
spotreba s powerboxem a bez - velky rozdil !
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ono je to pekne...(kto umi ten umi)aj ja jazdim na passate 1600 kg 180 hp cca za 5,5 a veri mi to mozno 10 percent tu na fore...forgi píše:221 HP a nie celkom pomala jazda pri spotrebe 6,2 na 4X4 je celkom super a neriesem či malo alebo vela ci palubak ukazuje dobre alebo zle. viem kolko naleje nafty a vydim kolko urazim KM.

BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
smichany typ provozu
jezdim vetsinou kratke rano 30km vecer 30km mezi vesnicemi u jednoho vetsiho mesta. Dal pak 200-400 km behem jednoho dne. Klicove je ze nesmim moc spechat na dalnici tedy omezeni a samozrejme sleduju spotrebu, casto vyrazuju a dojizdim.redleon píše:Fosil: chci se zeptat kolik se ti vejde do nádrže nafty a kde jezdíš? ujedeš 1800km po městě? nebo jezdíš dálky?
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
Re: smichany typ provozu
je úplně jedno, jak jezdí,protože výsledek, který tady píše se nezakládá na věrohodném měření.redleon píše:Fosil: chci se zeptat kolik se ti vejde do nádrže nafty a kde jezdíš? ujedeš 1800km po městě? nebo jezdíš dálky?
Palubní počítače spotřeby ukazují ne vždy pravdu. A pokud se na motoru udělají úpravy jako výměna trysek nebo instalace powerboxu, tak je jasný, že naměřená spotřeba není pravdivá. Při dotazu kolik se najede na natankované množství je odpověď, že se to nesleduje,neměří.
Pánové,co jezdí a A6 za 4 litry, nechci vám brát vaše nadšení ani vám nijak nezávidím. Jen říkám, že to není pravda.


Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Re: smichany typ provozu
zatim jsem se na 4 nedostal ale pouze na 4.4L (tech 4.3L bylo jen kratkodobe). Dojezd na jednu nadrz jsem take napsal a te spotrebe vicemene odpovida.MirekX píše:Palubní počítače spotřeby ukazují ne vždy pravdu. A pokud se na motoru udělají úpravy jako výměna trysek nebo instalace powerboxu, tak je jasný, že naměřená spotřeba není pravdivá. Při dotazu kolik se najede na natankované množství je odpověď, že se to nesleduje,neměří.redleon píše:Fosil: chci se zeptat kolik se ti vejde do nádrže nafty a kde jezdíš? ujedeš 1800km po městě? nebo jezdíš dálky?
Pánové,co jezdí a A6 za 4 litry, nechci vám brát vaše nadšení ani vám nijak nezávidím. Jen říkám, že to není pravda.Za 4 se dá jet s octou velmi opatrnou jízdou na hranici rychlostních limitů, ale ne dlouhodobý průměr
Pripoustim ze zde presto muze byt chybicka +/- 0.2L/100km, tu vsak bohuzel nezjistime
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
Vsak nechapem co sa to tu rozobera, kua natankujem plnu, vyjazdim, natankujem plnu a vyrata sa spotreba. Porovna sa palubak a mame 2 rozdielny cisla. Riesit ... typu kolko si presiel na nadrz ked mas 4,2 L a pod...co sme deti?cupra píše:ono je to pekne...(kto umi ten umi)aj ja jazdim na passate 1600 kg 180 hp cca za 5,5 a veri mi to mozno 10 percent tu na fore...forgi píše:221 HP a nie celkom pomala jazda pri spotrebe 6,2 na 4X4 je celkom super a neriesem či malo alebo vela ci palubak ukazuje dobre alebo zle. viem kolko naleje nafty a vydim kolko urazim KM.
Cupra, viem ze dokazes nemozne...Forgiho auto je raketa so spotrebou nic, moje nieco podobne...co viac k tejto teme dokazete napisat?
Passat B6 1.9TDi 130HP 201 HP a 477 Nm
Hybrid turbo, big IC, AL vstreky, DQS prevodovka z 2.5 tdi, ostra vacka, vyfuk, sanie by AMA, Profi soft,
400m - 15,3 sek
Na predaj!
Suzuki Intruder 1800 VZR 125k, 160Nm
)
Audi B7 3.0 tdi 275Hp 559Nm

400m - 15,3 sek
Na predaj!
Suzuki Intruder 1800 VZR 125k, 160Nm

Audi B7 3.0 tdi 275Hp 559Nm
pod 5 je ok ..aj pri beznom nenasilnom jazdeni. ale normalne jazdenie za 3.7 ... uz musi byt uuulet.Romulus píše:velice zaujímavá debata sám mám pod 5l jedině po cestě cca 100km konstantní rychlostí a po dálnici, ale co mě zaujalo nejvíc z těch připomínek- Jak může někdo nafoukat gumy na 3,5bar kvůli snížení spotřeby!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jezdí na tom někdo? nebo to bylo myšleno co by kdy by...
GIV var asz 4mot upraveny
JA MAM nafoukano na 3.5bar
zadny coby kdyby.Romulus píše:velice zaujímavá debata sám mám pod 5l jedině po cestě cca 100km konstantní rychlostí a po dálnici, ale co mě zaujalo nejvíc z těch připomínek- Jak může někdo nafoukat gumy na 3,5bar kvůli snížení spotřeby!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jezdí na tom někdo? nebo to bylo myšleno co by kdy by...
Je to udaj napsany na pneu jako max. povoleny tlak.
Podobne jako ve vytahu max. zatez tam bude jeste velmi slusna rezerva.
Vyssi tlak v pneu ke snizeni spotreby je klasika....
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Re: JA MAM nafoukano na 3.5bar
tak to seš dobrej kůň, že na tom jezdíšno-fosil píše:zadny coby kdyby.Romulus píše:velice zaujímavá debata sám mám pod 5l jedině po cestě cca 100km konstantní rychlostí a po dálnici, ale co mě zaujalo nejvíc z těch připomínek- Jak může někdo nafoukat gumy na 3,5bar kvůli snížení spotřeby!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jezdí na tom někdo? nebo to bylo myšleno co by kdy by...
Je to udaj napsany na pneu jako max. povoleny tlak.
Podobne jako ve vytahu max. zatez tam bude jeste velmi slusna rezerva.
Vyssi tlak v pneu ke snizeni spotreby je klasika....

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Re: JA MAM nafoukano na 3.5bar
turbo kamna power píše: tak to seš dobrej kůň, že na tom jezdíš
proc ? je to uuupne noumaaaaniii...
Naprosto zadny problem. Vyrobce pneu neni TRUBKA aby na pneu psal nejaky nesmyslny udaj ze ano.
V diskusnich forech zamerenych na uspornou jizdu (USA atd.) je to naprosto bezna vec. Znam i par lidi u nas co to takhle provozujou.
Jizda je naprosto v pohode.
Mozna tam ale prilezitostne lupnu DUSIK aby se to ve velkych vedrech nenatlakovalo zbytecne navic.
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
to je naprosto normalni
Toje naprosto normalni PDcka jsou pro vyrobce daleko levnejsi na vyrobu ovsem, choulostivejsi na provoz i kvalitu nafty a hlavne o hodne drazsi na opravy (vstriky, vysokotlak atd.) a take maji vyssi spotrebu.6danthe6 píše:tak to je volovina ja mam chip a jazdim normal na5,4 a ked nakladam tak okolo 8,1 a to mam 1,9tdi pd cca 140hp
Proste vsechno tohle je v zajmu vyrobcu aut a dalsich monopolistu....
Je to jeden z vicero duvodu proc jsem PDcko nechtel
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)