zkušenosti s Fordem sem s nimi :-))
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Ne. Je to zatavený v takový pásce, která se na něco nalepí. Ponořit do horkýho voleje bych se to bál. Ale když to nalepíš na ňákou kovovou část, kudy ten volej protýká, tak žádná velká chyba nevznikne, podle mě.
			
			
									
									VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
						VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
Zdarec, Zdendo nevim jak tobe ale me v compu tece 5V a odkaz korektne funguje.
S tou autonabijeckou to byla jen alternativa kterou lze ve vyprodeji koupit za cca 30,- a nebo ji ma nekdo doma navic.
Ja ten pristroj zapojil do PC a multimetrem promeril do kterych dratu tece proud a napeti.
 
Stabilizator na 5V (bohuzel ale nevim jak se zapojuje)
 
http://www.conrad.cz/stabilizator-napet ... y+dp45280/
			
			
									
									S tou autonabijeckou to byla jen alternativa kterou lze ve vyprodeji koupit za cca 30,- a nebo ji ma nekdo doma navic.
Ja ten pristroj zapojil do PC a multimetrem promeril do kterych dratu tece proud a napeti.
Stabilizator na 5V (bohuzel ale nevim jak se zapojuje)
 http://www.conrad.cz/stabilizator-napet ... y+dp45280/
E91 N52B30 
						Pred časom som písal že mi pretekali až striekali prepady a zistil som že mám na prepade spatný ventil, myslím že mi ostával vysoký tlak v prepadoch až to nevydržali hadičky. Tak som to vymontoval a pustil, prestalo to tiecť (striekať) a mám taký dojem že sa znížila aj spotreba asi o 1 liter na 100km. Budem to ešte sledovať. Máte nejaké poznatky s touto problematikou?
Dnes mi jeden dobrý známy pomohol vymeniť prepadové hadičky za polyuretánové so sponami, tak ž to asi bude držať dobre.
			
			
									
									Dnes mi jeden dobrý známy pomohol vymeniť prepadové hadičky za polyuretánové so sponami, tak ž to asi bude držať dobre.
Ford Mondeo 1,8TD Lucas, 50:50 čistý+použitý RO,štart nafta, prestavba VT, oventrop,2x3cest ventil od 7/2006 po 10000km LUCAS KO, Lucas po GO 10000km 50:50  v zime , Posledných 10000km 100% olej
						[quote="Radim205D"]3 cidlovy teplomer http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=26812
je ale potreba mit stabilizovanych 5V ( autonabijecka tel. Nokia
 )

Tak jsem se konečně dostal k tomu, abych si to taky namontoval - maká vcelku dobře až na jedno - při překročení 70°C (pro počítač zřejmě kritických
 ) to začne pípat a displej blikat. Copa ten pípák, ten  se ještě poměrně snadno vodstraní, ale to blikání je vopruz. A taky to neměří pod nulu, což snad nevadí pro monitorování teploty friťáku, ale z vostatních čidel jsem si udělal vnitřní a venkovní teplotu. Pod nulou píše jenom LOW. Asi tak.
			
			
									
									je ale potreba mit stabilizovanych 5V ( autonabijecka tel. Nokia

Tak jsem se konečně dostal k tomu, abych si to taky namontoval - maká vcelku dobře až na jedno - při překročení 70°C (pro počítač zřejmě kritických
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
						VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
Zdenda píše:Ja vim... zaden zazrak ale za ty prachy jiny teplomer s tremi cidly nekoupis.Radim205D píše:3 cidlovy teplomer http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=26812
je ale potreba mit stabilizovanych 5V ( autonabijecka tel. Nokia)
Tak jsem se konečně dostal k tomu, abych si to taky namontoval - maká vcelku dobře až na jedno - při překročení 70°C (pro počítač zřejmě kritických) to začne pípat a displej blikat. Copa ten pípák, ten se ještě poměrně snadno vodstraní, ale to blikání je vopruz. A taky to neměří pod nulu, což snad nevadí pro monitorování teploty friťáku, ale z vostatních čidel jsem si udělal vnitřní a venkovní teplotu. Pod nulou píše jenom LOW. Asi tak.
je to spise jen takova kontrola co se teplotne "deje" napr. pred vymenikem za vymenikem a treba na vstupu do cerpadla.
Ja uz mam objednane teplotni sondy(-50 az+250 ) 79,-/1ks pro multimetr a otocny ovladac pro prepinani mezi nema.
http://www.conrad.cz/teplotni-sonda-50- ... c+dp75567/
E91 N52B30 
						nechce se mu startovat :-(
Zdravím Vás tu, chlapi poradte fordikoj se nechce startovat musim s nim dost dlouho tocit aby chytnul a pak se vyvali hodne koure a smrdi to jak kdyz se pali petrolej  ci neco podobneho proste hnus zhavicky mam v lete davane nove. ze by vstriky? p.s. cerpadlo mi tece ale to uz teklo i kdyz se tam lila nafta jenom... ted tam je 20l oleje a 10l nafty zkousel jsem mit v nadrzi jen naftu a uplne to same to dela... nevim si rady chudak starter dostava po ranu strasnou cocku. predem diky za odpovedi 
			
			
									
									jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG 
 nyní T4 long 2.4D syncro - nafta
						pokud to v létě bylo v pohodě a přišlo to teď s ranní zimou, může to bejt taky vyběhanej motor a tim pádem nízký tlaky. Nech si je někde přeměřit, to tak moc nestojí a udělá se to prakticky napočkání.
			
			
									
									VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
						VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
Ford 1,8 je na olej k ničemu. Je to slabota co se týče startů i na samotnou naftu natož na olej. Jedině pořádnou baterku a ten silnější startér a nouzově kopec pod okny 
)) Já mám stejný potíže s 1,8 TD. Pokud nechám jen olej  v čerpadle musím to pustit z kopce. Myslím , že nejlepší je VW 
) jenže platím leasing 
( tak holt musím bojovat. 
Zkus to projet delší dobu na naftu myslím, že to zase začne chytat dobře. Popřípadě do toho nalej nějaký ten chemický čistič vstřikovací části. Pak jedině instalovat dvounádrž. systém a pořádně to před vypnutím motoru propláchnout naftou. Sám jsem zvědav jak se to osvědčí. Musím se konečně pustit do zabudování tý žhavičky dovnitř čerpadla.
			
			
									
									Zkus to projet delší dobu na naftu myslím, že to zase začne chytat dobře. Popřípadě do toho nalej nějaký ten chemický čistič vstřikovací části. Pak jedině instalovat dvounádrž. systém a pořádně to před vypnutím motoru propláchnout naftou. Sám jsem zvědav jak se to osvědčí. Musím se konečně pustit do zabudování tý žhavičky dovnitř čerpadla.
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
						
