
Prasklá hlava
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 109
- Registrován: 14 říj 2006, 08:36
- Bydliště: Pilsen; Czech republic
Prasklá hlava
Čau, měl bych dotaz jak poznat prasklou hlavu na autě? Myslím nějaké zaručené triky bez přístrojů. Prostě když jdete do bazaru koupit auto tzn. minumum času a sundat hlavu vás nenechejí 

Audi A6 2.5TDI, 103kW, r.v.1995
(Citroën C15 1.8D,r.v.1997,arbeit-CAR)
(Citroën C15 1.8D,r.v.1997,arbeit-CAR)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 109
- Registrován: 14 říj 2006, 08:36
- Bydliště: Pilsen; Czech republic
Ono Huml ma pravdu pokial ti to tlakuje a vari tak pricinu urcis az ked demontujes hlavu a skontrolujes tesnenie, rovnost povrchu dosadacej plochy hlavy, prip. ju das otlakovat. A to si musis uvedomit aj tu moznost ze ti tlakuje (chladiacu sustavu) a vrie aj napriek tomu ze hlava a tesnenie su OK ale je prasknuta vlozka (valec) ako sa mi to uz stalo u Felicie MPI.
U tej felde to malo nasledujuce priznaky. Voda v oleji nebola. Vsetko fungovalo normalne myslim starty atd. Motor bezal krasne ked bol studeny vsetko OK voda nemizla. Zohral som ho na 90C furt OK a pochvilke (ked sa vplyvom teplotnej roztaznosti materialu prasklinka roztvorila) z jednej gejzir jak v Herlanoch. Proste znicoho nic naraz z vyrovnavacej nadobky vystrekol gejzir asi tak 60 az 80cm vysoky.