řídicí ventil vzduchu plnícího tlaku (N249) problém

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
minikcars
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 21 říj 2007, 12:52
Odpovědi: 0

řídicí ventil vzduchu plnícího tlaku (N249) problém

Příspěvek od minikcars »

Prosím o pomoc mám Golf V 1.4TSi a v paměti závad je: řídicí ventil vzduchu plnícího tlaku (N249) mechanická chyba... neporadil by někdo?Kde ho vůbec hledat nebo jak tento problém řešit,moc děkuju!
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

a ako ide auto?
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
minikcars
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 21 říj 2007, 12:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od minikcars »

Než se rozsvítí chyba na budíkách tak jede super,ale i po rozsvícení jede hezky,ale né tak jako před tím...Je to rok 2008 Golf V GT-sport 1.4TSi 104kW je tam těch ventilů mraky tak ani nevín který to je.
KARLIN80
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 22 říj 2008, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: BA

Příspěvek od KARLIN80 »

no predpokladám že to je ten priemo na turbe ale neviem to na isto ,iný som si tam nevšimol ,no v prvom rade cez test akčných členov -pož.=skutoč.hodnota a dalej za jazdy ako zreguluje tlak a kolko má tlačiť ..
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“