A6 81kW TDI pada od 4tis ot. v zatahu do nouzaku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
no-fosil
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 01 bře 2006, 00:33
Odpovědi: 0

A6 81kW TDI pada od 4tis ot. v zatahu do nouzaku

Příspěvek od no-fosil »

i po vymene vahy pada od 4tis v zatahu do nouzaku, studeny nechce startovat resp. trva mu to dlouho (zhavicky i vstriky jsou v poradku) nevite co by to mohlo jeste byt dalsiho ? Logy z jizdy jsem sem daval uz davno... bohuzel bez odezvy

predem dik za nejake nasmerovani
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
Uživatelský avatar
cippis
Přispěvovatel
Příspěvky: 615
Registrován: 23 led 2006, 21:02
Odpovědi: 0
Bydliště: okolo Prahy

Příspěvek od cippis »

1. startování může souviset s předvstřikem - zkontroluj Vagem nebo špatný startér nebo vyběhaný čerpadlo - zkus zvýšit startovací dávku a nebo všechno dohromady

2: padání do nouzáku je na 99% způsobeno zatuhlýma lopatkam ana turbu, na log jsem se nedíval, ale je to nejčastější na VGT

3: Je to úplně něco jiného, pak neplatí body 1 a 2. (LOL)
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
no-fosil
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 01 bře 2006, 00:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od no-fosil »

cippis píše:1. startování může souviset s předvstřikem - zkontroluj Vagem nebo špatný startér nebo vyběhaný čerpadlo - zkus zvýšit startovací dávku a nebo všechno dohromady

2: padání do nouzáku je na 99% způsobeno zatuhlýma lopatkam ana turbu, na log jsem se nedíval, ale je to nejčastější na VGT

3: Je to úplně něco jiného, pak neplatí body 1 a 2. (LOL)
Jo predvstrik byl trosku rozhaseny. Budu ale delat brzo rozvody takze ho necham nastavit najednou. Zatuhly lopatky nebo zatuhla regulace? Regulace je totiz v poradku, abych nenechaval rozdelavat turbo zbytecne....
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
norok86
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Registrován: 13 led 2009, 15:09
Odpovědi: 0
Bydliště: usti nad labem

Příspěvek od norok86 »

no-fosil píše:
cippis píše:1. startování může souviset s předvstřikem - zkontroluj Vagem nebo špatný startér nebo vyběhaný čerpadlo - zkus zvýšit startovací dávku a nebo všechno dohromady

2: padání do nouzáku je na 99% způsobeno zatuhlýma lopatkam ana turbu, na log jsem se nedíval, ale je to nejčastější na VGT

3: Je to úplně něco jiného, pak neplatí body 1 a 2. (LOL)
Jo predvstrik byl trosku rozhaseny. Budu ale delat brzo rozvody takze ho necham nastavit najednou. Zatuhly lopatky nebo zatuhla regulace? Regulace je totiz v poradku, abych nenechaval rozdelavat turbo zbytecne....
Po nastartovani ti musi vijet regulacni tycka az nahoru, kdyz vyjede tak zkus rukou zda-li se nekde neseka ;)
Uživatelský avatar
cippis
Přispěvovatel
Příspěvky: 615
Registrován: 23 led 2006, 21:02
Odpovědi: 0
Bydliště: okolo Prahy

Příspěvek od cippis »

no-fosil píše:
cippis píše:1. startování může souviset s předvstřikem - zkontroluj Vagem nebo špatný startér nebo vyběhaný čerpadlo - zkus zvýšit startovací dávku a nebo všechno dohromady

2: padání do nouzáku je na 99% způsobeno zatuhlýma lopatkam ana turbu, na log jsem se nedíval, ale je to nejčastější na VGT

3: Je to úplně něco jiného, pak neplatí body 1 a 2. (LOL)
Jo predvstrik byl trosku rozhaseny. Budu ale delat brzo rozvody takze ho necham nastavit najednou. Zatuhly lopatky nebo zatuhla regulace? Regulace je totiz v poradku, abych nenechaval rozdelavat turbo zbytecne....
použij tlačítko "hledej", řešilo se to tady asi milionkrát, každý týden alespoň 7X (rofl)
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
no-fosil
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 01 bře 2006, 00:33
Odpovědi: 0

hledej co ?

Příspěvek od no-fosil »

cippis píše:
no-fosil píše:
použij tlačítko "hledej", řešilo se to tady asi milionkrát, každý týden alespoň 7X (rofl)
hledej jasne... ale hledej CO ? (LOL)
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
Uživatelský avatar
cippis
Přispěvovatel
Příspěvky: 615
Registrován: 23 led 2006, 21:02
Odpovědi: 0
Bydliště: okolo Prahy

Příspěvek od cippis »

padání do nouzáku, AFN.......
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
no-fosil
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 01 bře 2006, 00:33
Odpovědi: 0

jo a jeste mi to nechce studene startovat

Příspěvek od no-fosil »

cippis píše:padání do nouzáku, AFN.......
je pravda ze studene se mu moc nechce startovat, nevim jestli to s tim souvisi...
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

no-fosil píše:
cippis píše:1. startování může souviset s předvstřikem - zkontroluj Vagem nebo špatný startér nebo vyběhaný čerpadlo - zkus zvýšit startovací dávku a nebo všechno dohromady

2: padání do nouzáku je na 99% způsobeno zatuhlýma lopatkam ana turbu, na log jsem se nedíval, ale je to nejčastější na VGT

3: Je to úplně něco jiného, pak neplatí body 1 a 2. (LOL)
Jo predvstrik byl trosku rozhaseny. Budu ale delat brzo rozvody takze ho necham nastavit najednou. Zatuhly lopatky nebo zatuhla regulace? Regulace je totiz v poradku, abych nenechaval rozdelavat turbo zbytecne....
predvstrek ked za niekym skocis co ma vag nastavis rychlo, staci potocit trocha cerpadlom. pretoze je mimo ti to zrejme aj tazsie startuje. padanie do nudzaku = treba pozerat kolko to turbo tlaci a ako dlho, zrejme 1,5 a nezreguluje to dole a bude to asi seknute. ale to chce na vaga a podla toho.
GIV var asz 4mot upraveny
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“