AR 166 2.4 Jtd - 400 otáček a motor vypne
Moderátoři: šulda, Moderátoři
AR 166 2.4 Jtd - 400 otáček a motor vypne
Nemáte někdo s tímto zkušenost?Když motor vytočím bez záteže na neutrál, klidně i na těch 5000 otč/min, nic se neděje.Je-li ale auto v zátěži, nejsem ho schopen vytočit ani na těch 4000 otáček.Motor prostě vypne, rozsvítí se všechny kontrolky včetně vstřiku a konec.Musím auto zastavit a po chvilce zase nastartovat - jede dál.Poradí mi někdo kde by mohl být zakopaný pes?Palivový filtr je vyměněný, takže tam problém nebude, ani v naftě.
Alfa, to je máslíčko
Alfa, bav se s přáteli
Alfa, bav se s přáteli
-
autickar21
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 466
- Registrován: 06 srp 2009, 13:09
- Bydliště: Slovensko
No už podruhé mi vyčistily nějaké sítko z čerpadla, byly tam nějaké nánosy nečistoty.Ještě jsem to po vyčištění pořádně neprotáhl, takže nevím jestli to nebylo tím.Snímač tlaku paliva jsem taky vyměnil už dávno-bohužel to nepomohlo.Diagnostika (Bosch)ukázala snad snímač otáček klikové hřídele,ale prý to byla sporadická závada, po smazání se neobjevila.Takže to protáhnu a jestli to udělá znova, tak se to bude měřit za jízdy.Děkuji za nabídku na dignostiku, zkusím to ještě vyřešit tady v servise a jestli to nepomůže, tád bych využil tvé pomoci.Je ale zajímavé, že to udělá pouze při zátěži.Na neutrál to můžu točit kolik chci a nic se neděje.
Alfa, to je máslíčko
Alfa, bav se s přáteli
Alfa, bav se s přáteli
Snimac tlaku paliva a regulator tlaku paliva su 2 rozdielne veci. Ale to by diagnostika ukazala. Na volnobeh nepotrebuje tolko stavy ako v zatazi. Neviem ako 166,ale 156 ma na prirube palivoveho filtra taku gulicku. Je to myslim na 17 kluc. Reguluje to prepad. Niekedy zadrhava a nestiha behat. Pod nou je pruzinka. Skus to pozriet.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
Či nebudeš mať pekný bordel v nádrži. Stáva sa, ak sa leje nafta z bandasiek. Mal som na Golfe a musel som vybrať nádrž a prepláchnuť. Neuveriteľné, koľko sa tam môže nájsť sajrajtu. Takisto pokiaľ bolo nezaťažené, všetko ok, akonáhle šlo do záťaže, koniec.
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
Robilo to aj pri plnej nadrzi?Non1 píše:Či nebudeš mať pekný bordel v nádrži. Stáva sa, ak sa leje nafta z bandasiek. Mal som na Golfe a musel som vybrať nádrž a prepláchnuť. Neuveriteľné, koľko sa tam môže nájsť sajrajtu. Takisto pokiaľ bolo nezaťažené, všetko ok, akonáhle šlo do záťaže, koniec.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
-
autickar21
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 466
- Registrován: 06 srp 2009, 13:09
- Bydliště: Slovensko
Sporadicky. kebyze mas akokolvek vadny snimac tlaku paliva atd, auto ti hodi do nudzaku. by si mu musel vypnut naftu aby zhasol. A to robi ked je vadny snimac otaciek. Vtedy kedze nema signal o otacani motora vypne davku paliva. teda odstavy elektricke cerpadlo nafty. to mohlo zapricinit hlasku slaby tlak paliva. Povoz sa, povytacaj, najme za horka a ak znovu vypne chod na diagnostiku. ak sa ukaze ten snimac, rovno objednaj druhy.