spotreba s powerboxem a bez - velky rozdil !

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
forgi
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 23 čer 2007, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemsova,SK

Příspěvek od forgi »

Cupra to čumím ako vieš jazdit :)
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

forgi píše:Cupra to čumím ako vieš jazdit :)
dik,ale aj ty vies...zo par krat som sa s tebou viezol a vzdy som bol prekvapeny aka super spotreba,hoci iny styl jazdy ako chodim ja...(ale nehovorim ze pomaly) ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
forgi
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 23 čer 2007, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemsova,SK

Příspěvek od forgi »

221 HP a nie celkom pomala jazda pri spotrebe 6,2 na 4X4 je celkom super a neriesem či malo alebo vela ci palubak ukazuje dobre alebo zle. viem kolko naleje nafty a vydim kolko urazim KM. ;)
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

forgi píše:221 HP a nie celkom pomala jazda pri spotrebe 6,2 na 4X4 je celkom super a neriesem či malo alebo vela ci palubak ukazuje dobre alebo zle. viem kolko naleje nafty a vydim kolko urazim KM. ;)
ono je to pekne...(kto umi ten umi)aj ja jazdim na passate 1600 kg 180 hp cca za 5,5 a veri mi to mozno 10 percent tu na fore... ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
no-fosil
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 01 bře 2006, 00:33
Odpovědi: 0

smichany typ provozu

Příspěvek od no-fosil »

redleon píše:Fosil: chci se zeptat kolik se ti vejde do nádrže nafty a kde jezdíš? ujedeš 1800km po městě? nebo jezdíš dálky?
jezdim vetsinou kratke rano 30km vecer 30km mezi vesnicemi u jednoho vetsiho mesta. Dal pak 200-400 km behem jednoho dne. Klicove je ze nesmim moc spechat na dalnici tedy omezeni a samozrejme sleduju spotrebu, casto vyrazuju a dojizdim.
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Re: smichany typ provozu

Příspěvek od MirekX »

redleon píše:Fosil: chci se zeptat kolik se ti vejde do nádrže nafty a kde jezdíš? ujedeš 1800km po městě? nebo jezdíš dálky?
je úplně jedno, jak jezdí,protože výsledek, který tady píše se nezakládá na věrohodném měření.
Palubní počítače spotřeby ukazují ne vždy pravdu. A pokud se na motoru udělají úpravy jako výměna trysek nebo instalace powerboxu, tak je jasný, že naměřená spotřeba není pravdivá. Při dotazu kolik se najede na natankované množství je odpověď, že se to nesleduje,neměří.
Pánové,co jezdí a A6 za 4 litry, nechci vám brát vaše nadšení ani vám nijak nezávidím. Jen říkám, že to není pravda. :) Za 4 se dá jet s octou velmi opatrnou jízdou na hranici rychlostních limitů, ale ne dlouhodobý průměr :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
no-fosil
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 01 bře 2006, 00:33
Odpovědi: 0

Re: smichany typ provozu

Příspěvek od no-fosil »

MirekX píše:
redleon píše:Fosil: chci se zeptat kolik se ti vejde do nádrže nafty a kde jezdíš? ujedeš 1800km po městě? nebo jezdíš dálky?
Palubní počítače spotřeby ukazují ne vždy pravdu. A pokud se na motoru udělají úpravy jako výměna trysek nebo instalace powerboxu, tak je jasný, že naměřená spotřeba není pravdivá. Při dotazu kolik se najede na natankované množství je odpověď, že se to nesleduje,neměří.
Pánové,co jezdí a A6 za 4 litry, nechci vám brát vaše nadšení ani vám nijak nezávidím. Jen říkám, že to není pravda. :) Za 4 se dá jet s octou velmi opatrnou jízdou na hranici rychlostních limitů, ale ne dlouhodobý průměr :)
zatim jsem se na 4 nedostal ale pouze na 4.4L (tech 4.3L bylo jen kratkodobe). Dojezd na jednu nadrz jsem take napsal a te spotrebe vicemene odpovida.
Pripoustim ze zde presto muze byt chybicka +/- 0.2L/100km, tu vsak bohuzel nezjistime
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
Uživatelský avatar
riki18
Přispěvovatel
Příspěvky: 263
Registrován: 23 bře 2007, 21:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Trencin

Příspěvek od riki18 »

cupra píše:
forgi píše:221 HP a nie celkom pomala jazda pri spotrebe 6,2 na 4X4 je celkom super a neriesem či malo alebo vela ci palubak ukazuje dobre alebo zle. viem kolko naleje nafty a vydim kolko urazim KM. ;)
ono je to pekne...(kto umi ten umi)aj ja jazdim na passate 1600 kg 180 hp cca za 5,5 a veri mi to mozno 10 percent tu na fore... ;)
Vsak nechapem co sa to tu rozobera, kua natankujem plnu, vyjazdim, natankujem plnu a vyrata sa spotreba. Porovna sa palubak a mame 2 rozdielny cisla. Riesit ... typu kolko si presiel na nadrz ked mas 4,2 L a pod...co sme deti?

