Problémy s Octavia II 2.0 TDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
VajcoI
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 18 zář 2006, 14:21
Odpovědi: 0

Problémy s Octavia II 2.0 TDI

Příspěvek od VajcoI »

Mám problém se startování u OII, 2.0 TDI. Ráno mi startér protočí tak 10x než mi to chytne. Taky mi to v nižších otáčkách houpe a při záběru škube. V servisu nevědí co s tím. Už mi vyměnili váhu, klapku, vstřiky, překroužkovali to a pořád to samý. Nesetkal jste se s tim někdo. Dík.
OII, 2.0 TDI - BKD (tušim)
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Řekl bych, že "zapadá nafta". Kolik to má najeto, že to překroužkovali?
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

co tam mas za motor ? kod motora ?
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

Prekrúžkovali? Idioti. Len to auto kazia. Originál je originál a keď sa v tom nejakí dementi hrabú, už to nikdy nebude ono. Nenechal by som ich to urobiť. Ak problém s ranným štartovaním u OII videli na zlé krúžky, tak to nič iné ako banda debilov nebude. Že by nejaký autorizovaný servis? :)
VajcoI
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 18 zář 2006, 14:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od VajcoI »

Motor je BKD (tušim) nebo ňáká podobná kombinace, 2.0 TDI. Na diagnostice to ukazuje malý tlak v 2. válci. Předtím to byla váha, pak klapka, pak vstřiky a všechno už je vyměněný a pořád to blbne. Nestartuje a škube:-(
OII, 2.0 TDI - BKD (tušim)
VajcoI
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 18 zář 2006, 14:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od VajcoI »

Jo a najeto to má 145000, v prosinci bude 2 roky v provozu. Jsem 1. majitel a kupoval jsem v německu. Většinu (asi 90 %) jsem najel po dálnici na dálkovejch trasách (Kaiserslautern - Litoměřice).
OII, 2.0 TDI - BKD (tušim)
vwphun
Přispěvovatel
Příspěvky: 509
Registrován: 23 led 2006, 14:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od vwphun »

Slyšel jsem už i o výměně motoru OII v rámci garance.
VajcoI
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 18 zář 2006, 14:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od VajcoI »

Tak to by bylo asi to nejlepší, co by mě potkalo. Protože, jestli to půjde tímhle tempem dál, tak mi ho vyměněj postupně celej z náhradních dílů a to asi nebude to pravý ořechový.
OII, 2.0 TDI - BKD (tušim)
vwphun
Přispěvovatel
Příspěvky: 509
Registrován: 23 led 2006, 14:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od vwphun »

vwphun píše:Slyšel jsem už i o výměně motoru OII v rámci garance.
Ale byly asi vůle v klikovým mechanismu nebo něco podobného, protože motor klepal.
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

At zkusijou přehrát soft. u některých 2.0tdi byli spatný softy a auto v určitých otáčkách trofu škubalo. a 2.0tdi startuje trochu dýl..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
VajcoI
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 18 zář 2006, 14:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od VajcoI »

Co to je trochu dýl??? Na začátku to startovalo na 1. cvrknutí. Jak za studena, tak za tepla. Teď to točí tak 5-7 vteřin a to je nepřípustné.
OII, 2.0 TDI - BKD (tušim)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“