovani ti musi vijet regulacni tycka az nahoru, kdyz vyjede tak zkus rukou zda-li se nekde nesekano-fosil píše:Jo predvstrik byl trosku rozhaseny. Budu ale delat brzo rozvody takze ho necham nastavit najednou. Zatuhly lopatky nebo zatuhla regulace? Regulace je totiz v poradku, abych nenechaval rozdelavat turbo zbytecne....cippis píše:1. startování může souviset s předvstřikem - zkontroluj Vagem nebo špatný startér nebo vyběhaný čerpadlo - zkus zvýšit startovací dávku a nebo všechno dohromady
2: padání do nouzáku je na 99% způsobeno zatuhlýma lopatkam ana turbu, na log jsem se nedíval, ale je to nejčastější na VGT
3: Je to úplně něco jiného, pak neplatí body 1 a 2.

použij tlačítko "hledej", řešilo se to tady asi milionkrát, každý týden alespoň 7Xno-fosil píše:Jo predvstrik byl trosku rozhaseny. Budu ale delat brzo rozvody takze ho necham nastavit najednou. Zatuhly lopatky nebo zatuhla regulace? Regulace je totiz v poradku, abych nenechaval rozdelavat turbo zbytecne....cippis píše:1. startování může souviset s předvstřikem - zkontroluj Vagem nebo špatný startér nebo vyběhaný čerpadlo - zkus zvýšit startovací dávku a nebo všechno dohromady
2: padání do nouzáku je na 99% způsobeno zatuhlýma lopatkam ana turbu, na log jsem se nedíval, ale je to nejčastější na VGT
3: Je to úplně něco jiného, pak neplatí body 1 a 2.

Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
hledej co ?
cippis píše:hledej jasne... ale hledej CO ?no-fosil píše:
použij tlačítko "hledej", řešilo se to tady asi milionkrát, každý týden alespoň 7X
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
jo a jeste mi to nechce studene startovat
je pravda ze studene se mu moc nechce startovat, nevim jestli to s tim souvisi...cippis píše:padání do nouzáku, AFN.......
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
predvstrek ked za niekym skocis co ma vag nastavis rychlo, staci potocit trocha cerpadlom. pretoze je mimo ti to zrejme aj tazsie startuje. padanie do nudzaku = treba pozerat kolko to turbo tlaci a ako dlho, zrejme 1,5 a nezreguluje to dole a bude to asi seknute. ale to chce na vaga a podla toho.no-fosil píše:Jo predvstrik byl trosku rozhaseny. Budu ale delat brzo rozvody takze ho necham nastavit najednou. Zatuhly lopatky nebo zatuhla regulace? Regulace je totiz v poradku, abych nenechaval rozdelavat turbo zbytecne....cippis píše:1. startování může souviset s předvstřikem - zkontroluj Vagem nebo špatný startér nebo vyběhaný čerpadlo - zkus zvýšit startovací dávku a nebo všechno dohromady
2: padání do nouzáku je na 99% způsobeno zatuhlýma lopatkam ana turbu, na log jsem se nedíval, ale je to nejčastější na VGT
3: Je to úplně něco jiného, pak neplatí body 1 a 2.
GIV var asz 4mot upraveny