Cupra, viem ze dokazes nemozne...Forgiho auto je raketa so spotrebou nic, moje nieco podobne...co viac k tejto teme dokazete napisat?
Passat B6 1.9TDi 130HP 201 HP a 477 Nm :-) Hybrid turbo, big IC, AL vstreky, DQS prevodovka z 2.5 tdi, ostra vacka, vyfuk, sanie by AMA, Profi soft,
400m - 15,3 sek
Na predaj!

Suzuki Intruder 1800 VZR 125k, 160Nm :-))
Audi B7 3.0 tdi 275Hp 559Nm
Romulus
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 25 srp 2007, 12:18
Odpovědi: 0
Bydliště: praha

Příspěvek od Romulus »

velice zaujímavá debata sám mám pod 5l jedině po cestě cca 100km konstantní rychlostí a po dálnici, ale co mě zaujalo nejvíc z těch připomínek- Jak může někdo nafoukat gumy na 3,5bar kvůli snížení spotřeby!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jezdí na tom někdo? nebo to bylo myšleno co by kdy by...
oIc ASV
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

Romulus píše:velice zaujímavá debata sám mám pod 5l jedině po cestě cca 100km konstantní rychlostí a po dálnici, ale co mě zaujalo nejvíc z těch připomínek- Jak může někdo nafoukat gumy na 3,5bar kvůli snížení spotřeby!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jezdí na tom někdo? nebo to bylo myšleno co by kdy by...
pod 5 je ok ..aj pri beznom nenasilnom jazdeni. ale normalne jazdenie za 3.7 ... uz musi byt uuulet.
GIV var asz 4mot upraveny
no-fosil
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 01 bře 2006, 00:33
Odpovědi: 0

JA MAM nafoukano na 3.5bar

Příspěvek od no-fosil »

Romulus píše:velice zaujímavá debata sám mám pod 5l jedině po cestě cca 100km konstantní rychlostí a po dálnici, ale co mě zaujalo nejvíc z těch připomínek- Jak může někdo nafoukat gumy na 3,5bar kvůli snížení spotřeby!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jezdí na tom někdo? nebo to bylo myšleno co by kdy by...
zadny coby kdyby.
Je to udaj napsany na pneu jako max. povoleny tlak.
Podobne jako ve vytahu max. zatez tam bude jeste velmi slusna rezerva.
Vyssi tlak v pneu ke snizeni spotreby je klasika....
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: JA MAM nafoukano na 3.5bar

Příspěvek od turbo kamna power »

no-fosil píše:
Romulus píše:velice zaujímavá debata sám mám pod 5l jedině po cestě cca 100km konstantní rychlostí a po dálnici, ale co mě zaujalo nejvíc z těch připomínek- Jak může někdo nafoukat gumy na 3,5bar kvůli snížení spotřeby!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jezdí na tom někdo? nebo to bylo myšleno co by kdy by...
zadny coby kdyby.
Je to udaj napsany na pneu jako max. povoleny tlak.
Podobne jako ve vytahu max. zatez tam bude jeste velmi slusna rezerva.
Vyssi tlak v pneu ke snizeni spotreby je klasika....
tak to seš dobrej kůň, že na tom jezdíš (crazy)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
no-fosil
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 01 bře 2006, 00:33
Odpovědi: 0

Re: JA MAM nafoukano na 3.5bar

Příspěvek od no-fosil »

turbo kamna power píše: tak to seš dobrej kůň, že na tom jezdíš (crazy)

proc ? je to uuupne noumaaaaniii...

Naprosto zadny problem. Vyrobce pneu neni TRUBKA aby na pneu psal nejaky nesmyslny udaj ze ano.
V diskusnich forech zamerenych na uspornou jizdu (USA atd.) je to naprosto bezna vec. Znam i par lidi u nas co to takhle provozujou.
Jizda je naprosto v pohode.
Mozna tam ale prilezitostne lupnu DUSIK aby se to ve velkych vedrech nenatlakovalo zbytecne navic.
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
Uživatelský avatar
6danthe6
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 24 čer 2009, 12:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Piešťany

Příspěvek od 6danthe6 »

tak to je volovina ja mam chip a jazdim normal na5,4 a ked nakladam tak okolo 8,1 a to mam 1,9tdi pd cca 140hp
no-fosil
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 01 bře 2006, 00:33
Odpovědi: 0

to je naprosto normalni

Příspěvek od no-fosil »

6danthe6 píše:tak to je volovina ja mam chip a jazdim normal na5,4 a ked nakladam tak okolo 8,1 a to mam 1,9tdi pd cca 140hp
Toje naprosto normalni PDcka jsou pro vyrobce daleko levnejsi na vyrobu ovsem, choulostivejsi na provoz i kvalitu nafty a hlavne o hodne drazsi na opravy (vstriky, vysokotlak atd.) a take maji vyssi spotrebu.
Proste vsechno tohle je v zajmu vyrobcu aut a dalsich monopolistu....

Je to jeden z vicero duvodu proc jsem PDcko nechtel
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“