Zvýšení výkonu motoru HDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No právě,že do tohohle auta by se dal namontovat jedině tenhle motor 2,0HDi 80kw známý třeba z xantie,nebo Xsary.
S převodovkou by nebyl problém,jen má jiný převodový poměr,má delší 5ku,a navíc silnější verze má hydraulicky ovládanou spojku,slabší jí má ovládanou mechanicky.
P.S:Můžeš tam ještě namontoval 1,6HDi 66kw
ale pochybujii,že o takový motor stojíš.
S převodovkou by nebyl problém,jen má jiný převodový poměr,má delší 5ku,a navíc silnější verze má hydraulicky ovládanou spojku,slabší jí má ovládanou mechanicky.
P.S:Můžeš tam ještě namontoval 1,6HDi 66kw

Renault Master 2,5dCi 100k 09" "Lenochod"
Bývalý zapřísáhlý Citroenář a řidič náklaďáku,teď už jen Pražský dodávkář
Bývalý zapřísáhlý Citroenář a řidič náklaďáku,teď už jen Pražský dodávkář
No 66kW nemusíš montovat, ten je tam v základuJiRaY píše:No právě,že do tohohle auta by se dal namontovat jedině tenhle motor 2,0HDi 80kw známý třeba z xantie,nebo Xsary.
S převodovkou by nebyl problém,jen má jiný převodový poměr,má delší 5ku,a navíc silnější verze má hydraulicky ovládanou spojku,slabší jí má ovládanou mechanicky.
P.S:Můžeš tam ještě namontoval 1,6HDi 66kwale pochybujii,že o takový motor stojíš.

Citroen Berlingo 1,6hdi 66kW
2,0hdi 66kW(90koní) po čipu se dostaneš na 110 koní
Ale určitě by silnější motor byl zajímavější, někde jsem psal co jde vše udělat a byla by to pecka, ale tak 100tis.
Hřídel (Ostrá vačka) 5tis
Písty (kované) 18tis
Pístní kroužky ------
Ojnice 28tis
Svody sání 10tis
Výfuk (ovál 2x2) 15tis
Turbo 25tis
ale berlingo má velký odpor vzduchu, takže se to nesmí přehánět

jinak odhady jsou cca kolem 140PS-160PS
Jo a hlavně důležitá věc je ta, že by se nic nemělo posrat jak u čipování,
prostě se vymění kus za kvalitnější kus, aby vydržel ten výkon.

klasické turbo má fluidní ložiska/ profi turbo má kuličkové ložiska
a jde si ještě namyslet jestli rychlý start nebo vyšší max. rychlost atd.
Tak na to ti neodpovím,samozřejmě že dala,ale bejt tebou bych to nehrotil,pokud nutně musíš čipovat,tak bych to čipnul na 110 koní-80kw,a finito.
Na www.citroeny.cz je v sekci berlingo pár lidí,co jsou po čipu na 80kw,a plná spokojenost,poptej se jich.
Na www.citroeny.cz je v sekci berlingo pár lidí,co jsou po čipu na 80kw,a plná spokojenost,poptej se jich.
Renault Master 2,5dCi 100k 09" "Lenochod"
Bývalý zapřísáhlý Citroenář a řidič náklaďáku,teď už jen Pražský dodávkář
Bývalý zapřísáhlý Citroenář a řidič náklaďáku,teď už jen Pražský dodávkář
jj s tím silnějším motorem jsem to bral jen teoreticky. To kdyby třeba jsem rozbil neopravitelně svůj motor tak jako alternativu pokud by byl nějaký solidní 80 kW. Vzhledově vypadadá tak 80tka úplně stejně jako 66tka. Jinak chip je dobré řešení, časem si ho nechám udělat, ale potřebuju nějaké reference na dobrého machra co si s tím pohraje a ne jen aby mi někdo nahrál něco staženého z netu.
Ja bych ty francouze vubec neupravoval, samotnej motor se sere už v serii a žadna kvalita a spolehlivost. Když chces výkon tak si tam nacpy treba 130konovou pumpicku s vw. Nebo si kup T4 2,5TDI stoho vystavis 200 kobyl v klidu, a nepocitej stim že ti bude brat 5 litru, v klidu tak 6,5-7 když das kopr tak 15l v pohode. Nebo si kup vw cady, je vtom SDI, tak si koupis spodek s TDI jen písty, hlavu nechas, oturbís, coler davat nemusis das jednotku s TDI treba i scipem a na STK das akorat saní a puvodní jednotku SDI. Prevodovku koupis TDI a spojku jednohmotu s VR6 nebo 1Z. Svara to takhle má už 5 let, a vsechny francouzký pastiky na dalnici uhoní a Ople taky, naký schnilý Comba s Isuzu motorem , kerej žadnej zazrak nejni. Má v tom zhruba 130 koní, trysky sprint 764,coler a soft pro ASV s delsí dobou vstriku. Tak vy co mate francouzký žehlicky, tak kdyby jste na dalnici potkaly stríbrný Cady s xenonama tak radsí zmisteTomas.cz píše:Právě jednohmotu určitě zachovat!

